50L miękka? Eee no bez przesady Panie Himi Detal trzyma na wysokim poziomie, a od tego masz w PS unsharp mask aby podciągnąć sobie ostrość jak potrzeba. No, chyba że nie bawisz się w PSie takimi funkcjami
Ale mówiąc już tak zupełnie szczerze - Dla Twojego klienta, różnica w ostrości 50L a 35L jest... ŻADNA. I to cały myk w tej zabawie, że tylko my, fotografowie zwracamy (czasem zbyt obłędnie) uwagę na te detale. 50L pięknie rysuje, może odrobine miększej (?) od reszty stałych eLek, ale plastyczność jest na tym samym poziomie. Nie ma co się onanizować kilku-nastoma/dziesięcioma LPM. 50L to jest kombajn roboczy.
A teraz zupełnie prywatnie - skok pomiędzy 24 a 35mm jest bardzo mały i osobiście nie chciałbym wydawać grubej kaski na 35L a wolałbym tę strasznie miękką 50L I w sumie do takiego zestawu dążę - 24 - 50 - 85... Ale to już OT.
Pozdrawiam