Cytat Zamieszczone przez pikus73 Zobacz posta
Kto ci takich głupot naopowiadał o tych 6 miesiącach Bo z "Ustawy ...." takie obostrzenie nie wynika. Skoro siedzisz poza Polską to powinieneś wiedzieć, że przepisy Polski są dostosowane do przepisów ochraniających konsumenta stosowanych szeroko w całej Europie.

Odpowiedzialność sprzedawcy wynosi 24 miesiące + 2 dodatkowe miesiące ponieważ od czasu powstania usterki konsument ma 2 miesiące na jej zgłoszenie czyli teoretycznie usterka może powstać pod koniec 24 miesiąca
Czy ja pisałem, że odpowiedzialność sprzedawcy wynosi 6 miesięcy? Nic podobnego, pisałem tylko że w przypadku gdy usterka ujawniła się po upływie 6 miesięcy od zakupu to na kupującym spoczywa udowodnienie, że istniała ona w chwili zakupu. Przed upływem 6 miesięcy zakłada się, że istniała ona w chwili zakupu i jak sprzedawca się z tym nie zgadza, to musi on udowodnić że ma rację.

Cytat Zamieszczone przez pikus73 Zobacz posta
Ustawa co prawda mówi o 6 miesiącach ale nie wyklucza, że wada produktu nie może ujawnić się po upływie tego czasu.
No widzisz i ja też nie pisałem, że nie może się ujawnić...

Cytat Zamieszczone przez pikus73 Zobacz posta
Nie wprowadzaj więc człowieku ludzi w błąd .... skoro nauczono Ciebie czytać w szkole podstawowej to czytaj z zrozumieniem i nie posuwaj pierdół
Powiedz mi w takim razie w którym miejscu pisałem pierdoły?

Cytat Zamieszczone przez pikus73 Zobacz posta
Jeśli nadal będziesz twierdził ,że to walę głupoty to informuję Ciebie, że pokój obok mojego siedzi Miejski Rzecznik Konsumenta więc mam info z pierwszej ręki.
I wyjaśnij mi w którym miejscu twierdziłem niby wcześniej, że walisz głupoty?

Cytat Zamieszczone przez pikus73 Zobacz posta
Wielokrotnie korzystałem ponadto z w/w uprawnień (aparat/części komputerowe, sprzęt hi-fi). Na gwarancję powołuję się zawsze w przypadku gdy miną 24 miesiące a sprzęt ma np. 36 lub 72 miesiące gwarancji producenta.
Zwróć tylko uwagę, że w przypadku gwarancji zabezpieczamy się przed powstawaniem usterek w trakcie użytkowania (czy raczej zapewnia usuwanie tych usterek), a niezgodność towaru z umowa dotyczy ujawniania się usterek, które istniały w chwili zakupu lub powstały w wyniku wad, które istniały w chwili zakupu.