Strona 19 z 56 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

  1. #181
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Albo sie ktos wzial za robote, albo za PR ;-)

    Czyzby to zbieg okolicznosci, ze same pochwaly ostatnio - od dopiero co zalozonych kont, od ludzi majacych 1-3 postow na koncie i to akurat w tym watku?

    Wierze, ze mimo dziwnego wrazenia - to pierwsze ;-)
    Pozdrawiam!

  2. #182
    Bywalec Awatar Majchalak
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    Chorzów
    Wiek
    39
    Posty
    106

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jerry_R Zobacz posta
    Albo sie ktos wzial za robote, albo za PR ;-)
    (...)
    Wierze, ze mimo dziwnego wrazenia - to pierwsze ;-)
    PR jak nic

    Mi ostatnio kalibrowali AF w 30d... Wysłałem we wtorek i za tydzień był już u mnie. Wszystko OK, ale... denerwuje mnie to 'naciąganie na czyszczenie matrycy i matówki' - dopłaciłem te 60 PLN za czyszczenie matówki i matrycy.

    Czyszczenie + kalibracja + soft = 183 PLN

    Mały niesmak jednak pozostał - w czwartek zaakceptowałem cenę, którą mi podali... zadzwoniłem w poniedziałek spytać kiedy będzie - dostałem odpowiedź na maila, że w piątek bo dziś go robią. No i we wtorek już był u mnie... Hmm...

    Bałagan nadal mają...

  3. #183
    Początki nałogu Awatar sirlukas
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Caversham
    Posty
    301

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sirlukas Zobacz posta
    Zapytałem, jakby komuś się przydała informacja to na dzień dzisiejszy jest to około 400 PLN, taką otrzymałem informację z Żytniej.
    Heh, Serwis w UK zaśpiewał 300 GBP, więc nie wiem czy to tak drogo w PL
    "Imagination is more important than knowledge." - szkoda, że brak mi tego pierwszego ...
    ... mój zestaw...

  4. #184

    Domyślnie

    Serwis na Żytniej jest "boski"
    Wysłałem im 50 1.4 do naprawy. Jeżeli chodzi o naprawę i obiektyw to wszystko super.
    Obiektyw miał niecały mc wysłałem go w oryginalnym opakowaniu. Jakież było moje zdziwienie gdy wrócił w jakimś oryginalnym lecz starym zdezelowanym opakowaniu. Poniżej wymiana maili z CSI.

    Szanowny Kliencie

    W odpowiedzi na Pana korespondencję pragnę poinformować:

    1. Nasz serwis jest wieloletnim już na rynku warsztatem naprawczym i nie
    zajmuje się zrywaniem klientom numerów seryjnych z ich pudełek ani tym
    bardzie ich podmianą, jak
    zostało to przez Pana zasugerowane. Nie ma to większego sensu ani
    celu.

    2. Procedury serwisu wykluczają możliwość omyłkowej zamiany pudełek,
    ponieważ każdy sprzęt wchodzący do serwisu przechodzi niezależną drogę
    przez
    proces naprawy i nie ma miejsca, w którym istniało by ryzyko
    wystąpienia takiej pomyłki. Fakt, że Pana zgłoszenie nie zostało
    zignorowane
    wynika z chęci pomocy oraz tego, że zawsze istnieje ten czynnik
    ludzki zarówno po naszej stronie jak i po Pana oraz.

    3. Po dokładnym sprawdzeniu wszelkich potencjalnych okoliczności,
    wykluczamy jednak możliwość zaistnienia sugerowanej przez Pana pomyłki.
    Żaden taki sam sprzęt nie był naprawiany w tym czasie przez danego
    technika, ani nawet nie przebywał w serwisie. Ponad to informacje o
    wyposażeniu w systemie pokrywają się też na wejściu i wyjściu sprzętu.



    Być może Pan nie zwracał uwagi na stan pudełka w którym wysyłał sprzęt,
    powierzył Pan wysyłkę osobie trzeciej lub też naklejka z numerem seryjnym
    została zdarta przed wysyłką do serwisu lub już po odbiorze przesyłki.
    Zaznaczam jednak, że moim celem nie jest zadrażnienie tej i tak żenującej
    sytuacji, a jedynie uzmysłowienie Panu, że bez owego numeru seryjnego
    udowodnienie racji którejkolwiek ze stron jest mało prawdopodobne.

    Dlatego dążąc do znalezienia konsensusu i załagodzenia powstałego sporu,
    ze
    strony serwisu otrzymuje Pan 7 % rabatu na dowolną usługę Pana obiektywu.
    Będzie Pan mógł ją wykorzystać w dowolnym czasie, na przykład w celu
    polepszenia stanu sprzętu przed kolejną sprzedażą ( wspomnianą w
    pierwszej
    korespondencji).


    Z poważaniem
    Anna Szeliga
    Dyrektor serwisu




    Witam

    Jak widać na załączonych zdjęciach nie ma możliwości, odczytania nr
    seryjnych.
    Mam podejrzenie, że ten nr został zerwany celowo, z dwóch powodów:
    1. Na taśmie nie ma śladu (co widać na zdjęciu) po zdartym nr - wniosek
    został zdarty przed oklejeniem go taśmą
    2. Pudełko nie wymagało oklejenia go taśmą - jest dość sfatygowane ale
    całe.

    Podczas rozm. tel. z przynajmniej dwoma różnymi konsultantami usłyszałem o

    możliwości zamiany pudełek przez technika. Jeżeli mówią to w ten sposób
    konsultanci to muszą wiedzieć, że pomyłki się zdarzają. Jeśli by ich nie

    było to powinienem usłyszeć zupełnie inny komunikat podczas rozmowy.

    Z mojej perspektywy jest jasne, że pudełka zostały zamienione. Nie wiem
    tylko czy celowo czy przez pomyłkę.


    Pozdrawiam i czekam na pozytywne załatwienie mojej sprawy
    Arkadiusz Nowak

    Westerplatte 8/47
    33-100 Tarnów
    606-433-720




    ----------------------------------------------------------------------------
    ------------------------



    Witam

    Dziękujemy za przesłanie zdjęć. Niestety tego co nas najbardziej
    interesuje
    nie ma uwzględnionego na zdjęciach. Zależy nam na kodzie kreskowym z
    pudełka, które zawiera numer seryjny. Pozwoli nam to ustalić ewentualną
    zamianę.

    Nie mamy powodu Panu nie wierzyć i rozumiemy Pana kłopot.
    Proszę też jednak zrozumieć, że nie zdarzają się nam takie zgłoszenia.
    Każdy sprzęt przechodzi określoną drogę w serwisie podczas kolejnych
    procesów i nie ma tam większej możliwości pomyłki nie mówiąc już o
    zamianie
    pudełek.
    Serwis nie posiada oryginalnych pudełek do sprzętów, które moglibyśmy
    Panu
    dać. Jesteśmy zatem zmuszeni namierzyć numer seryjny sprzętu od pudełka,
    w
    którego posiadaniu Pan jest. Dlatego będziemy wdzięczni za próbę
    odczytania
    tego numeru.
    Pozdrawiam

    Łukasz Gąsienica-Gronikowski

    Asystent ds. Obsługi Klienta




    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    wirusów 3964 (20090326) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

    ----------------------------------------------------------------------------
    --------------------
    Witam

    Zgodnie z rozmową tel. przesyłam zdjęcia zamienionego pudełka oraz
    faktury.
    Na pierwszy rzut oka widać, że pudełko ma już min. kilkanaście miesięcy.
    Tak jak mówiłem zależy mi na moim pudełku, ponieważ po ok. 2 latach
    odsprzedaje swoje obiektywy w stanie idealnym.

    Pozdrawiam
    Arkadiusz Nowak





  5. #185

    Domyślnie

    Epilog bo podejrzewam, że odpowiedzi na ten mail nie dostanę.

    Witam

    Owszem to żenująca sytuacja - sugeruje pani, że nie zwracałem uwagi na
    stan pudełka, powierzyłem osobie trzeciej etc. Więc pragnę poinformować, że
    wiem jak wygląda nowe pudełko a jak wygląda stare i zdezelowana, na którym
    zacierają się już kolory i napisy. Obiektyw pakowałem osobiście był w
    materiałowej kieszonce i potem nałożyłem styropian włożyłem do
    oryginalnego nowego pudełka a następnie do wielkiego pudła z wypełniaczem.
    Obiektyw wrócił do mnie zapakowany jak śmieć nie zabezpieczony,
    w foliowej kopercie kurierskiej. Zniknęła szmatka, obiektyw zapakowany w
    same styropiany i cały zakurzony. W poprzednich wiadomościach nie pisałem o
    tym bo z naprawy ogólnie byłem zadowolony.

    Jedyny pozytyw to to, że mój najtańszy obiektyw nauczył mnie dwóch rzeczy:
    1. Nie spieszyć się przy zmianach obiektywów
    2. Wierzyć, kolegom z canon-board.info
    2. Nie wysyłać więcej żadnych obiektywów i akcesoriów do serwisu canona w
    Polsce

    Za rabat dziękuję ale nie skorzystam, bo od dzisiaj serwisuję wszystko w
    berlińskim serwisie.

    Pozdrawiam
    Arkadiusz Nowak

  6. #186

    Domyślnie

    ...mi przykladowo 20d odeslali w jakims pudelku po butach, a ze bylo to po 3 miesiecznym odsylaniu w ta i w ta bo nie mogli naprawic usterki to juz dalem sobie spokoj z pudelkiem...

  7. #187
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    34

    Angry 40D filtr na matrycy

    uff przebrnąłem cały wątek...

    A więc tak opisze moją przygodę z serwisem na żytniej,

    Zabrałem się jakiś czas temu z czyszczenie matrycy i oczywiście , zarysowałem filtr na matrycy /40D/ powstała paskudna rysa przez sam środek, nawet nie wiem w jaki sposób, widoczne toto było już od f8.
    Zadzwoniłem na żytnią - nie ma możliwości wymiany samego filtra, konieczna jest wymiana całej matrycy koszt ok 1600 zł...
    dzwonię na żurawią - nie trzeba wymieniać matrycy a jedynie sam filtr koszt ok 950 zł - zacząłem się zastanawiać...
    mail do Berlina - wymiana samego filtra ok 150 ojro, ale nie odsyłają do Polski trzeba się pofatygować do nich osobiście po odbiór albo podać adres kogoś w niemczech.
    Zacząłem już odświeżać kontakty w DE ale coś mnie tknęło i kolejny mail na żytnią.
    Opisałem co jest do zrobienia, napisałem dla przypomnienia że chcieli wymieniać matrycę za 1600 PLN oraz że w Berlinie za to samo chcą 150 ojro a na żytniej 900 PLN.
    Po kilku godzinach mail - wymiana filtra jest oczywiście możliwa koszt - 320 PLN !
    Wysłałem w poniedziałek w piątek body było u mnie naprawione - łżczny koszt z wysyłką - 356 zł brutto.

    O co w tym wszystkim chodzi ????
    Chcieli mnie naciągnąć na 1600 zł ??? czy ktoś kto ze mną rozmaiwał pierwszy raz nie za bardzo miał pojęcie o czym mówi? Choć to raczej wykluczam bo musiałem poczekać na linii na "konsultację z technikiem"...

  8. #188
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez p3cpl Zobacz posta
    O co w tym wszystkim chodzi ????
    Chcieli mnie naciągnąć na 1600 zł ???
    Normalka że chcieli od ciebie wyłudzić kasę, to w ich stylu. Mnie kiedyś zmusili do zakupu nowej matówki a chciałem wymienić tylko płytkę z punktami w 5D z powodu zabrudzenia. Na próby tłumaczenia że matówka i płytka to dwie różne rzeczy uparcie twierdzili że "nie wykonują napraw połowicznych" i albo zgadzam się na wymianę matówki razem z płytką albo wcale. I tym sposobem okradli mnie na dodatkowe 100zł.

  9. #189
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Jak to o co chodzi - widzisz różnicę pomiędzy 1600 a 356 - właśnie o to chodzi.. a nawet nie masz możliwości sprawdzenia co tak naprawdę wymienili..
    Polecam podesłać te dwa posty p. Magdzie Lokajczyk z Canon Polska..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  10. #190
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    54
    Posty
    138

    Domyślnie

    p3cpl - jestem w szoku, że na żytniej udało się wymienić sam filtr na matrycy ! Pamiętam swoje boje z 5d - uporczywie powtarzali hasło, że mogą w serwisie wymienić tylko cały moduł matrycy za około 4000,0 zł.
    Czyli jakieś zmiany na żytniej jednak są

Strona 19 z 56 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •