Strona 9 z 20 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

  1. #81
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2005
    Miasto
    3miasto
    Posty
    568

    Domyślnie

    Idzie nowe.
    I dajcie mu ludzie szansę ponieważ jak samo "nowe" w postaci p.Magdy przyznało - czytają tu od dawna a dopiero teraz się odezwali! I nawet z właścicielem Forum rozmawiali!
    Wydaje mi się że dobrze byłoby rozdzielić to co "było" od tego co "ma być".
    I pogodzić się z tym że na pewno nie "już" skoro bagienko kształtowało się od lat.
    Nie zmarnujcie propozycji dwustronnej komunikacji pomiędzy nami a CP jaką jest głos p.Magdy (a przyznała - też należy do fanów!). Nie zmarnujcie nękaniem o to co było. Ona zadeklarowała że wie i że jest od tego by to zmienić!
    Liczyłbym na konstruktywne pomysły a nie krytykę. Duża w tym rola moderatorów by dialog miał i cywilizowaną formę i stosowne realia.
    Może by wyodrębnić (obostrzony moderacją) wątek do komunikacji z p.Magdą? Nich kobieta czyta konkrety - zwarte w formie, w miarę realne pomysły a nie dywagacje czy marzenia. Bo ani my w "Erze" ani na cuda nie ma co liczyć.Nie namawiam by cenzurować - ale łatwo moderatorowi oczyścić wątek (przenosząc) z mało konstruktywnych/ nie w temacie postów przez które trudno się przedzierać.
    No niech to jedno miejsce - miejsce upragnionej komunikacji z CP - będzie ta b u dla wszelkich "smieciarzy"...

  2. #82
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    54
    Posty
    138

    Domyślnie

    W ramach życzeń do CANON Polska / Magda:

    Dobry serwis przede wszystkim ! Oprócz podwyższenia jakości napraw i regulacji oraz zmiany mentalności serwisantów niezbędna jest moim zdaniem weryfikacja wycen i zakresu wykonywanych usług serwisowych. Jest dla mnie nie zrozumiałe, dlaczego w przypadku zarysowania filtra na matrycy powstałego w wyniku jego czyszczenia, polski serwis jako jedyne słuszne rozwiązanie proponuje wymianę całego zespołu matrycy za około 75% wartości aparatu !!! Przez przypadek kontaktowałem się z serwisem CANONA w innym europejskim kraju i tamtejszym serwisantom nie przyszło na myśl, aby naciągać Klienta na wymianę całego zespołu matrycy.
    Pewnie też niejeden z nas ma również niemiłe wspomnienia z wizyty w serwisie ws. regulacji AF...

  3. #83
    Bywalec Awatar tomasek
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Koszalin
    Posty
    169

    Domyślnie

    Canon oficjalnie nie przyznaje się do istnienia Canon Polska... ;-)

    5D mk2 | 7D mk2 | S20/1.8 | C35/2 IS | C100/2.8L IS | C24-70/2.8L II | C70-200/2.8L | 580II

  4. #84
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    Pewnie dystrybucje na PL przejmie Canon Deutschland. Może to te zapowiadane zmiany przez PAnią MAgdę. apropos. coś nam P.Magda zamilkła.
    wiec apel. P.Magdo. wiemy że dystrybucja w PL to jeden wielki wstyd, ale prosże go przezwycieżyć i odezwać sie jak postępuje restrukturyzacja. Co udało sie zdziałać? Bo przy takim milczeniu to kredyt zaufania szybko stopnieje.

  5. #85
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canion Zobacz posta
    Co udało sie zdziałać? .
    w tak duzej firmie jak przez okres tygodnia udaje sie podjąć decyzje oraz wprowadzić ja w czyn, o wymianie żarówki to juz jest sukces

    a ty się pytasz co udało się zdziałać. prosze cie.

  6. #86
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    Jakiego tygodnia? P.Magda jest na forum już trzeci tydzień . przez trzy tygodnie można zrobić bardzo wiele a CP to wbrew pozorom nie jest jakiś moloch organizacyjny (kto był to wie jak to wygląda)
    Przez 3 tyg można:

    1. przeprowadzić konstruktywne spotkanie z osobami odpowiadającymi za jakość serwisu Canona
    2. poświecić kilka godzin na obdzwonienie sklepów w PL aby przekonać sie jak jest z dostępnością produktów Canona i dlaczego jest tak żle
    3. odwiedzić kilka sklepów choćby w Wwie aby przekonać sie jak Canon został zepchnięty z półek w kąt przez konkurencyjne firmy. Porozmawiać z obsługą/włascicielem sklepu dlaczego tak sie stało.
    4. wyjaśnić przyczynę 12 m-cznej gwarancji PL vs 24 miesiecznej w euro i podjąć kroki w celu dostosowania sie do zasad panujących w unii.

    5. podzielić sie z userami na forum wnioskami wynikającymi z pkt 1-4

    Sądzisz ze 3 tygodnie to zbyt mało czasu na wykonanie powyższego? Ja nie twierdzę że wszyskie uwagi już powinny byćwprowadzone w czyn. Ale jestem ciekaw przynajmniej tego do jakich wniosków doszła P.Magda zapoznając sie z sytuacją.
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 09-02-2009 o 12:24

  7. #87
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    Tak dla Pani Magdy mała informacja dotycząca "serwisu" na Żytniej:
    http://fotoreporterzy.net/niusy/2008...n-barbarzynca/
    oraz: http://fotoreporterzy.net/niusy/2008/06/20/247/

    Jeżeli Canon chce poprawić sobie opinię powinien również zająć się serwisem. Może otworzenie drugiego autoryzowanego serwisu np. w Poznaniu poprawiło by sytuację z naprawami. Od dawna wiadomo, że monopol szkodzi i rozleniwia.

  8. #88
    Bywalec Awatar Rafał32
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Poznań
    Posty
    129

    Domyślnie

    Magda nie dała rady.Zarzuciliście ją takimi trudnymi zadaniami że dziewczyna po 3 dniach wymiękła i pojechała na 2tyg urlop na Kanary.Teraz juz wie ze to wszystko a-wykonalne i woli się nie ujawniać
    Aparat Foto

  9. #89
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Domyślnie

    Witam,

    trochę mnie nie było i niestety nie miałam czasu wszystkiego przeczytać. Niestety nie mogę za dużo czasu spędzać na forum bo zalegam z codzienną pracą.

    W międzyczasie rozmawiałam z moim przełożonym z Canon Europa i bardzo mocno podkreślałam problemy przez Państwa poruszane. Teraz muszę przetłumaczyć kilka najważniejszych postów i szczerze wierzę, że kwestie te zaistnieją w Centrali.

    Przepraszam za polecenie sklepu pstryk.pl, po prostu z głowy pamiętałam, że sklep ten ma status Pro-Dealera, bynajmniej nie z intencją naciągania użytkowników (inne sklepy ze statusem Pro-dealera: Optima, Foto Plus, Aster, Fotoaparaciki, Foto Forma). Sprawdzałam również dostępność zestawu u naszych innych pro-dealerów i rzeczywiście dotanie go od ręki i w komplecie u jednego dystrybutora jest niemożliwe.
    Mój wpływ na dystrybucję może być jedynie pośredni, gdyż pracuje w dziale marketingu, a dystrybucją i dbałością o obecność produktów Canona w sklepach zajmuje sie dział handlowy. Ale postaram się zrobić wszystko, aby ich działalność dawała wymierne efekty.
    Do serwisu jest mi bliżej, bo jest w moim dziale

    Zarzucana mi była również bezzasadność upgrade'u stony internetowej, ale czy interaktywna mapka z punktami sprzedaży produktów Canona (z uwzględnieniem Pro) nie byłaby przydatna? Jest wiele rzeczy do zrobienia, a niektóre można robić równolegle, więc wytrwale będę pracowała nad poprawieniem użyteczności strony www.canon.pl w międzyczasie koordynując również inne projekty.

  10. #90
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    54
    Posty
    138

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    Zarzucana mi była również bezzasadność upgrade'u stony internetowej, ale czy interaktywna mapka z punktami sprzedaży produktów Canona (z uwzględnieniem Pro) nie byłaby przydatna? Jest wiele rzeczy do zrobienia, a niektóre można robić równolegle, więc wytrwale będę pracowała nad poprawieniem użyteczności strony www.canon.pl w międzyczasie koordynując również inne projekty.
    Nie obraź się, ale udostępnienie mapy ze wskazaniem lokalizacji firm pro-dealerskich nie rozwiązuje problemów z dostępnością sprzętu. Jeśli jest ktoś zainteresowany zakupem sprzętu w oficjalnym obiegu i ma dostęp do internetu – to w większości przypadków skorzysta z google czy też wyszukiwarek cenowych i ze znalezieniem sklepu sobie poradzi. Dla mnie rozwiązanie problemu z dostępnością produktów CANONa poprzez tego typu innowację na stronie internetowej sprawia wrażenie przerzucenie odpowiedzialności za dostęp sprzętu na sieci handlowe. Modernizacja strony to naprawdę działania połowiczne. Może być piękna, elegancka, funkcjonalna – ale tak naprawdę nic się nie zmieni w funkcjonowaniu CANON POLSKA.

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    Do serwisu jest mi bliżej, bo jest w moim dziale
    O tak ! Bezwględnie

Strona 9 z 20 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •