Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony Awatar mc_iek
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Kępa Niemojewska
    Wiek
    61
    Posty
    790

    Domyślnie

    A ja rok temu w EuroAGD, kupując Canonierkę 350d, mogłem sobie ją chwilę pomacać, pstryknąć kilka testowych fotek i zajrzeć do instrukcji... Podobnie jesienią, gdy rozglądałem się za zoomem do niej, w trzech różnych sklepach na terenie Warszawy mogłem zapiąć szkła do aparatu i pstryknąć kilka fotek. W sumie kupiłem to co kupiłem w jednym ze sklepów wymienionych przez MAgdę jako współpracujących i nikt nigdzie, poza Fotojokerem, nie robił mi problemów. Ale może mój wygląd przypominający świętego Mikołaja spowodował, ze sprzedawcy nie chcieli ze mną zadzierać, a obsługa Fotojokera ma tyle na sumieniu, że i tak nie liczyła na nic lepszego niż rózgę pod choinką?
    Acha! Naprawa gwarancyjna lampki błyskowej trwała na Żytniej tyle ile powinna i aparat nie utracił przez nią swoich funkcji użytkowych.
    Nałómta siem odmieniwać kącufkuf po polskiemu!

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mc_iek Zobacz posta
    Ale może mój wygląd przypominający świętego Mikołaja spowodował, ze sprzedawcy nie chcieli ze mną zadzierać,...
    :-D. dobre...

    Masz rację. ja również do tej pory robiłem zakupy w jednym z wymienionych sklepów. zresztą nie tylko canony, aparaty innych marek również. niestety mniej wiecej od listopada sytuacja stanęła na głowie i zakupy przypominają "polowanie". Efekt taki, że łatwiej przy okazji wyjazdów do USA kupić sobie tam potrzebny sprzęt a nie pojść normalnie do sklepu w pl i kupić to co potrzebne. my musimy kombinować a i sklepy w dłuższej perspektywie tracą na takiej sytuacji. to nie jest normalna sytuacja. Pytanie tylko czy CP stara sie z tym coś zrobić.
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 15-02-2009 o 01:33

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Slider
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1 052

    Domyślnie

    A tam.. Porównujecie udziaj poszczególnych firm na naszym runku, po rozkładach procentowych przydziału półki w sklepie.. Ja np mogę powiedzieć, że w Gdansku w FJ Canon ma swoja stała gablotę, 450D, 40D, i 50D, kilka szkieł (co prawda słabych, ale jest), dwie lampy, gripy i rózne duperele, i co? Mam powiediec, że CP w Gdansku pracuje lepiej niż u Was? Co prawda można tez sie nad tym zastanowić, bo Canon nie wychodzi poza 50D, a Nikon pokazywał już D300, D700 i raz był nawet D3 z podpiętym 70-200 f/2.8VR Ale to i tak nie jest źle. Widział kto kiedy Pentaxy na półkach?
    Również się cieszę, z deklarowanej pomocy p. Magdy, Póki co z serwisem nie miałem do czynienia, więc na jego temat sie nie wypowiem, niemniej deklaruję swoja pomoc, jesli zajdzie taka potrzba:wink:

    Pozdrawiam
    Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar trampek
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Rzeszow, Poland
    Wiek
    43
    Posty
    1 546

    Domyślnie

    Nie dalem rady caleg watku przeczytac...
    Mam nadzieje ze nie bylo. konkret o serwisie.
    -120PLN na CITO !!!!!! jesli nie to 2 tygodnie. zyje z foto wiec mnie skubia, bo czekac nie moge...... Moze na poczatke to sie da zalatwic MAGDO !!!!!
    - moze priorytety w obsludze w serwisie dla pro - to nic nie kosztuje nikogo...
    Ostatnio edytowane przez trampek ; 15-02-2009 o 04:29
    R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max

  5. #5
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez crazy Zobacz posta
    To ja się dołącze, cieszy mnie fakt, iż Magda do Nas wpadła i jest gotowa do współpracy i chęci zmian dla naszego dobra i lepszego "jutra". Jestem szczęśliwym posiadaczem canona i wszystko było by spoko gdyby nie ostatnie doświadczenie opisywane na forum http://canon-board.info/showthread.php?t=42839. Napisałem @ do serwisu i otrzymałem taką o to odpowiedź :

    "Witam,



    Odpisuje Panu8 dopiero teraz gdyż Pana e-miał trafił do skrzynki ze spamami. Proszę dostarczyć obiektyw Dos zwisu zrobimy bezpłatna wycenę, Jak wyrazi pan zgodę na naprawę posramy się go naprawić jak najszybciej.



    Pozdrawiam,

    Joanna Górniak

    CSI. Foto i Video

    ul. Żytnia 15

    01-014 Warszawa

    tel.022 379 20 90

    fax. 022 379 20 91

    joanna.gorniak@e-csi.pl

    Zadaję teraz pytanie, jak ma być dobrze, skoro Nasze @ trafiają do spamu(może tylko ja tak miałem), gdzie za ekspresową naprawę pobiera się 122 zł ekstra, długi czas naprawy, za każdym razem jak dzwonię na Żytnią i rozmawiam z serwisem, za każdym razem otrzymuję inne informacje. Chciałbym aby zaisntaniał sytuacja się zmieniła, gdybym wiedział że tak będzie wysłałbym obiektyw do Berlina, podejrzewam że już bym z niego z zadowoleniem korzystał.

    Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na lepsze czasy
    To w oczekiwaniu na te lepsze czasy może wyślij Pani Magdzie tę korespondencję zgodnie z jej sugestią w tym wątku: http://www.canon-board.info/showthread.php?p=604791 8).

    Tak BTW nie dałoby się rzeczonego wątku przemienić w taką listę życzeń - dotyczącą nie tylko serwisu?

    Cytat Zamieszczone przez pjakusz Zobacz posta
    Niby wszędzie pełno Sony, ale żaden z moich znajomych nie ma sprzętu foto tej firmy. Za to Canonów i Nikonów dostatek .
    Hmmm.. a ja znam sporo osób co zanabyło Sony .


    Cytat Zamieszczone przez kicha Zobacz posta
    nawet jak do foto dokładaja to globalnie wychodzą na plus.
    Oj nie bardzo - mają straty idące w miliardy. Kryzys ich dopadł jak mało którą firmę z branży.

    Cytat Zamieszczone przez kicha Zobacz posta
    wcale nie zdziwiłbym się jakby połowe firm elektronicznych należała do sony ( tylko zachowała nazwe ) a kolejne 25 % zostanie wchłonięte w najbliższym czasie

    Sony w elektronice to takie GM w motoryzacji
    Też nie bardzo 8). Są większe i potężniejsze firmy elektroniczne od Sony (a przede wszystkim w lepszej kondycji finansowej).

    BTW: GM też już zdetronizowane 8).
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar crazy
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Chełmno
    Wiek
    41
    Posty
    1 554

    Domyślnie

    kolekcjoner - wysłałem jej równiez taką wiadomość, czekam cierpliwie na odpowiedź
    Skupiam się na zdjęciach a nie na tym czym fotografuję.

  7. #7

    Domyślnie

    Pytanie do Magdy Jakie piastujesz stanowisko jesli nie tajemnica ??
    mialem okazje dzwonic do canon polska okolo 200 razy przepychano mnie z pokoju do pokoju i tylko slyszalem w sluchawce wspolczucie i nic wiecej to sie dzialo po wizycie na zytniej oczywiscie poznalem osobiscie probem uzytkownikow tego serwisu ale łudziłem sie ze mnie to niedopadnie jednak mylilem sie
    wkoncu trafilem na kogos w canonie nazwisko do wiadomosci na pm gdzie mial problem rozwiazac jednak nic z tych zeczy sie nie stalo
    wydalem za serwis 4200 zl i oddano mi obiektyw z paprochami w srodku i plamami na szklach powiedziano mi ze jest uszkodzona wieszchnia warstwa szkla
    to samo oczekujac na oddanie mi powtornie szkla bo pan serwisant zapomnial podlaczyc stabilizatora klijent odbierajac obiektyw 16-35 mial podobny problem
    miedzy czasie slyszalem o wyostrzaniu fotek w PS o dopuszczalnych tolerancjach i innych bzdetach
    co do rozbiórki tego serwisu stawiam wszystkim piwo a ja osobiscie rozbiore go wlasnymi rękoma bo to co widzialem przez te 6 godzin to prosi o pomste
    a w canonie od pana x uslyszalem ze te problemy ktore my tu opisujemy sa dlaniego niewiarygodne i bzurami wysane z palca
    a co najzabawniejsze wydajac na sprzet canona 80 tys jest sie nikim przy uzytkowniku plujki za 140zl
    do dzisiaj czekam na telefon z serwisu bo taki mial byc aby wyczyscic dokladnie szkla bo za to serwis miedzy innymi skasowal mnie i to nie malo chyba

  8. #8
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Typowy problem z serwisem na ul. Żytniej to opisywanie przez nich przyjmowanego sprzętu jako "używany, widoczne ślady i rysy na LCD" bez względu na to czego by nie przyjmowali, nawet nowy aparat wyjęty z pudełka. Wygląda na to że serwis się w ten sposób zabezpiecza przed odpowiedzialnością za przypadkowe zniszczenie klientowi sprzętu bo zawsze przy oddaniu można wtedy powiedzieć "no przecież przy przyjęciu opisany że już był z rysami" :-)

  9. #9
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Guest1 poruszył ważną sprawę, która mi chodziła, od momentu ujawnienia się Magdy na CB, po głowie. Oczywiście aktualnie nie znam organizacji Canon.PL (kiedyś znałem, z uwagi na pewną znajomość), ale czy aby stanowisko specjalisty ds. PR (takie jest +- stanowisko Magdy jak mówi net) jest decyzyjnym? Raczej nie, zwykle ludzie od PR (pracuję w dużej firmie, gdzie tacy specjaliści również występują) zajmują się kontaktami zewnętrznymi firmy, jej dobrym odbiorem wśród kontrahentów/klientów, etc. Rzadko z tych działań wynika coś konkretnego, zmieniającego w szczególności filozofię (nie wiem czy to nie za poważne słowo) działania firmy. Dlatego mimo, mam nadzieję szczerych a nie wyuczonych na szkoleniach PR, chęci Magdy nie liczyłbym na poważne zmiany dotyczące foto Canona w PL - po prostu PR nie jest od tego, od tego są ludzie, który podejmują decyzje i decydują o pieniądzach. Wpływ PR na te osoby jest ograniczony. Oczywiście to tylko moja skromna opinia, i jeśli się mylę to aby to było z korzyścią dla nas, fotografów korzystających z Canona.

  10. #10
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Czy ktos wie jak mozna do Canon-a sie dodzwonic ? To jest jakas parodia , moze olac i kontaktowac sie z centrala jakas , przelozonymi odrazu ? Po co te telefony jak nikt nie odbiera i jeden wielki pic na wode... gratuluje podejscie do klienta.
    no comment...

Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •