zła wiadomość to to że zanim nauczą się na obiektywach które do nich trafią, możemy oczekiwać wielu 'wesołych' sytuacji? ;-)
zła wiadomość to to że zanim nauczą się na obiektywach które do nich trafią, możemy oczekiwać wielu 'wesołych' sytuacji? ;-)
Canon F1new (AE Finder FN, AE Power Winder FN), Canon F1new (Eye-Level Finder FN), FD 28/2,8, FD 50/1,4, FD 55/1,2 SSC, Tokina AT-X 90/2,5 macro FD, Tokina AT-X macro extender, Tokina AT-X 80-200/2,8 FD, Canon Extender FD 2x-B, Canon 40d, Tamron 17-50/2.8, Metz 58 AF-1, Rolleiflex 2.8F (Xenotar)
a gdzie ta zła wiadomość?
Kuba, nie chciałbym poruszać tego tematu ponownie gdyż kiedyś dość obszernie już to omawialiśmy w niezbyt przyjemnej atmosferze na sąsiednim forum ale czegoś tu nie rozumiem...
od DOBREGO ROKU zapewniasz, iż nie korzystasz już z serwisu w DE z powodów terminów, czasu oczekiwania na naprawę itd itp. Twierdziłeś, że serwis w PL osiągnął już taką jakość, że korzystanie z w.w. całkowicie mija się z celem.
Tymaczasem znów słyszymy, że tak naprawdę do tej pory było - a raczej JEST - różnie (czytaj "kiepsko") i diametralna poprawa sytuacji to tylko pieśń przyszłości...
coś mi się tu nie zgadza... i to bardzo... :-?
Rzuć cytatem, wyszukiwarka działa dość sprawnie. Nigdy nie pisałem żadnej opinii na temat polskiego serwisu, bo po prostu z niego nie korzystałem. Przy wszelkich dyskusjach dotyczących serwisu w Gdyni wstrzymywałem się od głosu, więc proszę nie wciskaj w moje usta słów, których nigdy nie wypowiedziałem.
A zła wiadomość to ta, że ci, którzy wysłąli szkła do serwisu w okresie "przejściowym" faktycznie sobie mogą poczekać.
Źródło zmieniłem, żeby odciążyć się od problemu pośrednictwa serwisowego i tyle. A serwis w Niemczech jak działał, tak działa, szkła leżą tam po parę miesięcy (wiem, bo nadal sporadycznie muszę korzystać) i nic się nie zmieniło. Miejmy nadzieję, że uruchomienie polskiego, OFICJALNEGO seriwu (nie jakiegoś podwykonastwa) poprawi znacząco sytuację.
O obiektywach wiem prawie wszystko
Mam nadzieję, że chyba żartujesz bo chwilowo mnie zatkało... cytatów szukać nie mam ochoty bo na forum N. wystarczająco dogłębnie w ub. r. omówiliśmy temat. Łącznie z wieloma cytatami Twoich wypowiedzi, w których zachwalałeś Polski "serwis" krytykując przy tym serwis w De...
Nie piszę tego aby wywoływać jakąś kłótnię ale pamiętając Twoją zażartą obronę dystrybutora PL owe "fakty" zaczynają się bardzo rozjeżdzać...
No to śmiało, rzuć cytatem. Nie będę miał żalu.
O obiektywach wiem prawie wszystko
Krajanie, zarówno ja, Ty jak i połowa forum Nikona doskonale pamięta moją ubiegłoroczną ofertę Tamronów. Tak Cię to ogłoszenie zmierziło, iż migiem założyłeś podobny a w moim wątku odstawiłeś niesamowite przedstawienie starając się zdeprecjonować moją ofertę twierdząc, że moje szkła to lipa bo serwisuję w De a Twoje super bo w Pl (a suma sumarum i tak w DE)...
Ja naprawdę nie chcę robić szumu wokół tamronów bo wiem od dawna ile wart jest polski "serwis" a wszystko wyjaśniliśmy sobie kulturalnie na PM.
Strasznie jednak zdziwiła mnie Twoja diametralna zmiana postawy co jest dla mnie kompletną paranoją. Porównując - to tak jakby kolega MMM nagle stwierdził, że nigdy nie miał do Ciebie szczypty pretensji...![]()
Tak myslałem, że dobrze pamietałem. Nie wyrażałem NIGDY żadnej opinii na temat serwisu Tamrona w PL. Pisałem, że zmieniłem dystrybucję, bo mnie zirytowało przeciąganie terminów w niemieckiej dystrybucji i tyle. Jeśli sobie dopowiedziałeś jakieś superlatywy z mojej strony na temat polskiego serwisu, to już inna sprawa...
O obiektywach wiem prawie wszystko
Dajcie sobie po razie... ale na privie. OK?
.... a tak wracając do Tamronów, to ja czekam na swojego 17-50 już 7 tyg. podróżuje sobie po Niemczech, ma być skalibrowany, już nawet o nim zapomniałem... nie mam pojęcia kiedy wróci - nikt tego nie wie ani Foto-Technika ani Duch Święty...
Z tego co wiem to gwarancja przedłuża się o okres jaki obiektyw był w serwisie???????
[SIGPIC][/SIGPIC]
Witam, ja również mam tamrona 17-50 kupionego w USA i okazł sie nieostry. Wysłałem mojego canona 10d razem z tamronem do Warszawy i stwierdzili, że moje body z ich obiektywem wzorcowym ostrzy bezbłędnie, natomiast mój tamron jest do kitu, bo nawet nie są w stanie stwierdzić czy ostrzy "przed" czy "za". Odradzili mi kalibracje aparatu pod tego tamrona, bo tylko sie rozreguluje i nie będzie dobrze ostrzył z żadnym obiektywem.
Napisałem więc do Fototechniki, ale mnie zbyli i odpisali, że obiektywów z dystrybucji USA nie serwisują. W akcie rozpaczy napisałem jak umiałem po angielsku do tamrona de, ale osobiście do ich szefa jakiegoś japończyka i o dziwo bardzo grzecznie odpisał. Poinformował mnie, że polecił, czy poprosił tych gości z fototechniki, aby sie zajęli moim przypadkiem, dodając abym mu napisał, czy jestem zadowolony z usługi.
Widać zrobiła sie w fototecnice lekka panika, bo natychmiast do mnie napisali, że w drodze wyjątku zajmią sie moim obiektywem i żebym koniecznie napisał do "Japończyka" że już skontaktowali sie ze mną. Teraz otrzymałem następna wiadomość, ze już dopłynęły do nich z Japonii urządzenia do kalibracji i proszą o przysłanie obiektywu 4 sierpnia. Tak tez uczynię i mam nadzieje, ze mój Tamron będzie ostrzejszy od kita.