Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
od DOBREGO ROKU zapewniasz, iż nie korzystasz już z serwisu w DE z powodów terminów, czasu oczekiwania na naprawę itd itp. Twierdziłeś, że serwis w PL osiągnął już taką jakość, że korzystanie z w.w. całkowicie mija się z celem.
Rzuć cytatem, wyszukiwarka działa dość sprawnie. Nigdy nie pisałem żadnej opinii na temat polskiego serwisu, bo po prostu z niego nie korzystałem. Przy wszelkich dyskusjach dotyczących serwisu w Gdyni wstrzymywałem się od głosu, więc proszę nie wciskaj w moje usta słów, których nigdy nie wypowiedziałem.

A zła wiadomość to ta, że ci, którzy wysłąli szkła do serwisu w okresie "przejściowym" faktycznie sobie mogą poczekać.

Źródło zmieniłem, żeby odciążyć się od problemu pośrednictwa serwisowego i tyle. A serwis w Niemczech jak działał, tak działa, szkła leżą tam po parę miesięcy (wiem, bo nadal sporadycznie muszę korzystać) i nic się nie zmieniło. Miejmy nadzieję, że uruchomienie polskiego, OFICJALNEGO seriwu (nie jakiegoś podwykonastwa) poprawi znacząco sytuację.