marekb różne dyfuzory na lampe wbudowaną stosowałem od Piłczki przez stare opakowania po filmir foto do kartoników, niestety zawsze było średnio.
marekb różne dyfuzory na lampe wbudowaną stosowałem od Piłczki przez stare opakowania po filmir foto do kartoników, niestety zawsze było średnio.
Czesto się nie da. Jest rozwiązanie kupić lepsząI tak zrobie.
Mam oba. Jezeli ktos robi w studio, w budynku to 50. Jezeli plener gdzie jest naprawde sporo miejsca to wtedy 85. Oba zyletki, swietne szkla.
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Zakupiłem wczoraj Canona 50/1.4 i mam w związku z tym pytanko o jego AF. Zauwazyłem że AF jak ostrzy to tak dziwnie dobija przy próbie ostrzenia. Slychać jak pracuje USM i jak już mu brak zakrsu to udeża (słychać takie stuknięcie gdy zabraknie "zakresu")??? Nie wiem czy jasno to wytłumaczyłem? Proszę o opinie![]()
Ale nie udeRZa w Ciebie ?
Moja opinia jest taka .. jesli czujesz sie molestowany to zawsze mozna zglosic to na specjalna infolinie.
Natomiast jesli martwi Cie jedynie fakt ze obiektyw w trakcie proby ostrzenia na obiekt znajdujacy sie zbyt blisko wydaje inne dzwieki niz przy normalnej pracy to nie ma sie czym przejmowac.
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
50 1.4 f/3.5 Tv 250
Załącznik 3096