Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: Gwaryncyjne naprawy na Żytniej

  1. #31
    Początki nałogu Awatar kane
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Tychy/Poland
    Wiek
    45
    Posty
    293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Byloby oszustwo gdyby usluga dotyczyla napraw gwarancyjnych na ktore jest okreslony ustawowo termin.
    Jednak ta usluga nie jest gwarancyjna i termin jest "jaki serwis poda i moze ulec zmianie" , dodatkowo nie musi byc nigdzie okreslony pisemnie.
    Wiec gdzie tu oszustwo? To ze wczesniejsze ustalenia sie zmienily? Trudno sie mowi - umowy zadnej nie bylo podpisanej a telefonicznie to tylko szacowac mozna a nie sie umawiac.
    Umowa ustna ma takze swoja waznosc.

    Mamy taka madra zasade w pracy "Do what you document and document what you do" . Bez tego... gadaj zdrow .
    No coz skoro tak traktujesz swoje obowiazki Twoja sprawa, nie chcialbym byc Twoim klientem.

    Pozdr.
    Ostatnio edytowane przez kane ; 14-10-2006 o 10:32

  2. #32
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kane Zobacz posta
    Umowa ustna ma takze swoja waznosc.
    O ile masz swiadka/nagrasz ja.

    No coz skoro tak traktujesz swoje obowiazki Twoja sprawa, nie chcialbym byc Twoim klientem.
    To nasza miedzynarodowa wewnetrzna procedura - jesli cos ma byc zrobione to musi byc zgloszone pisemnie (w systemie elektronicznym, ostatecznie emailem) i na odwrot - jesli ja cos robie to musze to opisac.
    Nie wiem jakie procedury sa stosowane wobec zewnetrznych klientow, gdyz jestem daaaleeekoo w back office, ale jestem pewien ze sporo bardziej elastyczne niz w naszym technologicznym srodowisku.

  3. #33
    Początki nałogu Awatar kane
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Tychy/Poland
    Wiek
    45
    Posty
    293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    O ile masz swiadka/nagrasz ja.
    No coz dalej nie rozumiesz.
    Nagrywasz kazda wizyte w serwisie?
    Jesli informacje przekazywane przez pracownika serwisu sa malowiarygodne znaczy ze jest problem i bynajmniej nie lekki skoro na sprzet i serwis pogwarancyjny wydaje sie duze pieniadze.

    To nasza miedzynarodowa wewnetrzna procedura - jesli cos ma byc zrobione to musi byc zgloszone pisemnie (w systemie elektronicznym, ostatecznie emailem) i na odwrot - jesli ja cos robie to musze to opisac.
    Nie wiem jakie procedury sa stosowane wobec zewnetrznych klientow, gdyz jestem daaaleeekoo w back office, ale jestem pewien ze sporo bardziej elastyczne niz w naszym technologicznym srodowisku.
    Fajnie ze sie pochwaliles jak pracujesz, lecz relacje serwis-klient nie sa wewnętrznymi procedurami.

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar adamek
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    40
    Posty
    2 265

    Domyślnie

    Nie Vitez.
    KAŻDA umowa ustna jest ważna.
    Gorzej może być z jej potwierdzeniem.
    Miłego dnia
    adam jastrzębowski
    cyfra i analog. obiektywy, statyw i monopod
    tu tu

  5. #35
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamek Zobacz posta
    KAŻDA umowa ustna jest ważna.
    Nie przecze ze jest niewazna...

    Gorzej może być z jej potwierdzeniem.
    ... tylko ostrzegam, ze jest trudna do udowodnienia.

  6. #36
    Uzależniony
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Krasnystaw
    Posty
    624

    Domyślnie

    Prowadzę działalność gospodarczą i kieruję się dewizą że "słowo jest droższe od pieniędzy" i nie jest to anachronizm, wielu moich kontrahentów to docenia i co najważniejsze też to stosuje. Nie jeden raz dołożyłem " do interesu" bo taka była umowa ustna. Jestem przekonany,że większość firm tak działa i to czy chce czy nie.
    Cierpię na chroniczny brak wolnego czasu i ... talentu.
    R5 ; RF24-105 f4; RF35 f/1,8; RF50 f1.8; RF14-35 f4; EF50 f1.4; EF85 f1.8; EF70-200 f4IS; EF135 f2; 430EXII; RF 100-400 f5.6-8

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •