Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 73

Wątek: Cała prawda o Canon Polska (...)

  1. #41
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2017
    Miasto
    Białystok
    Posty
    514

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    przeanalizowali soczewkę i przyznali się, że była to wada fabryczna, a nie uszkodzenie spowodowane przez moją osobę.
    Patryk Kurc Photography
    Nie dość że klient kłamie,
    to jeszcze Canon Niemcy kłamie przyznając się do wady fabrycznej

    -Bo taki wniosek można wyciągnąć z ekspertyzy Canon Polska.


    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    dostałem od razu informacje, że uszkodziłem ją fizycznie
    Patryk Kurc Photography
    Ostatnio edytowane przez capo-di_tutti-capi ; 07-02-2024 o 22:51

  2. #42
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 586

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    No ale pisząc w ten sposób, dajesz do zrozumienia, że to jednak Klient zawalił a nie Canon
    No właśnie niekiedy nie warto dociekać kto zawinił i jak. Właśnie dla dobra wizerunku firmy.
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 801

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    Podczas czyszczenia została uszkodzona powłoka na przedniej soczewce.
    Dla polskiego serwisu to koniec tematu: użytkownik uszkodził powłokę, nie ma na to gwarancji.
    A można podejść jak w DE: podczas normalnego użytkowania szkła zaczęła odłazić powłoka - trzeba to wymienić na gwarancji.
    A dopuszczasz taką możliwość, że Canon wyprodukował dziadowską powłokę, która ulega zniszczeniu przy normalnej eksploatacji? Bo czyszczenie obiektywu jest normalną eksploatacją. I że jedna firma wykorzystuje każdy pretekst do wyciągnięcia kasy, a inna uczciwie uznaje swoją (bo jest delegatem producenta) winę?

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    No właśnie niekiedy nie warto dociekać kto zawinił i jak. Właśnie dla dobra wizerunku firmy.
    Nie, nie dla wizerunku, ale dlatego, że tak ma wpisane w swoją politykę (firmy mają takie coś, szczególnie gdy są certyfikowane jakimś ISO) i rzetelnie realizuje swoje cele biznesowe. Właśnie warto dociekać, bo dzięki temu złe firmy mają gorzej niż dobre. Internet to świetne narzędzie nie tylko do hejtu.

    Ja chciałem naprawy płatnej, pogwarancyjnej i skończyło się jak pisałem wcześniej.
    Ostatnio edytowane przez Leon007 ; 07-02-2024 o 23:56
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

  4. #44

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Mam obiektyw podobnej klasy. Ma ogromną osłonę przeciwsłoneczną (tele mogą mieć długie osłony bo mają wąskie kąty widzenia). Obiektyw mam z 5 lat, nigdy nie miałem potrzeby by czyścić soczewkę. Zresztą firma (Nikon) w tym obiektywie z przodu nie ma soczewki o skomplikowanej krzywiźnie, tylko "szybę". Której wymianę wyceniano kiedyś na ...2.000 zł. W sumie to jestem ciekawy co by było gdyby w razie czego po prostu usunąć te "szybę".
    Nikon, Leica, Hasselblad, Mamiya, FKD i jeszcze kilka innych ...

  5. #45

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez capo-di_tutti-capi Zobacz posta
    Jakim cudem firma nie wystawiająca faktur Vat może być oficjalnym dystrybutorem w cywiizowanym kraju
    To wkurzające. Nie wiem czy kogokolwiek (mnie nie) pocieszy, ze tak samo jest w Nikon Polska. Na stronie przedstawiciela jest sklep. Też z Holandii. By być dokładniejszym to mozna dostać VAT, ale trzeba mieć europejski.
    Nasi dystrybutorzy nie sprzedają sprzętu klientom indywidualnym. Jedynie hurtowniom.
    Nikon, Leica, Hasselblad, Mamiya, FKD i jeszcze kilka innych ...

  6. #46
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2017
    Miasto
    Białystok
    Posty
    514

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    To tak w temacie dystrybucji dóbr
    to jak kolonializm,
    albo jak Rzeczpospolita Obojga Narodów była spichlerzem Europy i zaliczyliśmy swój Złoty Wiek
    -wtedy też ktoś inny tłukł kasę na handlu polskim zbożem.

  7. #47
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez capo-di_tutti-capi Zobacz posta
    A na jakiej to podstawie twierdzisz, że



    Fakt jest taki, że Canon Polska chciał wyrwać kasę.

    Wada fabryczna nie ma nic wspólnego z Niemcami czy Polską.
    Jak już to z miejscem produkcji.
    A jest gdzieś potwierdzenie że to wada fabryczna?


    Cytat Zamieszczone przez capo-di_tutti-capi Zobacz posta
    Jakim cudem firma nie wystawiająca faktur Vat może być oficjalnym dystrybutorem w cywiizowanym kraju
    Myślę że na europejski Nip wystawią. Raczej nie mogliby odmówić.


    Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    Mam obiektyw podobnej klasy. Ma ogromną osłonę przeciwsłoneczną (tele mogą mieć długie osłony bo mają wąskie kąty widzenia). Obiektyw mam z 5 lat, nigdy nie miałem potrzeby by czyścić soczewkę. Zresztą firma (Nikon) w tym obiektywie z przodu nie ma soczewki o skomplikowanej krzywiźnie, tylko "szybę". Której wymianę wyceniano kiedyś na ...2.000 zł. W sumie to jestem ciekawy co by było gdyby w razie czego po prostu usunąć te "szybę".
    Ja kiedyś rozwaliłem tę szybę i nie zauważyłem jakiejś różnicy po jej usunięciu.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  8. #48
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 586

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez Leon007 Zobacz posta
    A dopuszczasz taką możliwość, że Canon wyprodukował dziadowską powłokę, która ulega zniszczeniu przy normalnej eksploatacji? Bo czyszczenie obiektywu jest normalną eksploatacją. I że jedna firma wykorzystuje każdy pretekst do wyciągnięcia kasy, a inna uczciwie uznaje swoją (bo jest delegatem producenta) winę?
    Jest oczywiste, że może wystąpić wada fabryczna. Inaczej gwarancja nie miałaby sensu.
    Wydaje mi się, że firma Canon płaci serwisowi takie same pieniądze za naprawę gwarancyjną jak klient bez gwarancji. Za decyzją serwisu PL stoi chyba tylko przekonanie o winie klienta.
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

  9. #49
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 801

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    Mam obiektyw podobnej klasy. Ma ogromną osłonę przeciwsłoneczną (tele mogą mieć długie osłony bo mają wąskie kąty widzenia). Obiektyw mam z 5 lat, nigdy nie miałem potrzeby by czyścić soczewkę. Zresztą firma (Nikon) w tym obiektywie z przodu nie ma soczewki o skomplikowanej krzywiźnie, tylko "szybę". Której wymianę wyceniano kiedyś na ...2.000 zł. W sumie to jestem ciekawy co by było gdyby w razie czego po prostu usunąć te "szybę".
    Inne teleobiektywy też mają z przodu szyby. Czasem ten płaski kawałek szkła jest częścią toru optycznego, a czasem nie. Często - gdy obiektyw używa filtrów z tyłu - należy włożyć tzw. filtr neutralny, czyli "szybkę", żeby prawidłowo działał.
    To, że nie czyściłeś soczewki, to nie znaczy, że nie wolno jej czyścić za pomocą normalnych dla zaawansowanej optyki metod. Ja też nie często to robię. Zresztą w instrukcji obsługi (to taka nieduża kartka w przypadku obiektywów i gruba książka w przypadku korpusów) jest coś o czyszczeniu.

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    Jest oczywiste, że może wystąpić wada fabryczna. Inaczej gwarancja nie miałaby sensu.
    Wydaje mi się, że firma Canon płaci serwisowi takie same pieniądze za naprawę gwarancyjną jak klient bez gwarancji. Za decyzją serwisu PL stoi chyba tylko przekonanie o winie klienta.
    Tu już chyba wchodzimy w obszary "miękkie" o ogólnej sumie szczęścia w narodzie i nastawieniu ludzi do siebie. . Nie chcę tego rozwijać, bo zaczniemy liczyć diabły na szpilce.
    Jednak gdyby Ci się coś stało w sprzęt, czego oczywiście Ci nie życzę, to zalecam przejść przez most i wysłać fanty do Krefeld.
    Ostatnio edytowane przez Leon007 ; 08-02-2024 o 01:06
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

  10. #50
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 586

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez Leon007 Zobacz posta
    Jednak gdyby Ci się coś stało w sprzęt, czego oczywiście Ci nie życzę, to zalecam przejść przez most i wysłać fanty do Krefeld.
    Dyskusja o poczynaniach serwisu na Żytniej wraca co jakiś czas. W takiej samej tonacji.
    Równocześnie serwis w DE jest przedstawiany jako ostatnia deska ratunku (skuteczna).
    Mam 2km do poczty w DE i nawet nie pomyślałem o serwisowaniu w PL. Teraz pierwszy raz usłyszałem, że to jakiś problem terytorialny
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •