Pokaż wyniki od 1 do 10 z 73

Wątek: Cała prawda o Canon Polska (...)

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 801

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    Podczas czyszczenia została uszkodzona powłoka na przedniej soczewce.
    Dla polskiego serwisu to koniec tematu: użytkownik uszkodził powłokę, nie ma na to gwarancji.
    A można podejść jak w DE: podczas normalnego użytkowania szkła zaczęła odłazić powłoka - trzeba to wymienić na gwarancji.
    A dopuszczasz taką możliwość, że Canon wyprodukował dziadowską powłokę, która ulega zniszczeniu przy normalnej eksploatacji? Bo czyszczenie obiektywu jest normalną eksploatacją. I że jedna firma wykorzystuje każdy pretekst do wyciągnięcia kasy, a inna uczciwie uznaje swoją (bo jest delegatem producenta) winę?

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    No właśnie niekiedy nie warto dociekać kto zawinił i jak. Właśnie dla dobra wizerunku firmy.
    Nie, nie dla wizerunku, ale dlatego, że tak ma wpisane w swoją politykę (firmy mają takie coś, szczególnie gdy są certyfikowane jakimś ISO) i rzetelnie realizuje swoje cele biznesowe. Właśnie warto dociekać, bo dzięki temu złe firmy mają gorzej niż dobre. Internet to świetne narzędzie nie tylko do hejtu.

    Ja chciałem naprawy płatnej, pogwarancyjnej i skończyło się jak pisałem wcześniej.
    Ostatnio edytowane przez Leon007 ; 07-02-2024 o 23:56
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 586

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez Leon007 Zobacz posta
    A dopuszczasz taką możliwość, że Canon wyprodukował dziadowską powłokę, która ulega zniszczeniu przy normalnej eksploatacji? Bo czyszczenie obiektywu jest normalną eksploatacją. I że jedna firma wykorzystuje każdy pretekst do wyciągnięcia kasy, a inna uczciwie uznaje swoją (bo jest delegatem producenta) winę?
    Jest oczywiste, że może wystąpić wada fabryczna. Inaczej gwarancja nie miałaby sensu.
    Wydaje mi się, że firma Canon płaci serwisowi takie same pieniądze za naprawę gwarancyjną jak klient bez gwarancji. Za decyzją serwisu PL stoi chyba tylko przekonanie o winie klienta.
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar adawro
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Ursynów
    Wiek
    50
    Posty
    1 085

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    Wydaje mi się, że firma Canon płaci serwisowi takie same pieniądze za naprawę gwarancyjną jak klient bez gwarancji. Za decyzją serwisu PL stoi chyba tylko przekonanie o winie klienta.
    Gwarantem może być: producent, importer, dystrybutor, sprzedawca.
    Nie jestem pewien, czy serwisowi w Polsce płaci producent czy polski importer/dystrybutor - i to może być klucz do wyjaśnienia problemu.
    R3 + RF85LDS

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •