facebook, 6D, 80D, 24-70L 2.8 ll, 70-200L 2.8 ll, YN568ll, YN685, YN622, ATLAS 600 TTL, GODOX TT350, Navigator
70-200 przynajmniej dla mnie jest mniej poręczny i w moim odczuciu zauważalnie cięższy. Wypożyczyłam wersję IS II L na jedną sesją, nie wiem czy wersją o której mówicie (bez is jak rozumiem) jest podobna. Jeśli już do mojego studia to celowałabym w 70-200 f4 is.
BTW wydaję mi się, że Sigmę ewentualnie łatwiej też będzie sprzedać w przyszłości niż f4 is L.
już raz sprzedawałam 24-70 f4 is - i dziękuję bardzo never again. Ludzie lamentują głównie że światło słabe i za te pieniądze mają tamrona czy sigme 2.8. W końcu sprzedałam koledze. A z tego co obserwowałam aukcje jak sama kupowałam swoją Sigmę - szybko się sprzedaje ta seria (35mm i 50m szczególnie). Dodatkowo 85mm to chodliwa ogniskowa a f1.4 tylko ją umacnia.
Ostatnio edytowane przez EdytaP ; 14-12-2016 o 22:49
Tia, dla niektórych już F2.8 to ciemnica, a zoom to zbrodnia.
Rada: nie słuchać oszołomów.
wysłane z Nokii 6210.
|CANON FF|
nie, tak mi się wydaję patrząc na obrazki.
przecież odpisywałem Edycie. Ona pracuje większość czasu w studiu i z tego co wiem ma w asortymencie 2 stripy 2 octy, deep octe i parasol sferyczny. To światło 1.4 może się jej przydać raz na ruski rok jak jej wyłączą prąd albo klientowi zamarzy się bokeh na twarzy dziecka.