Mad_Mac po tych twoich przykladach narobiles mi apetytu na 135L jak cholera
takich kolorow i kontrastu z mojej 100/2.0 poki co nie udalo mi sie osiagnac..![]()
Mad_Mac po tych twoich przykladach narobiles mi apetytu na 135L jak cholera
takich kolorow i kontrastu z mojej 100/2.0 poki co nie udalo mi sie osiagnac..![]()
Fuji X-H2 | Fujinon 16/1.4 | Fujinon 35/1.4 | Viltrox 75/1.2
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Robiąc pod światło to nie działa. Normalnie się bym tego nie czepiał, ale bardzo często mi ten badziew wyłaził w ciemnych pomieszczeniach oświetlanych przez okna :-) Sam mam parę szkieł, których używam tylko ze względu na (słabą) pracę pod światło, ale tu raczej mówię o pleśniakach za 400 złotych, a nie profesjonalnej "lufie" za trzy koła.
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto