Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 156

Wątek: Kosmiczny problem z 70-200L I

  1. #61
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2012
    Miasto
    Bytom
    Posty
    37

    Domyślnie

    i co zgodzisz sie na zwrot?

  2. #62
    Uzależniony Awatar RTSiak
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    635

    Domyślnie

    Gdybym wiedział, że ze szkłem było coś nie tak to po 1 napisałbym o tym w aukcji a po 2 na bank przyjąłbym zwrot. Ale tu jest taka a nie inna sytuacja i sam nie wiem co robić... wolałbym uniknąć zwrotu.

  3. #63
    Dopiero zaczyna Awatar Pichu
    Dołączył
    Apr 2012
    Miasto
    UK
    Posty
    47

    Domyślnie

    Spuść gościa na drzewo, ty nie masz sobie nic do zarzucenia. Z jakiej racji masz płacić za czyjeś błędy?? Tyle w temacie ode mnie.
    Canon EOS 500D, Canon EF-S 18-55mm II, Canon EF-S 55-250mm IS, Canon EF 50mm 1.4 USM, Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di 1:1 Macro, YN-565EX

  4. #64
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    Gdybym wiedział, że ze szkłem było coś nie tak to po 1 napisałbym o tym w aukcji a po 2 na bank przyjąłbym zwrot. Ale tu jest taka a nie inna sytuacja i sam nie wiem co robić... wolałbym uniknąć zwrotu.
    Niech spada na drzewo i już. Napisz mu coś takiego:
    "Obiektyw w momencie wysyłania na pewno nie posiadał wady o której mowa. W związku z faktem pojawienia się pęknięcia na osłonie przeciwsłonecznej podejrzewam, że uszkodzenie powstało albo w transporcie albo z Pana winy. Niestety ja nie odpowiadam za żadną z tych możliwości. Obiektyw był starannie zabezpieczony. Jeżeli nie sporządził pan z kurierem protokołu stwierdzającego uszkodzenie sprzętu nie mam żadnych podstaw do tego aby poczuwać się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. Uszkodzenie mogło powstać równie dobrze z Pana winy. W związku z tym na pewno nie przyjmę zwrotu obiektywu. Jedyne rozwiązanie jakie mogę zaproponować to wysłanie obiektywu na ekspertyzę do autoryzowanego serwisu i w zależności od jej wyniku mogę przemyśleć podjęcie jakiś dalszych kroków."
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  5. #65
    Początki nałogu Awatar sprocket73
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Jaworzno
    Wiek
    52
    Posty
    489

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    Gdybym wiedział, że ze szkłem było coś nie tak to po 1 napisałbym o tym w aukcji a po 2 na bank przyjąłbym zwrot. Ale tu jest taka a nie inna sytuacja i sam nie wiem co robić... wolałbym uniknąć zwrotu.
    Jeżeli to co napisałeś to 100% prawdy, to wg mnie możesz ze spokojnym sumieniem nie przyjmować zwrotu. Zakup używanego sprzętu od osób prywatnych wiąże się z brakiem gwarancji, najwidoczniej nie wszyscy mają tego świadomość.
    SPROCKET
    80D | C10-22 | C15-85 | C24 stm | C60 macro | C70-300 is II| 3 x CPL Marumi
    Moja wycieczkowa galeria

  6. #66
    Uzależniony Awatar RTSiak
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    635

    Domyślnie

    Mimo wszystko nadal staram się dogadać. Niech zna mają dobroć

  7. #67
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
    Mimo wszystko nadal staram się dogadać. Niech zna mają dobroć
    Jedyne wyjście teraz to Żytnia. Najlepiej zagadać co i jak i żeby w miarę możliwości określili jak mogło powstać uszkodzenie (mechanicznie, czy może jakoś inaczej?) W każdym razie ja bym na pewno nie przyjął jeżeli miałbym 100% pewności, że szkło wyszło ode mnie sprawne. Można być dobrym człowiekiem, ale nie jeleniem
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  8. #68
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2009
    Miasto
    Krakówek
    Posty
    352

    Domyślnie

    jezeli to byla aukcja licytowana (nie kup teraz) to Twoja pozycja nie jest jeszcze najgorsza.

    Jezeli bylo to 'kup teraz', to masz sporego problema, bo mimo ze nie obowiazuje mozliwosc zwrotu towaru w ciagu 10 dni, to kupujacy jest chroniony odpowiedzialnoscia sprzedawcy z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. A tu jest zalozenie, ze... wady ujawnione w ciagu 6 miechow sa problemem sprzedawcy, nie kupujacego.

    Jezeli paczka jest z nieuszkodzona, to takiego uszkodzenia obiektywu nie wychwycisz przy kurierze (a sam olalbym lekko fakt polamanej oslony - bo to moglo byc wczesniej lekko pekniete).

    Czytasz czasem instukcje obslugi? Po wyjeciu z pudelka zalecaja odczekac godzine przed podlaczeniem do zasilania

    Jak spuscisz kupujacego jak radza Ci inni forumowicze, to sprawa pewnie skonczy sie w sadzie, a tam, poza naprawieniem/zwrotem kasy, dojda Ci jeszcze koszty sadowe - bo bedzie Ci trudno sie wybronic.

  9. #69
    Uzależniony Awatar RTSiak
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    635

    Domyślnie

    To była aukcja, z dokładnie opisanym przedmiotem i taki też został wysłany, więc do sądu może iść co najwyżej na wycieczkę...

  10. #70

    Domyślnie

    wydaje mi sie ze sławek ma racje , a nawiasem mówiac ciekawi mnie to czy ci co tutaj pisza by olać sprawe tak samo by pisali gdyby to ich spotkała taka sytuacja jak kupujacego ,gdzie po otwarciu paczki okazalo by sie ze jest coś uwalone. mysle ze oddanie do serwisu bylo by najlepszym rozwiazaniem, moze uda sie okreslic kiedy ta awaria nastąpiła i czy moglo sie stać podczas transportu .lub tez uderzenia .
    Ostatnio edytowane przez krzys41 ; 16-05-2012 o 23:34
    kolekcjoner sprzętowy

Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •