Może o to chodziło http://www.euro.com.pl/others_serwis...?linksg=wiecej
taki assistance, dużo firm ubezpieczeniowych to ostatnio oferuje
de facto jest to ubezpieczenie, zresztą przedłużona gwarancja również
Może o to chodziło http://www.euro.com.pl/others_serwis...?linksg=wiecej
taki assistance, dużo firm ubezpieczeniowych to ostatnio oferuje
de facto jest to ubezpieczenie, zresztą przedłużona gwarancja również
Ostatnio edytowane przez 7four ; 19-12-2011 o 11:19 Powód: Automerged Doublepost
Możliwe, szczegółowo będę się dowiadywał jakoś pod koniec roku jak będę miał chwilę czasu żeby do nich podjechać. Ale wygląda, że to jest to tylko ja nic za to nie płaciłem
Nie wiem czy kiedykolwiek coś naprawiałeś ale zazwyczaj rachunek wygląda mniej więcej tak:
- części zamienne: 10zł
- robocizna: 300zł
Oczywiście zależy co trzeba naprawić/wymienić ale zazwyczaj robocizna jest główną kwotą naprawy.
Poza tym nawet jeżeli muszę zapłacić za części to nadal jestem do przodu koszty robocizny![]()
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
Zdarzyło mi się zlecać naprawę paru rzeczy i w większości przypadków proporcje były dokładnie odwrotne czyli koszt części znacznie wyższy od kosztu pracy serwisanta. W dzisiejszych czasach naprawa sprzętu RTV/AGD (o takim rozmawiamy) sprowadza się do wymiany poszczególnych bloków/modułów gdzie to właśnie ten blok/moduł stanowi cenę a nie odkręcenie kilku śrubek, zdjęcie obudowy i przepięcie trzech taśm sygnałowych. Czas serwisanta (oraz klienta) jest cenny tak więc naprawy takie przeważnie wykonuje się "po najmniejszej linii oporu" czyli wymienia główne modułu urządzenia a w przypadku urządzeń nienaprawialnych po prostu się je wyrzuca zastępując nowym egzemplarzem.
Ostatnio edytowane przez axk ; 18-12-2011 o 22:03
EOS + Speedlite