PDA

Zobacz pełną wersję : FF vs. APS-C

Strony : [1] 2 3 4

pr83
16-02-2014, 15:38
Witam,

Mam okazję kupić 5D mk2 w bardzo atrakcyjnej cenie i dostałem go od kumpla żebym sobie sprawdził jak mi się podoba. Więc postanowiłem zrobić takie małe porównanie zestawów 5D mk2 + Canon 50 mm1.4 vs 60D + Sigma 30mm 1.4. Ciekaw jestem ile osób będzie w stanie powiedzieć, na których zdjęciach i po której stronie znajdują się zdjęcia z FF a po której z APS-C... Wiem, że to dość wąskie porównanie ale może komuś się przyda. Moim zdaniem Sigma 30mm jest obiektywem baaardzo niedocenianym, a możliwości jego są ogromne. Czy rzeczywiście FF to zawsze Święty Graal? ;)

FF vs APS-C (https://mega.co.nz/#!1B1CyQpD!ghPwNiGGuLFh0VdIpdVv4xGIkQa9oPJCA4GQZCA yIxM)

PS Proszę nie spinać się, że kadry nie są w 100% identyczne i że zdjęcia nie są ciekawe. Jestem tylko amatorem :D

salas
16-02-2014, 16:07
1 ff z prawej
2 ff z prawej
3 ff z lewej (plus nie trafiłeś z ostrością :p)
4 ff z lewej
5 ff z lewej
6 ff z lewej
7 ff z lewej (znowu coś z ostrością nie tak?)
8 ff z prawej
9 ff z lewej
PROSZĘ O WYNIK NA PRIV haha :mrgreen:

Bolek02
16-02-2014, 16:37
Masz okazję kupić FF, to kupuj a nie katuj się testami. Życie pokaże jak bardzo nowe zdjęcia różnią się od dotychczasowych.
Specjalnie cudów nie oczekuj, bo FF to nie jest recepta na sukces, tylko środek do jego osiągnięcia. Kupując FF nie od razu zaczniesz robić lepsze zdjęcia.

pr83
16-02-2014, 17:31