W sumie już kiedyś pisałem w tym temacie i moja opinia w odróżnieniu od innych była raczej niepochlebna, ale wówczas ponoć właściciel był w szpitalu, więc być może niewłaściwy czas i miejsce się zdarzył, więc nie miałem zamiaru pochopnie oceniać.
Podejście drugie zakończyło się podobnie, zero odpowiedzi na maila, mimo że już mija chyba ponad 7 dni od wysłania przeze mnie wiadomości. W międzyczasie sprzęt znalazłem gdzie indziej, na pytanie o dostępność odpowiedź uzyskałem nawet tego samego dnia. Teoretycznie mogę dzwonić, ale w godzinach pracy jestem w Czechach, a formularz kontaktowy wisi u Towersa, więc nie wahałem się go użyć skoro sam sprzedający taką możliwość udostępnia.
Za rok w planach mam kolejne, ostatnie szkło do kompletu, być może do trzech razy sztukaMimo to na tę chwilę osobiście nie polecam tego sklepu.