Pokaż wyniki od 1 do 10 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar mastercheat
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Blachownia k/Częstchowy
    Wiek
    45
    Posty
    477

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bolek02 Zobacz posta
    Zawsze możesz na początek w ramach gwarancji wysłać samo szklo - niech skalibrują do wzorca. Jesli inne szkła na Twoim body działaja wzorowo, to jest spora szansa, że sie uda. trzeba próbowac - inaczej sie nie dowiesz
    Wysyłka oczywiscie kurierem DHL na koszt serwisu - szczegóły na stronie serwisu.
    no tak tylko jak wyślę a i tak każą dosłać body?

    no i ponawiam pytanie,

    Czy można zastrzec na zleceniu, że nie życzę sobie ingerencji w body (kalibracji),a tylko dostrojenie obiektywu do aktualnego ustawienia body ?
    40D;T17-50;Tokina50-135;580EXII;Sherpa250R;4GBx2+8GB;V800C,HL-511x2; Hama Defender 200
    5D;C28/1.8;C85/1.8; YongNuo RF-602; 2xPowerlux VC200; 1xQuantuum PT-200,softboxy,parasole.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mastercheat Zobacz posta
    no tak tylko jak wyślę a i tak każą dosłać body?

    no i ponawiam pytanie,

    Czy można zastrzec na zleceniu, że nie życzę sobie ingerencji w body (kalibracji),a tylko dostrojenie obiektywu do aktualnego ustawienia body ?
    Spoko - nie trzeba wysylać szkla razem z body ( nikt Ci nie każe ). skalibrują szkło do wzorca. Jak wyślesz body i szklo to zrobią wycenę na całą usługę.
    Napiszesz, że sie nie zgadzasz na kalibrację body, to bez Twojej zgody i akceptacji kosztorysu nie zrobią tego. Tylko wtedy Ty płacisz za przesyłkę w obie strony.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  3. #3

    Domyślnie 85 f/1.8 i czyszczenie ....

    Witam,
    Moja dobra passa z żytnią zakończyła się przy piątej w miarę udanej naprawie.
    Kiedy poprosiłem aby wyczyścili mi zabrudzenia pomiędzy soczewkami, serwisant całkowicie olał tema i odesłał bez najmniejszej ingerencji.
    Po rozmowie z niczego winnym konsulatantem doswiedziałm się że to przez pomyłkę, zasugerowano więc ponowne wysłanie do serwisu.
    Żałuję tylko że usilnie chciałem uzyskać odpowiedniej jakości usługę, bo dziś oto wróciła 85f/1.8 ale z dwóch pyłków zrobiło się 40-50. Są dosłownie pod każdą soczewką. Pomijam fakt że ktoś dał ciała na żytniej wysłał paczkę na mój koszt, ale jakość tej usługi zwaliła mnie z nóg.

    Nie wiem jak mam sformułować treść reklamacji, na reklamację, tak aby kolejna wysyłka zakończyła się sukcesem.

    Nie chciał bym następnym razem znaleźć w środku, jakichś "giftów" a zabawa w wysyłanie i czekanie robi się męcząca.
    5DmkII ____ 24-70f/2.8 L _____ 85f/1.8 _____ 70-200f/2.8L

  4. #4
    Dopiero zaczyna Awatar Janeq_2010
    Dołączył
    Sep 2010
    Miasto
    Warsaw
    Posty
    19

    Domyślnie

    Witam,
    No właśnie! A szkoda, bo szkło super.
    1. Przy oddawaniu dokładny opis (jeden pyłek) potwierdzony przez przyjmującego na piśmie.
    2. Natychmiastowe sprawdzenie jakości usługi na miejscu przy odbiorze. Jak źle, to opisać (był jeden pyłek jest 40) z potwierdzeniem 'recepcjonisty', nie odbierać, opisać w mailu (rejestrują maile i muszą odpowiedzieć) i twardo żądać pomniejszenia ceny usługi o koszty niepotrzebnego sprawdzania (tylko z uzasadnieniem, np. dojazd z Mińska Maz. = PLN 75).
    3. Wysyłanie i odsyłanie tylko działa na ich korzyść, bo klient się zmęczy.
    Życzę zdrowia, JK

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •