Strona 16 z 28 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

  1. #151

    Domyślnie

    witam
    ja też złego słowa na żytnią nie powiem , aczkolwiek mam ostatnio maly problem z 7D, na szkłach 70-200 L4, 50 1.4 muszę recznie wyjechać z regulacją focusa do wartości nawet -7 do -11, i nie wiem czy wysyłać body do kalibracji czy zostawić - co radzicie??

  2. #152

    Domyślnie polish canon serwis

    ciekawi mnie jakie macie,drodzy ludkowie,doświadczenia z naprawami gwarancyjnymi swoich canonów.
    na początek opiszę swoje "przygody"
    23 marca-aparat canon IXUS 85 oddany w ramach gwarancji do sklepu sieci w której był kupiony-problemy z akumulatorem.
    25 marca-sprzęt w serwisie canona.
    i od tej pory cisza............................................. ..................
    20,albo 21 kwietnia zacząłem sie interesować co tak długo to trwa. zacząłem dzwonić. najpierw do "wsparcia"technicznego-tak tak padła bateria czekamy na dostawę,nie wiemy ile to potrwa. i klasyczna spychologia,że niby więcej się dowiem dzwoniąc(jak sie potem okazało) do sekretariatu firmy canon. tam miła(do czasu) pani chciała mnie z powrotem spławić,żebym sobie do wsparcia techn zadzwonił. kiedy powiedziałem,że właśnie od nich dostałem ten nr telefonu przekierowała mnie cholera wie gdzie. no,w każdym bądź razie nikt nie odbierał.kolejny raz dzwonię-okazuje się,że logistyka odbiera telefony od 8,30. dzwonię po 9 i znowu nic. w dodatku liczne próby dodzwonienia się do sekretariatu nie przynoszą efektu, tzn telefon nie jest odbierany(nie,żeby linia zajęta-po prostu miła pani zaczyna mieć mnie dość), dzwonię z innego nr i znowu:firma canon polska,w czym mogę pomóc? więc od nowa wyłuszczam wątek.okazuje się,że akurat dział zaopatrzenia czy jak mu tam w piątek nie pracuje ))
    za cholerę nie można sie dowiedzieć kiedy wreszcie przypłyną/przylecą/przyjadą te akumulatory.
    i oczywiście,żadnego "przepraszamy" czy "odzwonimy"

    morał:wszystko jest dobrze,póki jest dobrze. jak się popsuje-spadaj frajerze na drzewo.

  3. #153
    Bywalec Awatar betinus
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Górny Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    113

    Domyślnie

    Po pierwsze to gdzieś na forum jest już wątek o serwisie Canona w Polsce (konkretnie to tu: http://www.canon-board.info/showthread.php?t=17120), więc można by się tam zorientować co i jak.

    Po drugie mam pytanie: czy dzwoniłeś do serwisu eCSI na Żytniej, czy do centrali Canon Polska? Bo czytając Twój post nie jestem tego pewien, a to chyba niestety dwa różne miejsca.

    A odnośnie samego serwisu Canona to jako chyba jeden z nielicznych na forum nie mam powodów do narzekania, moje 20D naprawili błyskawicznie, a aparaty, które serwisowali nasi klienci (za pośrednictwem sklepu w którym zdarzyło mi się pracować) zawsze też były naprawiane dosyć szybko (raz nawet sami zaproponowali w ramach gwarancji wymianę na nowszy model SX1 na SX2).

    Więc może upewnij sie czy dzwonisz we właściwe miejsce.
    sprzętu kupa... a chęci coraz mniej....

  4. #154

    Domyślnie

    Obiektyw, w poniedziałek wysłany na naprawę gwarancyjną, w środę rano był do odebrania. Jeśli dałoby się to załatwić szybciej, to nie bardzo wiem jak.

  5. #155
    Coś już napisał Awatar Inka
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Podhale
    Wiek
    50
    Posty
    67

    Domyślnie

    30D odmówiło współpracy; nie uruchamiało się, świeciła jedynie czerwono kontrolka z tyłu.
    Po nieefektywnych wędrówkach /nie chcę wymieniać serwisów, bo podobno problem nie był typowy - nie byli w stanie nawet postawić diagnozy/ trafiła na Żytnią. Do końca nie udało się ustalić co właściwie było bezpośrednią przyczyną awarii ale aparat wrócił do domu i śmiga aż miło. A inni twierdzili, że już się go nie da naprawić....
    Więc może nie taka Żytnia straszna jak ją malują?
    :wink:

  6. #156

    Domyślnie

    @ betinus:czy dzwoniłeś do serwisu eCSI na Żytniej, czy do centrali Canon Polska?

    zacząłem zabawę od canon support-polska,gdzie podawszy nazwę aparatu i nr zlecenia otrzymałem informację,że to bateria. i tyle.reszty miałem się dowiedzieć dzwoniąc do centrali.ale mnie olali(rym wyszedł)

    po co dzwonić na Żytnią? żeby sie dowiedzieć,że bateria do wymiany ale nie mają?

  7. #157
    Bywalec Awatar betinus
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Górny Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    113

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czerstwy70 Zobacz posta

    po co dzwonić na Żytnią? żeby sie dowiedzieć,że bateria do wymiany ale nie mają?
    ekhm.... bo to jest SERWIS i to oni naprawiają aparaty, więc jak już pisałem wcześniej, jak kiedykolwiek miałem jakieś problemy z Canonami (swoimi czy też klientów) to zawsze dzwoniłem tylko do serwisu a nie centrali... to tak jakby oddać auto do autoryzowanego serwisu w Katowicach czy Wrocławiu, a potem dzwonić do centrali w Warszawie z pytaniem jak idzie naprawa???

    ale to tylko moje skromne zdanie....
    sprzętu kupa... a chęci coraz mniej....

  8. #158
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czerstwy70 Zobacz posta
    @ betinus:czy dzwoniłeś do serwisu eCSI na Żytniej, czy do centrali Canon Polska?

    po co dzwonić na Żytnią? żeby sie dowiedzieć,że bateria do wymiany ale nie mają?
    Możesz jaśniej - skąd wiesz, że nie mają baterii, skoro nie dzwoniłeś
    Skąd wiesz, że to akurat jest uszkodzona bateria - sprawdzałeś ?
    Pewnie, po co wysyłac do serwisu - lepiej iść do Wróżki
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  9. #159

    Domyślnie

    powtórzę specjalnie dla Bolkao2:

    zacząłem zabawę od canon support-polska,gdzie podawszy nazwę aparatu i nr zlecenia otrzymałem informację,że to bateria. i tyle.reszty miałem się dowiedzieć dzwoniąc do centrali.ale mnie olali(rym wyszedł)

    aparat jest więc w naprawie jak widać z powyższego.

    dobry pomysł z tą wróżką-powinna dla canona na etacie pracować

  10. #160
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czerstwy70 Zobacz posta
    aparat jest więc w naprawie jak widać z powyższego.
    Więc w jego sprawie należy kontaktować się bezpośrednio z serwisem E-CSI i z nikim innym. Sporo ludzi miewało do tego serwisu różne pretensje ale akurat z udzielaniem informacji nie mają problemów, odbierają telefon i odpowiadają na maile.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

Strona 16 z 28 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •