Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: canon 50mm f/1.8 - FF

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar MariuszJ
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    56
    Posty
    1 697

    Domyślnie

    Front focus, wyraźny i uciążliwy.

    Sprawdź inny model obiektywu, jeżeli będzie to jakiś ciemny rozstaw szerzej bateryjki. Niestety, jest możliwość, że Twój aparat nie wyostrzy z żadnym jasnym obiektywem, przerabiałem to, jak i to że serwis Canona będzie twierdził że to taki ficzer, nie bug.

    Wg mojej wiedzy 50/1.8 i inne nie-USM-owe obiektywy nie są regulowalne softwarowo. Jedyną regulacją jest tu regulacja mechaniczna. Radziłbym wysłać do serwisu i liczyć na zamianę szkła.

    Przed wysłaniem zaklej LCD aparatu folią ochronną.
    Entuzjastyczny Neofita

  2. #12

    Domyślnie

    Nie lepiej odesłać do sklepu? Jeszcze nie minęło 10 dni od zakupu. Potem mógłbym poszukać gdzieś w okolicy, w stacjonarnym sklepie i przed zakupem sprawdzić czy też ma taką przypadłość. Pytam, ponieważ pierwszy raz mam tego typu problem i nie wiem co jest bardziej opłacalne.

  3. #13
    Pełne uzależnienie Awatar MariuszJ
    Dołączył
    Dec 2009
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    56
    Posty
    1 697

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez halik Zobacz posta
    Nie lepiej odesłać do sklepu? Jeszcze nie minęło 10 dni od zakupu. Potem mógłbym poszukać gdzieś w okolicy, w stacjonarnym sklepie i przed zakupem sprawdzić czy też ma taką przypadłość. Pytam, ponieważ pierwszy raz mam tego typu problem i nie wiem co jest bardziej opłacalne.
    Jeżeli będą mili, to oczywiście, spróbuj wymienić przez sklep, to najlepsza opcja. Weź wszystko, aparat też na wszelki wypadek.
    Entuzjastyczny Neofita

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar gavin
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    Czeladź
    Wiek
    44
    Posty
    1 339

    Domyślnie

    odeślij, a uciążliwych userów dodaj do listy "ignoruj"

  5. #15
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    36
    Posty
    17

    Domyślnie

    Masz tydzień na zwrot towaru w stanie nienaruszonym, nie noszącym jakiekolwiek ślady użytkowania. W związku z tym możesz iść do sklepu i poprosić o wymianę na nowe szkło i nie powinni robić żadnego problemu. Jeśli powyżej siedmiu dni to musisz niestety uzbroić się w cierpliwość i złożyć reklamacje na warunkach określonych w gwarancji. Współczuje Ci bo masz szkiełko i nawet nie możesz się z nim zmierzyć.
    coś tam jest

  6. #16
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    ndrozdowski, nie pisz bzdur. Ma 10 dni a nie tydzień.
    A jeśli minęło 10 dni to nie bawić się w naprawy gwarancyjne a żądać wymiany na nowy z tytułu niezgodności z umową.


    Jak ja uwielbiam takich znawców od siedmiu boleści...

  7. #17
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    36
    Posty
    17

    Domyślnie

    Nie życzę sobie takich uwag pod moim adresem. Pomyliłem się, fakt - 10 dni zgodnie z ustawą jeśli towar nie nosi śladów użytkowania i jest w stanie nienaruszonym. Natomiast po 10 dniach obowiązuje normalna reklamacja i nie pisz bzdur o jakichś żądaniach bo żaden sklep nie uzna roszczeń jeśli może przyjąć towar na gwarancje.

    Jak ja lubię takich znawców od siedmiu boleści...
    coś tam jest

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Gratuluję podejścia.

    Gwarancja ma charakter fakultatywny i jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta/importera.
    Poczytaj sobie Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    Jeśli nie zrozumiesz - przeczytaj jeszcze raz. I tak do skutku. Może czegoś się nauczysz.

  9. #19
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    36
    Posty
    17

    Domyślnie

    http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/02...c_tekst_je.pdf

    Ciesze się, że znasz wstęp. Cieszę się, że nie masz pojęcia co jest w ustawie. Link powyżej abyś się zapoznał wielokrotnie z ustawą, a potem poszedł trollować do innego wątku. Ustawa mówi o tym, że sprzedawca ma obowiązek zapewnić NAPRAWĘ lub wymianę.
    Ale poczytaj, ponapinaj się jeszcze trochę. Dodaj piany z pyska dla ubarwienia dyskusji.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Oczywiście dalsze trollowanie z twojej strony nie ma sensu bo jest na szczęście ingore list.
    Ostatnio edytowane przez ndrozdowski ; 15-10-2010 o 23:49 Powód: Automerged Doublepost
    coś tam jest

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Tekst znam bardzo dobrze, bo bardzo często stosuję go w praktyce.

    Konsument może żądać naprawy lub wymiany. To on decyduje, a nie sprzedawca.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Mam nadzieję, że koledzy mają więcej oleju w głowie i znają swoje prawa.
    Ostatnio edytowane przez MC_ ; 15-10-2010 o 23:51 Powód: Automerged Doublepost

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •