Strona 41 z 56 PierwszyPierwszy ... 31394041424351 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 401 do 410 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

  1. #401
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    60

    Domyślnie

    Ile dają gwarancji na wymienione elementy w serwisie?

  2. #402

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez regis.szymon Zobacz posta
    Nie wiem czy w dobrym temacie ale co tam.

    Przede wszystkim witam wszystkich jako że to mój pierwszy post tutaj.
    Moja przygoda z Canonem zaczła się własnie od Żytniej, a to z powodu przesiadki z Nikona i zakupienia puchy (1d mk2) z walniętą migawką. Koszt był niewielki, całośc się kalkulowała, kupiłem. W poniedziałek zawiozłem sprzet, dostałem info, że następnego dnia będzie wycena. Dostałem wycenę i prawie z krzesła nie spadlem, przygotowany na jakieś 1400zł (migawa plus czyszczenie), bo opiewała na kwotę... niecałych 130zł za czyszczenie. Migawa gratis, nie dobiła do deklarowanej wartości. Pierwszy szok. Dziś telefon, migawka porysowała filtr na matrycy (pałamały się lamelki), wiec matryca do wymiany i drugi szok... też gratis. Teraz pozostaje liczyć że nic ine spierdzielą i będzie działać pięknie.
    Byłem przygotowany na najgorsze, zwłaszcza po poczytaniu forum i bardzo pozytywnie się zdziwiłem. Kontak z serwisem Nikona miałem i o ile się tam nic nie zmieniło to współczuję ludziom z niego korzystającym, miesiąc czekania na wycenę i drugie tyle na wykonanie naprawy, masakra.

    Pozdrawiam
    Podobne zaskoczenie miałem dobrych kilka lat temu gdy udało mi się "dobić" kompakt IXUS 700, niechcący podczas plażowania do obiektywu dostał się piasek i zatarł się mechanizm AF. Ku olbrzymiemu mojemu zdziwieniu usterka została usunięta GRATIS. Aczkolwiek na karcie gwarancyjnej pojawiła się adnotacja o treści "Piasek".
    7d, 24-105 f/4L IS USM, 70-200 f/4L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II

  3. #403
    Początki nałogu Awatar retter
    Dołączył
    Dec 2007
    Miasto
    Białystok
    Posty
    432

    Domyślnie

    70-300 is ums z wadą produkcyjną
    pojechał do e-csi i dalej do niemczech, tam mu wymienili ISa, wyczyścili i nasmarowali gratis
    koszt naprawy 0zł
    koszt transportu 0zł
    czas ponad 3 tyg

    a chodzli lepiej jak nowy aż zal sprzedawać
    ale coż szkło poszło do wymiany by było git (az sie spodobało), a potem na wymiane innego szkła, a dla mnie i tak za krotkie bywa

  4. #404
    Coś już napisał Awatar thomaslel
    Dołączył
    Jul 2010
    Miasto
    Gdynia
    Posty
    56

    Domyślnie

    Słyszałem o paru innych metodach czyszczenia matrycy, ale wolę serwis. Mam już dość bawienia się w to czyszczenie samemu. Efekty mnie nie zadowoliły, więc mogę zabulić trochę więcej, ale mieć pewność wyczyszczenia. Stąd mam parę pytań. Byłbym bardzo wdzięczny za szybką odpowiedź, bo już jutro będę musiał wysłać paczkę do serwisu:

    1. Orientujecie się ile będzie na Żytniej kosztować wyczyszczenie matrycy z takim brudem? (to ciemniejsze, to włoski z pędzelków, a jaśniejsze to pozostały brud, który miałem przed tym nieszczęsnym "czyszczeniem" gruszką i pędzelkiem hamy). Dodam, że gwarancja chyba już nie obowiązuje (ponad rok od zakupu), więc dobrze byłoby się przygotować na to.

    2. Czy istniej możliwość wysłania paczki z aparatem kurierem, czy trzeba iść na pocztę i kupować karton, by później samemu ją wysłać do Warszawy? No i jakie będę miał potwierdzenie, że go wysłałem tam gdzie trzeba i, że dotarł? Jak byłem oddawać monitor od komputera do serwisu, to dostałem na miejscu dokument to potwierdzający - jak to jest w tym przypadku?

    3. Co trzeba zapakować, a co nie do kartonu? Czy potrzebny im jest obiektyw? Jakieś kartki z opisem problemu?

    4. Kiedy i jak najlepiej jest się z nimi skontaktować? Jeszcze przed wysyłką, czy już po? Samemu dzwonić i pytać, czy czekać na ich telefon?

    5. No i chyba ostatni problem - ile to może trwać? Jeśli łącznie z tydzień, to ok. Ale jeśli więcej, to wolałbym, żeby to zrobili szybciej, co oczywiście wiązałoby się z dopłatą. I tutaj kolejne pytanie - jak dużą?

    To chyba wszystkie moje wątpliwości. Wybaczcie mi, ale ani razu nie oddawałem sprzętu do serwisu wysyłając go. Stąd też moje pytania - nie mam w tej dziedzinie doświadczenia. Bardzo by mi to pomogło, jeśli byście potrafili mi pomóc

  5. #405
    Zablokowany
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Ząbki
    Posty
    409

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thomaslel Zobacz posta
    Słyszałem o paru innych metodach czyszczenia matrycy, ale wolę serwis. Mam już dość bawienia się w to czyszczenie samemu. Efekty mnie nie zadowoliły, więc mogę zabulić trochę więcej, ale mieć pewność wyczyszczenia. Stąd mam parę pytań. Byłbym bardzo wdzięczny za szybką odpowiedź, bo już jutro będę musiał wysłać paczkę do serwisu:

    1. Orientujecie się ile będzie na Żytniej kosztować wyczyszczenie matrycy z takim brudem? (to ciemniejsze, to włoski z pędzelków, a jaśniejsze to pozostały brud, który miałem przed tym nieszczęsnym "czyszczeniem" gruszką i pędzelkiem hamy). Dodam, że gwarancja chyba już nie obowiązuje (ponad rok od zakupu), więc dobrze byłoby się przygotować na to.

    2. Czy istniej możliwość wysłania paczki z aparatem kurierem, czy trzeba iść na pocztę i kupować karton, by później samemu ją wysłać do Warszawy? No i jakie będę miał potwierdzenie, że go wysłałem tam gdzie trzeba i, że dotarł? Jak byłem oddawać monitor od komputera do serwisu, to dostałem na miejscu dokument to potwierdzający - jak to jest w tym przypadku?

    3. Co trzeba zapakować, a co nie do kartonu? Czy potrzebny im jest obiektyw? Jakieś kartki z opisem problemu?

    4. Kiedy i jak najlepiej jest się z nimi skontaktować? Jeszcze przed wysyłką, czy już po? Samemu dzwonić i pytać, czy czekać na ich telefon?

    5. No i chyba ostatni problem - ile to może trwać? Jeśli łącznie z tydzień, to ok. Ale jeśli więcej, to wolałbym, żeby to zrobili szybciej, co oczywiście wiązałoby się z dopłatą. I tutaj kolejne pytanie - jak dużą?

    To chyba wszystkie moje wątpliwości. Wybaczcie mi, ale ani razu nie oddawałem sprzętu do serwisu wysyłając go. Stąd też moje pytania - nie mam w tej dziedzinie doświadczenia. Bardzo by mi to pomogło, jeśli byście potrafili mi pomóc
    Skopiuj swój tekst i wyślij go mailem do serwisu. Nikt nie odpowie dokładniej niż sam serwis na twoje pytania.

  6. #406
    Coś już napisał Awatar Krzych
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Piekary Śląskie
    Wiek
    60
    Posty
    96

    Domyślnie

    A tyle się namęczyli na stronie CSI ,wszystko wyjaśnili dali przykłady a klient i tak tego nie czyta.
    Ernest Hemingway i Irvin Penn:
    Hemingway: Wspaniałe zdjęcia. Jakiego aparatu używasz?
    Penn: Wspaniała historia. Jakiej maszyny do pisania używasz?

  7. #407
    Coś już napisał Awatar thomaslel
    Dołączył
    Jul 2010
    Miasto
    Gdynia
    Posty
    56

    Domyślnie

    Zwracam honor. Przestudiowałem dzisiaj wieczorem całą stronę i mam większość potrzebnych informacji Teraz pozostaje tylko jedno pytanie - o ile rozumiem, że w polu "Model sprzętu" mam wpisać "Canon EOS 40D", to nie mam pojęcia co trzeba wpisać w polu "Numer Seryjny". Mam wpisać ten dziesięciocyfrowy kod u dołu aparatu, czy coś innego? Wiecie o co chodzi z tym numerem seryjnym?

  8. #408
    Coś już napisał Awatar Krzych
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Piekary Śląskie
    Wiek
    60
    Posty
    96

    Domyślnie

    Tak to ten nr z dołu aparatu.
    Ernest Hemingway i Irvin Penn:
    Hemingway: Wspaniałe zdjęcia. Jakiego aparatu używasz?
    Penn: Wspaniała historia. Jakiej maszyny do pisania używasz?

  9. #409
    Coś już napisał Awatar thomaslel
    Dołączył
    Jul 2010
    Miasto
    Gdynia
    Posty
    56

    Domyślnie

    Dzięki Mam jeszcze jedną wątpliwość. Na dole formularza zgłoszeniowego jest napisane:

    "WYPOSAŻENIE: Prosimy o nie dołączanie do wysyłanego sprzętu akcesoriów, nie mających związku ze zgłaszaną usterką."

    Wnioskuję po tym, że nie mam dołączać obiektywu? A jak w takim razie zrobią zdjęcie testowe, które pomoże wskazać, czy wyczyścili poprawnie matrycę? Użyją innego? Nie wiem też, czy dodać tę opaskę na szyję, czy też nie? Prosiłbym o pomoc Paczkę wysyłam dzisiaj, a tu ciągle jeszcze niedomówienia.

  10. #410
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    Czyli nie wysyłasz karty pamięci, muszli ocznej i paska. Nie wiem jak z baterią główną, ale jej chyba tez sie nie wysyła.

Strona 41 z 56 PierwszyPierwszy ... 31394041424351 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •