stałka to stałka i zawsze będzie przewyższać jakościowo zoomy. Nawet zwykłe 50 1.8 daje radę wystarczy lekko domknąć, a jak ktoś ma nowsze body to włączy korektę winiety i tanim kosztem mamy jakość której nie mają nawet lepsze zoomy.
Miałem 35/2 i używałem je jako główne szkło długi czas więc trochę je poznałem. Panowie, to nie ta liga. Dokładnie tak jak ktoś napisał, Tamrony w testach może i są fajne, ale praktyka to praktyka.
Od f/2.8 35/2 jest całkiem ok, ale poniżej to miernota niestety. AF owszem celny. Ale głośny jak cholera, a jak ciemniej jest to lubi sobie przelecieć kilka razy.
Mimo wszystko, za tą cene to ja bym sie nie wahał tylko kupował. Dla mnie nie ma sensu, bo 16-35/2.8 daje mi niegorszy obrazek niz 35/2, a ma wiele innych zalet![]()
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
50 jest fantastyczna w plastyce, bo ostrość, aberracje etc - ja się tym nie przejmuję, to nie jest najważniejsze w fotografii.
Niemniej jednak jak trafi się z GO (naprawdę miniaturowa), to jest ostro i ładnie. Z bliższych dystansów GO jest tak mała, że praktycznie mamy sam bokeh.
Teścik zrobię na dniach.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Pod cropa to fajna ogniskowa, ale nie jest tak uniwersalna. W zasadzie, nie jest w ogóle uniwersalna)
Ostatnio edytowane przez _igi ; 11-07-2010 o 18:34 Powód: Automerged Doublepost
kupiłem 2/35mm od forumowego kolegi
jestem bardzo zadowolony z obrazka na który to szkiełko pozwala
nom braknie jakiegoś pośredniego szkła np 1,8/35mm USM ??
AF choć precyzyjny to trochę wolny
nigdzie nie można nabyć zamiennika osłony - poluję na tani oryginał
Osłonę przy tak mało schowanej przedniej soczewce warto posiadać