No na to wygląda. Już ściągali niby 3 czy 4 z rzędu firmware, ale w końcu zrezygnowałem (jeżeli w ciągu miesiąca sobie nie poradzą to można zażądać zwrotu gotówki). Miesiąc bez body, które się dopiero kupiło to nie jest wesoła sprawa..
Generalnie jestem rozczarowany załatwianiem tego, teraz czekam na ekspertyzę z serwisu, z którą będę musiał iść do sklepu i tak pewnie też będzie kwitło z 2 tygodnie, więc w sumie 2 miesiące bez obiektywu. No i wcale nie jestem pewien, czy to tak bezboleśnie zostanie załatwione.
Jak coś kupujesz to latają koło Ciebie wszyscy, a jak się okazuje, że teraz mają coś oddać, zwrócić to mają Cie zupełnie w dupie..
Dodatkowo zmartwiło mnie to, że z innym obiektywem był podobny problem, wychodzi na to, że z dużą dozą ostrożności muszę patrzeć na produkty Sigmy, albo ew. kupować wysyłkowo i w razie czego zwrócić do 10 dni.