Strona 8 z 24 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 239

Wątek: Foto-net i ceny wirtualne

  1. #71
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    72
    Posty
    634

    Domyślnie

    Mam wiele sympatii dla Pana Irka. Nie dlatego, że dokonałem kilku udanych zakupów w jego sklepie ale dla jego pasji w fotografii. Korzystałem z jego cennych porad , których chętnie i z odczuwalną życzliwością udzielał. Ale potwierdzam, że miałem podobną sytuację przy chęci zakupu drobiażdżku jakim w stosunku do opisywanej sytuacji była chęć zakupu pierścienia do mocowania statywowego szkła 70-200/4. Cena na stronie była niecałe 60 zł (chyba 57zł) - zamiennik. Po złożeniu zamówienia okazało się, że nie ma i może być za cenę dobrze ponad stówkę. Było to "dobrze" ponad 100% więcej niż w oferowanej na stronie cenie. Po wyrażeniu swojego odczucia w korespondenci "bezpośredniej" dałem sobie spokój i kupiłem u konkurencji za 53 zł (taki sam) + 6 zł przesyłka.
    Absolutnie nie chodzi mi o podgrzewanie atmosfery. Ale myślę, że wystarczyło by Panie Ireneuszu napisać: "sorry" panowie moja wina. Nie sprawdziłem na czas aktualności strony i biorąc realność cen na rynku rozumiecie, że to błąd." I myślę, że sprawy by już nie było - a co ważniejsze dyskusji o "niskiej piłce". A tak zostanie nieprzyjemny fetorek.

  2. #72
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Ale ja wcale nie pisałem do Pana tylko do tych klientów, którzy mieli to szczęście stać się właścicielami 24L w niespotykanej w Europie cenie. Nic poza tym. A jako, że oferta ta to dla mnie bujdy na resorach to Pan wybaczy ale mam chyba prawo swobodnej wypowiedzi na forum ? Dziękuję...
    No chyba, że lubi Pan działania charytatywne, wtedy chylę czoła

    Niemniej jednak miło mi, że tak bardzo zapadłem Panu w pamięć. Zresztą nic dziwnego - pokaz Pana uczciwości i prawdomówności w stosunku do potencjalnego klienta mieliśmy nieprzyjemność zobaczyć w sławetnym wątku o Sigmie 50/1.4, kiedy to obrzucał mnie Pan błotem broniąc swojego asortymentu spod znaku Sigmy zaciekle jak lew. Szkoda, że po którymś to setnym głosie użytkowników potwierdzających moją opinię jaki ten obiektyw felerny zniknął Pan z wątku jak kamfora...
    Ale już nieważne - każdy jak widać swoje pamięta a pamięć warto pielęgnować
    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez nowart ; 09-11-2009 o 16:47

  3. #73
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Witam kolejnego "sympatyka" Pana też pamiętam, podobnie jak Pana MMM którego pamięta bardzo wiele sklepów zwykle od tej mało sympatycznej strony.
    Zarzuca Pan mi "kłótliwość", a sam po raz drugi już prowokuje wypisywaniem kompletnych bzdur wyssanych z palca.
    No, ale to już nie pierwsza forma obrony prze atak w wykonaniu foto-netu polegająca na tym że pluje się na klienta i przerzuca na niego odpowiedzialność za własne zachowanie żeby odwrócić uwagę od meritum sprawy.

    Czekam na obiektyw.
    Chcę wierzyć że Pańskie zapewnienia o uczciwości oraz wytykanie innym sprzedawcom wad ("Czy sklep oferuje towar czy tylko cenę?") to nie są tylko puste słowa.

  4. #74
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    ursn
    Posty
    60

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net
    No cóż, założenia takie w 100% zwykle się potwierdzają a przepraszamy ponieważ tego wymaga kultura, za co? Mamy za co, nie dla wszystkich wystarczy, nie jest to co prawda nasza winą ale dobrym obyczajem jest powiedzieć: przepraszamy, otrzymaliśmy zbyt mało produktów, zainteresowanie przerosło oczekiwania, w stosunku do dostawy. Mimo, że wszelkie informacje podawaliśmy przepraszamy bo tego wymaga kultura.
    Cytat Zamieszczone przez foto-net
    Ale gdzie ta zła wola? Zakładamy, że ją nam ktoś zarzuci, jak pisałem ludzie mają różne wyobrażenia o handlu w internecie.

    Ale za jaką wpadkę? Przecież warunki zakupów są jasno opisane. W momencie gdy np. przez weekend zachodziły zamówienia na ten produkt klienci mieli nawet jasny opis: "zapytaj o dostępność". Czy to taki problem zadzwonić i zapytać? ten komunikat pojawia się automatycznie gdy ilość zamówień przekracza stan backorederów, cena się nie zeruje gdyż bardzo rzadko mamy przypadki tak gwałtownego wzrostu cen czego nie zakładają nasze systemy elektronicznego przetwarzania danych (zresztą nie wiadomo na jaką cena się zmieni), dlatego sa stosowne wpisy w regulaminie będącego załącznikiem do umowy K/S.

    (..)Nie widzę też powodu by cokolwiek komuś dofinansowywać dlatego, że wydaje mu się, że tak być powinno, że mamy taki obowiązek (co jest zresztą bzdurą) lub z jakiegokolwiek innego powodu poza umową lub KC.
    no i widzisz tu sie niejako roznimy, moze ja za stary jestem i nowoczesnego handlu nie rozumiem
    Twoje dzialanie jest nastepujace: oplaca mi sie - realizuje zlecenie, nie oplaca - "przepraszam"
    malymi literkami napisze: jak mi sie nie bedzie oplacac to "kochane dzieci pocalujcie misia w ..."
    zaslanianie sie sztuczkami w stylu stan backorederów czy jakiestam inne obwarowania w celu niezeralizowania zamowienia w mojej opini leza poza granicami kultury prowadzenia biznesu, o ktorej tak glosno piejesz...

    Cytat Zamieszczone przez foto-net
    Cały proces jest dokumentowany dla ew. kontroli, mam tez zamówiony audyt. Zdaję sobie sprawę, że takie sytuacje nie są komfortowe ani dla nas ani dla Was, dlatego poświęcam im sporo czasu.
    dlatego zamiast organizowac sobie papiery na wypadek ewentualnej kontroli i marnowac czas na "takie sytuacje" zacznij powaznie traktowac to co robisz oraz klienta i nie bedzie potrzeby sie tlumaczyc

    w podsumowaniu: nie znam sie na handlu w sieci i caly ten watek nie sklania do korzystania z jakichkolwiek form zakupu w sieci
    Ostatnio edytowane przez vit ; 09-11-2009 o 16:50

  5. #75
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez januszP. Zobacz posta
    Absolutnie nie chodzi mi o podgrzewanie atmosfery. Ale myślę, że wystarczyło by Panie Ireneuszu napisać: "sorry" panowie moja wina. Nie sprawdziłem na czas aktualności strony i biorąc realność cen na rynku rozumiecie, że to błąd." I myślę, że sprawy by już nie było - a co ważniejsze dyskusji o "niskiej piłce". A tak zostanie nieprzyjemny fetorek.
    Oj Panie Januszu sprawa by była. Problem w tym, że wszystko było aktualne a oferta dobrze oznaczona, ktoś tylko nie doczytał jasnych jak mi się zdawało jej warunków. Jeżeli byłby to błąd powołał bym się na przepisy:

    Art. 84. § 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej... itd nie będę śmiecił.

    i sprawa była by bardzo prosta, jednak ta cena nie była błędna. System prawidłowo zdjął dostępność i napisał - dzwoń i pytaj, i nie wykluczam, że uda mi się jeszcze dostarczyć całość zamówień w tych cenach, dołożę wszelkich starań by tak było. Nie wycofuję się, nie mówię, że to błąd, postaram się, napisałem jak sytuacja wygląda, przepraszam za niedogodności. Wiadomym jest, że nikt z tym do sądu nie będzie chodził, nie pierwszy raz mamy doczynienia z podobną sytuacją, za każdym razem staram się tłumaczyć ponieważ staram się traktowac ludzi powaznie a nie pomijac temat "bo i tak przyjdzie i kupi", jak robi to wiele sklepów. Oczywiście przez poważne traktowanie rozumiem konstruktywną dyskusję w oparciu o realia jakie zaistaniały a nie zaspokajanie wyimaginowanych roszczeń bez rozsądnych podstaw.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez vit Zobacz posta
    w podsumowaniu: nie znam sie na handlu w sieci i caly ten watek nie sklania do korzystania z jakichkolwiek form zakupu w sieci.
    [...]
    Twoje dzialanie jest nastepujace: oplaca mi sie - realizuje zlecenie, nie oplaca - "przepraszam"
    malymi literkami napisze: jak mi sie nie bedzie oplacac to "kochane dzieci pocalujcie misia w ..."
    zaslanianie sie sztuczkami w stylu stan backorederówczy jakiestam inne obwarowania w celu niezeralizowania zamowienia w mojej opini leza poza granicami kultury prowadzenia biznesu, o ktorej tak glosno piejesz...
    Jak na laik który się nie zna, wyciągasz tak interesujące jak i błędne wnioski. Tłumaczę sytuację, Ty z góry zakładasz, że kłamię i ogarnięty chęcią zysku robię co chcę. Gdyby tak było nie prowadził bym dyskusji na forum tłumacząc cierpliwie sytuację tylko robił swoje. Na tym polega wirtualność postrzegania handlu w sieci w stosunku do własnych oczekiwań. Obojętnie czy mi się opłaca czy nie zrealizuję zlecenia, na ilośc jaką otrzymam i jaka obejmowała promocja przed zniknięciem informacji o dostępności. To jest bardzo proste i nie należy snuć domysłów bo wnioski sa błedne. Przerażające jest postrzeganie sklepu jako bandy oszustów, cwaniaków i niekompetentnych ludzi, ale cóż, każdy wyciąga swoje wnioski, dobrze, że możemy o tym podyskutować.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Zarzuca Pan mi "kłótliwość", a sam po raz drugi już prowokuje wypisywaniem kompletnych bzdur wyssanych z palca.
    No, ale to już nie pierwsza forma obrony prze atak w wykonaniu foto-netu polegająca na tym że pluje się na klienta i przerzuca na niego odpowiedzialność za własne zachowanie żeby odwrócić uwagę od meritum sprawy.
    Sugeruję przejrzeć własne posty, konsekwentnie dopisujesz się do każdego wątku który nas dotyczy w miejscu gdzie można uprawiać krytykanctwo. Zachowanie takie sprowokowało mnie do szczególnego zainteresowanie Twoją osobą co doprowadziło do uzyskania wielu interesujących informacji. Dlatego jasno piszę - wiem kim jesteś, wiem co robisz. Nie atakuję Cię ale pluć na siebie nie pozwolę. Jeżeli oczekujesz od kogoś szacunku, okaż jemu szacunek chociażby w kontaktach międzyludzkich powstrzymując się od pisania bzdur i komentowania rzeczy o których nie masz pojęcia.
    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Czekam na obiektyw.
    Chcę wierzyć że Pańskie zapewnienia o uczciwości oraz wytykanie innym sprzedawcom wad ("Czy sklep oferuje towar czy tylko cenę?") to nie są tylko puste słowa.
    Oczywiście, Twoje intencje wynikające z tej dyskusji i kilu innych poparte zbitkiem bzdurnych wniosków nie pozostawiają co do tego żadnych wątpliwości.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    Ale ja wcale nie pisałem do Pana tylko do tych klientów, którzy mieli to szczęście stać się właścicielami 24L w niespotykanej w Europie cenie. Nic poza tym. A jako, że oferta ta to dla mnie bujdy na resorach to Pan wybaczy ale mam chyba prawo swobodnej wypowiedzi na forum ? Dziękuję...
    No chyba, że lubi Pan działania charytatywne, wtedy chylę czoła
    Te bujdy wiszą od września, i tymi bujdami fotografuje już kilka osób. Nie widzę powodu by nakłaniać je do wypowiedzi, jednak jeśli ktoś czyta proszę się dopisać - aczkolwiek uwaga - z pewnością zostaniecie zmieszani z błotem jako "spiskowcy". Co do naszych kontaktów, każdy ma swoje zdanie i przy nim pozostaje, trudno polemizować w sytuacji gdy większość dyskutujących ma inne pojęcie i zrozumienie dla słowa kultura. Jeżeli kiedykolwiek czymkolwiek uraziłem, przepraszam.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 09-11-2009 o 17:13 Powód: Automerged Doublepost

  6. #76
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    2 638

    Domyślnie

    Mocno liczę, że jestem w grupie zakupowiczów, którym się poszczęści nie ukrywam, że niezwykle mnie ciekawi skąd sklep miał we wrześniu i ma nadal tak obłędne ceny na to szkło? Bez cienia sarkazmu.Po prostu nigdy w życiu nie spotkałem się z czymś takim.

  7. #77
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    ursn
    Posty
    60

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net
    Jak na laik który się nie zna, wyciągasz tak interesujące jak i błędne wnioski. Tłumaczę sytuację, Ty z góry zakładasz, że kłamię i ogarnięty chęcią zysku robię co chcę. (...)
    Na tym polega wirtualność postrzegania handlu w sieci w stosunku do własnych oczekiwań.
    (....) Przerażające jest postrzeganie sklepu jako bandy oszustów, cwaniaków i niekompetentnych ludzi, ale cóż, każdy wyciąga swoje wnioski, dobrze, że możemy o tym podyskutować.
    Widzisz, jak nie mam zadnego postrzegania....

    dla mnie logika jest prosta: jest mozliwosc klikniecia "kup" niezaleznie od ceny i nacisne "kup" to transakcja jest dla mnie zawarta. platnosc, transport, koszty przesylki to tylko elementy dodatkowe nie wplywajace bezposrednio na fakt zawarcia umowy.
    jako prosty czlowiek nie sprawdzam czy jest dostepne czy nie (po co ), mam mozliwosc nacisniecia guzika "kup" - czynie to i kupilem
    jezeli moglem nacisnac "kup" a ktos twierdzi, ze bylo inne pole do sprawdzenia to pytam: po co pole "kup" byl dostepne

    Cytat Zamieszczone przez foto-net
    Obojętnie czy mi się opłaca czy nie zrealizuję zlecenia, na ilośc jaką otrzymam i jaka obejmowała promocja przed zniknięciem informacji o dostępności.
    i to dla mnie jest optymistyczne podsumowanie calej dyskusji

  8. #78
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    2 638

    Domyślnie

    Napisał foto-net
    Obojętnie czy mi się opłaca czy nie zrealizuję zlecenia, na ilośc jaką otrzymam i jaka obejmowała promocja przed zniknięciem informacji o dostępności.


    Wow - tego nie zauważyłem. No to mam szkło!

  9. #79
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez himi Zobacz posta
    Mocno liczę, że jestem w grupie zakupowiczów, którym się poszczęści
    Panie Michale bardzo liczę na to, że uda się zapotrzebowanie zrealizować a jeśli nie to w satysfakcjonujący sposób załagodzić tą frustrująca dla wszystkich sytuację. Staram się ogarnąc wszelkie zarzuty jednak nie zmienia to faktu, że dostaniemy ograniczoną liczbę egzeplarzy obiektywu.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez vit Zobacz posta
    Widzisz, jak nie mam zadnego postrzegania....
    dla mnie logika jest prosta: jest mozliwosc klikniecia "kup" niezaleznie od ceny i nacisne "kup" to transakcja jest dla mnie zawarta.
    No właśnie nie do końca, w przypadku sklepów zależnych od dystrybutorów oferta nigdy nie jest ofertą w rozumieniu KC a moment zawarcia umowy K/S reguluje sam sklep aby nie było kłopotów np. z dostępnością, szczególnie w przypadku specjalistycznego asortymentu nie mającego zamienników. Nie zmienia to faktu, że jak pisałem większość zapotrzebowań może zostać bez problemu zrealizowana, niemniej jednak raz na czas zdarzają się przygody o których jest głośno tak u nas jak i w każdym sklepie. Zwykle klient zadowolony nic nie pisze a niezadowolony potrafi zrobić burzę na pół internetu. U nas zachowanie sklepu jasno precyzuje regulamin jako załącznik do umowy K/S. Nie traktuję klientów jak przepraszam za wyrażenie "klikające małpki", uważam, że za każdym klikiem jest jakaś dyskusja, ustalenia czy dialog. Oczywiście wszystko w granicach prawa na potwierdzenie czego posiadamy stosowny certyfikat. Zawsze jest jednak tak, że oczekiwania są zgoła inne, jak to ktoś napisał "klient zawsze wie czego nie chce".
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 09-11-2009 o 17:28 Powód: Automerged Doublepost

  10. #80
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Więc ja się jeszcze dopiszę
    Mnie kłótliwości zarzucić nie można - co więcej - kupowałem miesiąc temu w Foto-net Pocket Wizardy - i bardzo mi wszystko pasowało - cena (po negocjacjach oczywiście), czas realizacji, szybkość - naprawdę cała transakcja była wzorowo przeprowadzona.

    no i teraz - z racji tego że też od jakiegoś czasu zacząłem się za 24L II rozglądać i w zasadzie w tym tygodniu będę miał całość kasy też zamówiłem to szkiełko i liczę że p. Ireneusz w jakimś skończonym czasie (dobrze żeby był określony) w określonej cenie (5199zł plus przesyłka) to szkło przyśle.. i tyle..

    wypunktowałem wcześniej pewnie rzeczy z regulaminu foto-net itp. bo dziwne wydawało mi się to co koledzy piszą zwłaszcza w konfrontacji z moimi dotychczasowymi doświadczeniami..
    i z tego co p. Irek pisze to zamówienia powinny zostać zrealizowane.. czy tak będzie czas pokaże - ale panowie - skoro padła taka deklaracja jak powyżej i - czego większość z was nie docenia - czyli natychmiastowa reakcja p. Irka - to dajcie sobie łaskawie na wstrzymanie bo z takiego bicia piany nic nie wyniknie.. Foto-net mógł całą sprawę olać, anulować zamówienia i wysłać wszystkich na drzewo - a tego nie zrobił więc wrzućcie na luz i dajmy sklepowi szansę..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

Strona 8 z 24 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •