Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Nowy firmware dla SX1 - już jest

  1. #11
    Początki nałogu Awatar Jacek23
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Piaseczno
    Posty
    372

    Domyślnie

    Na to wyglada ze juz 3 osoby ktore robily ten update maja ten sam problem, przy wlacaniu aparatu czesto wyskakuje blad "blad obiektywu" i aparat sie wylacza z wysunietym obiektywem. Trzeba kilka razy wlaczyc i wylaczyc aparat zeby zaskoczylo. Zeby to jeszcze od czasu do czasu, ale to sie pojawia prawie przy kazdym wlaczeniu, po dluzszym (1 godz) czasie bezczynnosci (wylaczenia). To potwierdzam ja , i moj kolega, jest jeszcze jeden forumowicz ktory updatowal i ma tez tai problem z obiektywem.

  2. #12
    mig25
    Guest

    Domyślnie

    W porządku , ale jest też dużo osób(a nawet zdecydowana większość) ,którzy nie mieli takich problemów, więc dla mnie to uogólnianie. Może popełniony był gdzieś błąd przy upgrate ,nie wiem ,czy da się tak ,ale przycisk PLAY można albo od razu nacisnąć ,albo najpierw nacisnąć ON ,a pozniej PLAY i wybrac z menu firmware upgrate. W tym drugim przypadku objektyw bedzie wysunięty i moze to jest przyczyną....

  3. #13

    Domyślnie

    Jacek23 zamiast pisać takie "piaskownicowe" posty napisałbyś mejl do Canona i spytał się co z tym zrobić. My nie musielibyśmy tego czytać, Ty miałbyś rozwiązany problem, a jak byś napisał co się stało to i inni by wiedzieli co robić.

  4. #14
    JaMi
    Guest

    Domyślnie

    W dniu 21.04.2009 wyslalem do polskiego przedstawicielstwa Canona maila z pytaniem o aktualizacje oprogramowania w SX1. Zazadalem przedstawienia ich stanowiska w sprawie, szczegolnie w kwestii utraty gwarancji na aparaty zakupione w polskiej sieci dystrybucyjnej.
    Zobaczymy czy i kiedy odpisza....

  5. #15
    mig25
    Guest

    Domyślnie

    Może nie w temacie jestem , ale czy są jakieś obawy ,że aktualizacja firmware z oficjalnej strony spowoduje utratę gwarancji w myśl polskiego dystrybutora ?

  6. #16
    JaMi
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mig25 Zobacz posta
    Może nie w temacie jestem , ale czy są jakieś obawy ,że aktualizacja firmware z oficjalnej strony spowoduje utratę gwarancji w myśl polskiego dystrybutora ?
    skoro strona polska nic na ten temat nie mowi, jest to idealny powod, aby odmowic wykonania naprawy gwarancyjnej. Klient oczywiscie moze udowadniac co zainstalowal i skad to wzial, ale czy procedury, ktore musisz wykonac sa opisane gdziekolwiek w dokumentacji, ktora posiadasz ?
    Idzmy innym torem. Jezeli oprogramowanie jest legalne, producent informuje Cie sam, ze mozesz zrobic aktualizacje. Jak to robi ? Rejestrujesz produkt na stronie i przychodzi do Ciebie email z linkiem do nowego oprogramowania i instrukcji jak to robic. Dostales cos takiego ?

    Ja tam wole poczekac na odpowiedz z Canona. Bez RAW moge tez cykac ladne zdjecia i poznawac tajniki SX1 :-D Raz juz musialem skorzystac z reklamacji ??:

  7. #17
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Oct 2006
    Wiek
    44
    Posty
    2 249

    Domyślnie

    Moze ktos z Canona pomysli i doda tryb 720p, zajmuje on 2x mniej niz 1080p a jakosc i tak jest super. Testowalem nowego powerszota SX200, ktory ma 720p i naprawde fajna sprawa.

  8. #18

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez siudym Zobacz posta
    Moze ktos z Canona pomysli i doda tryb 720p, zajmuje on 2x mniej niz 1080p a jakosc i tak jest super. (...)
    Jeśli zależy Ci na wielkości filmu możesz spróbować nagrywać pełne HD ze zwiększoną kompresją. CHDK daje taką możliwość, a od kilku dni temu wersja na SX1 ma status beta.

  9. #19
    mig25
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JaMi Zobacz posta
    skoro strona polska nic na ten temat nie mowi, jest to idealny powod, aby odmowic wykonania naprawy gwarancyjnej. Klient oczywiscie moze udowadniac co zainstalowal i skad to wzial, ale czy procedury, ktore musisz wykonac sa opisane gdziekolwiek w dokumentacji, ktora posiadasz ?
    Idzmy innym torem. Jezeli oprogramowanie jest legalne, producent informuje Cie sam, ze mozesz zrobic aktualizacje. Jak to robi ? Rejestrujesz produkt na stronie i przychodzi do Ciebie email z linkiem do nowego oprogramowania i instrukcji jak to robic. Dostales cos takiego ?

    Ja tam wole poczekac na odpowiedz z Canona. Bez RAW moge tez cykac ladne zdjecia i poznawac tajniki SX1 :-D Raz juz musialem skorzystac z reklamacji ??:
    Nie dostałem żadnego maila z prostego powodu ,nigdzie aparatu nie rejestrowałem... Ja wychodzą z założenia ,że serwis jest po to aby pomóc , a nie po to żeby szukać powodu ,żeby nie pomóc w myśl zasady ,że jeden zadowolony klient to 10ciu potencjalnych zainteresowanych , a 1 niezadowolony klient to sto straconych potencjalnych klientów , a klient ma zawsze rację.
    Po drugie wraz z nowym firmware dostępna jest nowa wersja instrukcji obsługi (dodano opis RAW) właśnie w języku polskim. Chyba nie zadawali by sobie trudu ,gdyby zapadła decyzja ,że aktualizacja jest nie dla Polaków...
    Ja rozumiem niektórych obawy, ale bez przesady.
    Zastanów się sam co byś odpowiedział na takiego maila pracując w polskim Canonie? Pewnie gość coś spartolił przy aktualizacji softu , a teraz głupiego udaje i powie ,że mu serwis kazał aktualizować i się popsuło Oczywiście nie piszę tego ,żeby kogoś obrażać , po prostu trzeba być czujnym , ale nie do przesady. Swojego zaktualizowałem i wszystko gra.

  10. #20

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że utraty gwarancji to nie powoduje. Ściągając update trzeba wpisać numer seryjny (nie wiem czy na wszystkich stronach, bo są bodajże trzy źródła), więc jest potwierdzenie czy Twój aparat może być aktualizowany. Poza tym sprawdził bym w instrukcji aktualizacji i jej warunkach, ale według mnie nic tam nie będzie o utracie gwarancji.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •