Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Nowy firmware dla SX1 - już jest

Mieszany widok

  1. #1
    JaMi
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mig25 Zobacz posta
    Może nie w temacie jestem , ale czy są jakieś obawy ,że aktualizacja firmware z oficjalnej strony spowoduje utratę gwarancji w myśl polskiego dystrybutora ?
    skoro strona polska nic na ten temat nie mowi, jest to idealny powod, aby odmowic wykonania naprawy gwarancyjnej. Klient oczywiscie moze udowadniac co zainstalowal i skad to wzial, ale czy procedury, ktore musisz wykonac sa opisane gdziekolwiek w dokumentacji, ktora posiadasz ?
    Idzmy innym torem. Jezeli oprogramowanie jest legalne, producent informuje Cie sam, ze mozesz zrobic aktualizacje. Jak to robi ? Rejestrujesz produkt na stronie i przychodzi do Ciebie email z linkiem do nowego oprogramowania i instrukcji jak to robic. Dostales cos takiego ?

    Ja tam wole poczekac na odpowiedz z Canona. Bez RAW moge tez cykac ladne zdjecia i poznawac tajniki SX1 :-D Raz juz musialem skorzystac z reklamacji ??:

  2. #2
    mig25
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JaMi Zobacz posta
    skoro strona polska nic na ten temat nie mowi, jest to idealny powod, aby odmowic wykonania naprawy gwarancyjnej. Klient oczywiscie moze udowadniac co zainstalowal i skad to wzial, ale czy procedury, ktore musisz wykonac sa opisane gdziekolwiek w dokumentacji, ktora posiadasz ?
    Idzmy innym torem. Jezeli oprogramowanie jest legalne, producent informuje Cie sam, ze mozesz zrobic aktualizacje. Jak to robi ? Rejestrujesz produkt na stronie i przychodzi do Ciebie email z linkiem do nowego oprogramowania i instrukcji jak to robic. Dostales cos takiego ?

    Ja tam wole poczekac na odpowiedz z Canona. Bez RAW moge tez cykac ladne zdjecia i poznawac tajniki SX1 :-D Raz juz musialem skorzystac z reklamacji ??:
    Nie dostałem żadnego maila z prostego powodu ,nigdzie aparatu nie rejestrowałem... Ja wychodzą z założenia ,że serwis jest po to aby pomóc , a nie po to żeby szukać powodu ,żeby nie pomóc w myśl zasady ,że jeden zadowolony klient to 10ciu potencjalnych zainteresowanych , a 1 niezadowolony klient to sto straconych potencjalnych klientów , a klient ma zawsze rację.
    Po drugie wraz z nowym firmware dostępna jest nowa wersja instrukcji obsługi (dodano opis RAW) właśnie w języku polskim. Chyba nie zadawali by sobie trudu ,gdyby zapadła decyzja ,że aktualizacja jest nie dla Polaków...
    Ja rozumiem niektórych obawy, ale bez przesady.
    Zastanów się sam co byś odpowiedział na takiego maila pracując w polskim Canonie? Pewnie gość coś spartolił przy aktualizacji softu , a teraz głupiego udaje i powie ,że mu serwis kazał aktualizować i się popsuło Oczywiście nie piszę tego ,żeby kogoś obrażać , po prostu trzeba być czujnym , ale nie do przesady. Swojego zaktualizowałem i wszystko gra.

  3. #3

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że utraty gwarancji to nie powoduje. Ściągając update trzeba wpisać numer seryjny (nie wiem czy na wszystkich stronach, bo są bodajże trzy źródła), więc jest potwierdzenie czy Twój aparat może być aktualizowany. Poza tym sprawdził bym w instrukcji aktualizacji i jej warunkach, ale według mnie nic tam nie będzie o utracie gwarancji.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •