
Zamieszczone przez
fotocoto
W związku z tym generalnie żaden sklep foto nie powinien zgadzać się na zwrot zakupionego przez Ciebie sprzętu. Z prostej przyczyny, nie jesteś konsumentem. Jedyne co możesz zrobić to reklamować produkt z tytułu rękojmi lub gwarancji. To, ze sklep przyjął Twój zwrot było wyłącznie dobrą wolą sklepu i powinieneś być za to wdzięczny. Definicję konsumenta a inaczej stojącą w sprzeczności definicję przedsiębiorcy podałem. Biorąc pod uwagę Twoje wypowiedzi na forum łatwo dowieść, że zarabiasz na robieniu zdjęć. Nawet jeśli nie bierzesz na zakup sprzętu faktury (co dodatkowo stanowi powód by w razie sporu zainteresować Twoją działalnością fiskus), łatwo to udowodnić. Wypowiadasz więc się czysto teoretycznie i żerujesz na niewiedzy sklepów lub ich uprzejmości. To nie jest uczciwe.