Tylko kartonowe są dość delikatne i brudzące się a w szpilkach szkód można narobić najlepiej tył kartonowy a na podłogę polipropylen są wzorniki można dobrać kolorystycznie
Tylko kartonowe są dość delikatne i brudzące się a w szpilkach szkód można narobić najlepiej tył kartonowy a na podłogę polipropylen są wzorniki można dobrać kolorystycznie
------------------
Canon-Foto-Klub
------------------
Sleeping in Light
------------------
It takes love over gold and mind over matter ...
tak, tylko że to właśnie tutaj polipropylen może najbardziej pokazywać swoją fakturę - w tle na tył można ją zniwelować przez odpowiednie odejście - na podłodze już nie bardzo
pozdrawiam
Tomek
Nie przesadzajmy aż tak z tą delikatnością tła kartonowego. Wczoraj wyrzuciłem czarne tło (Colorama) po 4 latach użytkowania. Tła jest 11 metrów, więc parę razy można "odświeżać". Po moich tłach spacerowały panie w bardzo różnych i często bardzo ostrych szpilkach i nie zauważyłem, żeby to było jakimś wielkim problemem. Łączenie kartonu z polipropylenem to IMHO kiepski pomysł, bo łączenie będzie widać, a faktura polipropylenu rzuconego na podłogę będzie wyłazić na zdjęciach. Jeśli już ktoś boi się o karton na podłodze, to można kłaść tafle przezroczystej pleksy na tło i po kłopocie, a efekt tym osiągnięty też jest ciekawy :-) (mam w studio takie pleksiglasowe "podłogi" i bardzo często ich używam).
1, czarne i białe szkiełka + worek gratów... ale chyba i tak nie umiem robić zdjęć...
Ja używam teł Condor Foto i pierwsze czarne zjadło po przeszło trzech latach solidnego używania. Pozostałe mam już cztery lata. Zamiast pleksi zrobiłem sobie z MDF pleksi i aluminium schody.
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
1, czarne i białe szkiełka + worek gratów... ale chyba i tak nie umiem robić zdjęć...
Stoją pod ścianą: http://www.canon-board.info/showpost...9&postcount=58
i może nie do końca ale w praniu http://klubkm.pl/forum/showpost.php?...&postcount=170
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
1DIII, 6D, 450D; G10. S 8/3,5(F); S 14/2,8; C15/2,8(F); C 16-35/2,8 II; C 24-70/2,8; 28-105/3,5-4,5; C 50/1,4; C 135/2,0; C 70-200/2,8 IS; C 70-200/4; C Ex.1,4x II; C Ex.2x II, 580Ex II; 430Ex.... Studio w Kielcach (7xELFO)-możliwość wynajęcia ... SPRZEDAM:C 24-70/2,8, C 20/2,8....KUPIĘ obudowę podwodną do G10 (WP-DC28)
Mam tła od fripersa - czarne, białe, czerwone.
Czerwone ma tak brzydki odcień, że go w ogóle nie używam. Wyblakłe, blade i w ogóle "fuj".
"perforacja" jest niestety widoczna na zdjęciach, jak jest cała postać lub zbyt blisko tła. Czasami wyłazi kaszka jak są lampy źle ustawione...
Następne tło do studia jakie kupię to ze względów ekonomicznych będzie kolejne z serii "35zł" i będzie to kolor szary. Szara ściana najlepiej nadaje się do rzucania światła z filtrami kolorowymi.
5D mk2 | 7D mk2 | S20/1.8 | C35/2 IS | C100/2.8L IS | C24-70/2.8L II | C70-200/2.8L | 580II
Narzekasz na wady tych teł, a chcesz kupić kolejne? :-) IMHO lepiej focić na jednym, ale dobrym tle, niż używać całej palety badziewia. Kupując 4 tła z serii "35 zł" wydałeś 140 zł, a jeśli dobrze poszukasz to kupisz kartonowe tło (2,75 x 11 m) za 200 zł. Kupujesz szare kartonowe i przy pomocy kolorowych filtrów możesz zdziałać bardzo dużo (zresztą na białym i czarnym też jest masa możliwości). Z kartonowym tłem nie interesuje cię kwestia odległości modela od tła, żeby nie wychodziła faktura. Zresztą jakbyś modela nie ustawił, to tło leżące na podłodze zawsze wejdzie w GO :-) (no chyba, że nie robisz szerokich planów). Moim zdaniem lepiej działać zgodnie z zasadą "mniej, a dobrze".
1, czarne i białe szkiełka + worek gratów... ale chyba i tak nie umiem robić zdjęć...