Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: Gwarancja Canona

  1. #21
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Toruń
    Wiek
    57
    Posty
    1 505

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Portal Zobacz posta
    Witam
    dzisiaj zakupilem OES 450D w FotoJoker i otrzymalem smieszna gwarancje - kawalek kartki z jakim logiem innej polskiej firmy.
    Wzwiazku z tym powiedcie mi czy do lustrzanek dolaczana jest oryginalna karta gwarancyjna canon czy jakies inne np taka jak moja
    Niebawem zakupię w EuroAgd lampę błyskową i stałkę - mam nadzieję, że w odróżnieniu od Portala dostanę należytą gwarancję. Sądzę, że EuroAgd nie powinna dawać żadnej "lewizny". A wracając do linku podanego przez XGrzesX widać z jego lektury, że jeśli chodzi o Canona, to na polskim rynku panuje "wolna amerykanka" - kupić tanio za granicą a u nas dobrze sprzedać. A z gwarancją to już jakoś będzie. Widać coś z dystrybucją Canona w Polsce jest nie tak. Szkoda, że japończycy nie kontrolują w należyty sposób swojego oddziału regionalnego Canon Polska - a szkoda. Przydałoby się warszawskiej centrali przypomnieć podstawowe zasady marketingu - bycie przedstawicielem na kraj do czegoś w końcu zobowiązuje. A jaką gwarancję otrzymałem przy zakupie, to dam znać. Pozdrawiam.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    [QUOTE=Jago;538080]Niebawem zakupię w EuroAgd lampę błyskową i stałkę - mam nadzieję, że w odróżnieniu od Portala dostanę należytą gwarancję. Sądzę, że EuroAgd nie powinna dawać żadnej "lewizny". A wracając do linku podanego przez XGrzesX widać z jego lektury, że jeśli chodzi o Canona, to na polskim rynku panuje "wolna amerykanka" - kupić tanio za granicą a u nas dobrze sprzedać. A z gwarancją to już jakoś będzie. Widać coś z dystrybucją Canona w Polsce jest nie tak. Szkoda, że japończycy nie kontrolują w należyty sposób swojego oddziału regionalnego Canon Polska - duży błąd . Przydałoby się warszawskiej centrali przypomnieć podstawowe zasady marketingu - bycie przedstawicielem na kraj do czegoś w końcu zobowiązuje. A jaką gwarancję otrzymałem przy zakupie, to dam znać. Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Jago ; 05-10-2008 o 09:23 Powód: Automerged Doublepost
    C R5m2; C RF 24-70 L; C RF 100-500 L

  2. #22
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Białystok
    Posty
    145

    Domyślnie

    a powiedz kiedy to w naszym kraju bylo "normalnie"

  3. #23

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Portal Zobacz posta
    a tak sie zastanwiam co do tej mojej gwarancji a europoejskim parwem co do 2 lat gwarancji. Na tej mojej nie ma warunkow gwarancji a skoro nie ma to obowiazuja chyba warunki standardowe wedlug istniejacego parawa - moze kiedys latwiej bedzie mozna dochodzic od sklepu 2 lat gwarancji ale to chyba tylko moje gdybanie, ale chyba cos w tym jest
    Bo chyba na oryginalnej karcie canon sa warunki gwarancji i chyba cos wspomnianego jest o 1 roku - czy tak ?
    U nas nie ma "warunków standardowych gwarancji". Wręcz przeciwnie, gwarancja nie jest obowiązkowa, tylko dobrowolna i gwarant sam sobie wymyśla warunki gwarancji, której udziela.

  4. #24
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Białystok
    Posty
    145

    Domyślnie

    jak to - kazdy sprzedawca musi dac dwa lata gwarancji (zgodnosc towaru z umowa)

  5. #25

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Portal Zobacz posta
    jak to - kazdy sprzedawca musi dac dwa lata gwarancji (zgodnosc towaru z umowa)
    widzę, że mylisz pojecie gwarancji z niezgodnością towaru z umową. To są dwie różne rzeczy:
    1) niezgodność towaru z umową dotyczy sprzedawcy, jest obowiązkowa (2 lata)
    2) gwarancja dotyczy producenta, nie jest obowiązkowa (trwa tyle ile chce producent)

  6. #26
    Bywalec
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    45
    Posty
    103

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ecod Zobacz posta
    dostałem wczoraj swoja 50teczke, nowa i na karcie gw. jest wielka pieczątka "USA only", kupowałem w polskim sklepie. co powinienem zrobić? czy ta gw. będzie uznana w polskim serwisie?
    Amerykanska gwarancja nie obowiazuje w Europie. PAmietaj jednak, ze zawsze masz prawo reklamowac przedmiot w sklepie, w ktorym go kupiles. Sklep prawdopodobnie sprowadza sprzet z USA i tam tez go reklamuje w imieniu klientow. Radze wyjasnic ta kwestie ze sprzdawca.

  7. #27
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    94

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Portal Zobacz posta
    powiedcie jak z odpisywaniem na emaile serwisu na zytniej - odpisuja szybka , dlugo czy wcale ?
    Długo, ale odpisują.

    Cytat Zamieszczone przez Portal Zobacz posta
    a tak sie zastanwiam co do tej mojej gwarancji a europoejskim parwem co do 2 lat gwarancji.
    Takiego prawa w Polsce na razie nie ma. Np. w Niemczech jest, ale my też podobno jesteśmy w Europie, a u nas nie ma.

  8. #28
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Białystok
    Posty
    145

    Domyślnie

    Otrzymalem wlasnie odpowiedz z serwisu Canon z Zytniej.

    Oczywiscie gwarancje M&J sa uznawane przez ten serwis bez zadnego problemu

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •