Bardzo fajnie ze pokazujesz backstage ze swoich sesji - super sprawa
Moglbys moze pokazac jakies fotki z tej sesji - bo te pokazane w filmie sa strasznie malutkie ?
Bardzo fajnie ze pokazujesz backstage ze swoich sesji - super sprawa
Moglbys moze pokazac jakies fotki z tej sesji - bo te pokazane w filmie sa strasznie malutkie ?
______________________________________
5D - 6D| 16-35 II | 35L | 50/1.8 II | 85/1.8 | 70-200/2.8 IS | 580EXII | SB26 |
A powyżej filmiku nie widać galerii ?Tam sa także zdjęcia z pleneru
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Mam - często sygnał (IR) nie dochodzi. Dlatego kupiłem Skyporty (tam niestety też jest problem w postaci max synchro 1/200 - kolejny zakup to filtr szary)
Wszystko na M. Czas ok 1/160 bo na 1/200 czasami widać cień na dole zdjęcia. Do tego dobieram przysłone.
Ostatnio edytowane przez ripek ; 17-09-2008 o 22:04 Powód: Automerged Doublepost
Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II
Zmniejsza dopływ światła czyli jak masz ten sam czas i przysłonę to wychodzi ciemniejsze zdjęcie. Czyli w moim przypadku w pełnym słońcu jeśli nie mogę robić krócej niż 1/200 (limit skyporta) i nie chcę używać dużej przesłony typu f/11 (bo chcę mieć małą głębię) a iso już i tak mam 50 czyli mniej się nie da to jedynym ratunkiem jest właśnie filtr szary.
Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II
W ogole nie pomyslalem o problemie zbyt wolnej synchronizacji planujac swoja 'nowa torbe', gdzie m.in. znajda sie budzetowe 'cactus'y' z gadgetinfinity.com Dobrze, ze wspomniales o szarym :smile:
Od razu podpytam jak silnego sciemnienia uzywasz, zeby zbic przyslone do pozadanej, bo nie znam sie nic a nic na filtrach, zwlaszcza szarych?
A zdjecia ekstraklasa. Oczywiscie nie ta Polska.