Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Jak serwis Sigmy olewa klientów...

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar adamek
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    40
    Posty
    2 265

    Domyślnie

    Przecież Ci napisali ile to mniej więcej będzie kosztować...
    gdzie tu spychologia?
    Miłego dnia
    adam jastrzębowski
    cyfra i analog. obiektywy, statyw i monopod
    tu tu

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    No, moim zdaniem, jednak się trochę zrehabilitowali.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  3. #13
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Wyjaśnienie serwisu Sigmy wydaje się racjonalne.

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    52
    Posty
    5 780

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piatek77 Zobacz posta
    Dziś dostałem wiadomość :
    "Panie Dariuszu
    Należy się Panu małe sprostowanie....
    a naciskałeś ich, czy sami tak od siebie wyskoczyli?
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

  5. #15
    Początki nałogu Awatar BelYaal
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    387

    Domyślnie

    Troszke bez sensu tylko aby pucha lezala z obiektywem 8 tyg az przyjdzie czesc z Japoni... moze lepiej sie dogadac, ze dasz obiektyw, a dopiero jak dotrze czesc dostarczysz tez puche?

  6. #16
    Dopiero zaczyna Awatar piatek77
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    17

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gwozdzt Zobacz posta
    a naciskałeś ich, czy sami tak od siebie wyskoczyli?
    Chyba im się zrobiło głupio. Co bynajmniej nie wpływa na ich podejście do klienta.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez BelYaal Zobacz posta
    Troszke bez sensu tylko aby pucha lezala z obiektywem 8 tyg az przyjdzie czesc z Japoni... moze lepiej sie dogadac, ze dasz obiektyw, a dopiero jak dotrze czesc dostarczysz tez puche?
    Rozmawiałem później z serwisem z Odrzańskiej we wrocku i powiedziano mi że trzeba wysłać puszkę ze słoikiem, "fachowcy" pomierzą sobie oś optyczną, po czym odeślą mi puszkę i dadzą znać kiedy przyjdzie obiektyw. Wtedy ja znów wyślę body i znów pomierzą itd. Ale nie ma nawet 80% pewności, ze będzie ok.
    Kilka niezależnych serwisów stwierdziło że jest to wina szkieł a nie elektroniki i nie podejmą się korekcji.
    Sam nie wiem komu wierzyć.
    Ostatnio edytowane przez piatek77 ; 08-04-2008 o 15:38 Powód: Automerged Doublepost

  7. #17
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    Odświeżam ku przestrodze dla innych.

    Sprawa od początku wydawała się prosta:
    -Szkło : Sigma 17-35 dg ex hsm (ta nowsza - filtr 77mm) kupione u dystrybutora K-consult Gdynia
    -Gwarancja : Do 25.10.2009
    -Serwis : Jest i wykonuje kalibrację na miejscu

    20.08.2009 - 1 telefon do serwisu, umówienie się na kalibrację PODANIE MODELU SZKŁA I WYSTĘPUJĄCEJ USTERKI, ustalenie sposobu wysyłki i oznaczenia paczki + poinformowanie że termin realizacji od 2 do 7 dni
    21.08.2009 (piątek) - Przyjeżdża kurier DHL i zabiera paczkę na koszt Foto-Service Gdynia (autoryzowanego serwisu sigma na Polskę)
    24.08.2009 - 2 telefon do serwisu - paczka dotarła
    25.08.2009 - Telefon od niejakiego pana Mariusza z Foto-Service Gdynia - obiektyw został sprawdzony, usterka rzeczywiście występuje - zostanie usunięta w ciągu 14 dni gdyż należy ściągnąć płytkę z JAPONII
    09.09.2009 - 3 telefon do serwisu - 2 tyg minęły - płytki nie ma - informacja że całość może potrwać do 30 dni
    17.09.2009 - 4 telefon do serwisu - płytki dalej nie ma - pan Mariusz twierdzi że poza emailem nie mają innej możliwości kontaktu z producentem, nie wie nic - oni zamówili teraz czekają - poinformowano mnie że całość może wynieść do 2 miesięcy !!

    Niech to będzie przestrogą przed kupowaniem ciekawych aczkolwiek już leciwych szkieł ze stajni SIGMY ( z tego co czytałem w nowych konstrukcjach wypuszczonych w przeciągu 1-2 lat kalibrują od ręki bez problemu). Serwis ma za nic klienta.

    Mądry polak po szkodzie bo dzisiaj dowiedziałem się że mogłem napisać pismo w którym miałem prawo zażądać decyzji w ciągu 2 tyg + naprawy w przeciągu następnych 2 tyg. Jeżeli dystrybutor i serwis by się z tego nie wywiązały zmuszeni byliby zwrócić mi całą sumę jaka widnieje na dowodzie zakupu.

    W poniedziałek idę do federacji praw konsumenta może tam się dowiem czegoś konkretnego co mogę w danej sytuacji zrobić może jeszcze jest jakaś szansa.


    EDIT: Mam prośbę do posiadaczy obiektywów sigma - czy mógłby mi ktoś zeskanować kartę gwarancyjną (całą) i wysłać na maila -> kdphoto@o2.pl, sprawa jest naprawdę pilna potrzebuję skanu dla rzecznika praw konsumenta razem z którym będę konstruował pismo.
    Ostatnio edytowane przez gadget_zary ; 17-09-2009 o 12:42 Powód: Automerged Doublepost

  8. #18
    Bywalec Awatar Yova
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    B-stok
    Wiek
    37
    Posty
    160

    Domyślnie

    Witam

    Fakt mogłeś napisać pismo, tylko nic by Ci to nie dało. Bo oni mieli by 2 tyg na odpowiedź co się dzieje ze sprzętem, a na naprawę czas nieokreślony. Tak jest w każdym serwisie, zresztą to pismo nic Ci nie da bo nawet bez tego serwis ma obowiązek w ciągu 14 dni poinformować klienta co się dzieje z jego sprzętem i co będzie z nim robione, natomiast na naprawę nie ma ograniczenia czasowego, chociażby w przypadkach takich jak Twój gdzie części zamienne muszą ściągać z japonii.

    Poydrawiam
    "Ci co potrafią robią to. Ci co nie potrafią uczą innych"
    18-35+85

  9. #19
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    Mój obiektyw już jest spowrotem po masie telefonów do serwisu i nerwów, na szczęście już całe działanie szkła jest akceptowalne.

    Yova Przeczytaj dokładnie kartę gwarancyjną, wyraźnie napisali że w ciągu 14 dni wszelkie usterki zostaną naprawione i okres ten może się wydłużyć do 30 dni (tak jak to miało w moim przypadku) jeżeli będzie trzeba sprowadzać jakieś części. Tak więc napisanie odpowiedniego pisma mogłoby być przydatne.

  10. #20
    Początki nałogu Awatar piszczal
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Lublin
    Wiek
    51
    Posty
    459

    Domyślnie

    Kalibracja 24-70 2,8 HSM sprawnie i bez problemu.
    Poniedziałek, kurier odbiera przesyłkę
    Piątek skalibrowany sprzęt powraca do mnie.
    Brawa
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •