Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 114

Wątek: Uwaga na zakupy torby czy plecaka Lowepor

  1. #31
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    91

    Domyślnie

    wygląda na to że ja miałem szczęście. drugi raz już na pewno nie będę ryzykował.

  2. #32
    czestomierz
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popmart Zobacz posta
    czemu się dziwisz że polski dystrybutor lowepro nie realizuje gwarancji z innych kanałów dystrybucyjnych niż polskie oficjalne ? ma za darmo wymieniać plecaki na których to zarobił kanał angielski ?

    czemu to polski dystrybutor firma zupełnie nie zwiazana z angielskim dystrybutorem ma realizować gwarancje za kogoś ?

    a sam Canon także ma podział regionalny i sprzętu z HK czy USA nie zrobia ci w Europie ...

    podsumowująć : niska cena cudów nie czyni ... lecz przeważnie pułapki
    Czy myslisz, ze dystrybutor z wlasnej kieszeniu wyklada kase na wymiane sprzetu. Zreszta jezeli ktos dostaje monopol na dystrybujce to tez do czegos zobowiazuje. Koszta wymiany ponosi wyłącznie producent. Dystrybutor jak i sklep sa tylko posrednikiem. Jezeli producent zobowiazuje sie udzielic gwarancji na okreslonych zasadach o ktorych sam pisze w warunkach gwarancji to niech dotrzymuje slowa, nie znalazlem zapisu o ograniczeniach terytorialnych czy nakazie kupowania u okreslonych sprzedawców, jedynie zapis o koniecznosci zgloszenia sie z reklamacja do autoryzowanego przedstawiciela. Są firmy które wyraźnie piszą o ograniczeniach np. Canon (gwarancja Polska 12, europa 24 mies. rozdzielenie USA - Europa)

    Impra powinna uznac gwarancje i tyle. Ja nie kupowalem tam bo jest tanio, tylko mieli na miejscu i blisko mnie, sprzet danej firmy przeciez wszedzie powinien byc taki sam.

  3. #33
    Pełne uzależnienie Awatar wojkij
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Meksyk Europy
    Wiek
    37
    Posty
    1 915

    Domyślnie

    Dla rownowagi powiem ze kupowalem tam stealth reporter d650aw i wybrakowany wcale nie jest.

    Klopoty z gwarancja imo wynikaja z podejscia naszego forumowego kolegi, za duzo piany i emocji...

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    mi nie chodzi o firme impra końcowego sprzedawcę oczywiście jedynego winnego całej sytuacji ... (cwanego i omijajacego oficjalną dystrybucję) kanał dystrybucyjny i dystrybutor nic w tym nie jest winny.

    TAK dystrybutor ponosi koszty wymiany sprzętu w pracy firmy czasu pracowników itp.
    Oraz oczywiście podsawowa strata brak zarobku na tej konkretnej sztuce sprowazonej z jego pominięciem .
    Ostatnio edytowane przez popmart ; 22-03-2008 o 13:45

  5. #35
    czestomierz
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popmart Zobacz posta
    TAK dystrybutor ponosi koszty wymiany sprzętu w pracy firmy czasu pracowników itp.
    Oraz oczywiście podsawowa strata brak zarobku na tej konkretnej sztuce sprowazonej z jego pominięciem .
    nie uwazam aby to byly duze koszty w zamian za bycie monopolistą. No chyba, ze Lowepro naprawde psuje sie na tyle są one poważne. Mam nadzieje, ze nie bo jestem zadowolony z zakupu, z obawą o gwarancje w Imprze.
    A do strat zarobków dystrybutora w Polsce dochodza tez sztuki zakupione przez osoby bedace akurat za granicą.

  6. #36
    Coś już napisał Awatar babatunde
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    W-wa
    Wiek
    52
    Posty
    70

    Domyślnie

    Napisze tak, miałem w swoim życiu kilka produktów Lowepro i albo zmieniałem firmę i torba zostawała w poprzedniej, albo jak w przypadku jednej została zniszczona na wojnie. Torby miały po kilka lat i na 5 tylko jedna (pierwsza) pochodziła zza oceanu! Pozostałe kupowałem dwie u byłego dystrybutora, a pozostałe i tu będzie reklama u tego gościa sprzedającego na giełdzie foto w Warszawie. Jakoś on ma torby z oficjalnego źródła i nie było probemu z załatwieniem reklamacji, nie miał też problemu znajomy, którego odesłałem do tego faceta z giełdy kiedy ten zgubił pasek. Przed chwilą dzwoniłem do kumpla i powiedział mi że pasek wysłał mu dystrybutor za free!!! Do tej pory, a lubię rozwiązania lowepro i od 15 lat uzywam ich toreb nie miałem większych problemów, raz połaszczyłem się na to żeby kupic taniej i problem. Pan z impry pisze o jakiś nielubieniach siebie na wzajem, niczym rodem z piaskownicy czy tez z jeden z partii. Jeśli jest takim wielkim dystrybutorem, to czemu mam problem z reklamacją. Jeśli sprzedaje do sklepów czyli jest dystrybutorem - czemu nie ma go na stronie lowepro wsród dystrybutorów a ten facet z giełdy jest? W końcu jeśli się z kimś kłóci i jest dystrybutorem badź prowadzi sprzedaż hurem to czemu nie ma impry na oficjalnej stronie Lowepro w Ameryce? Po tych przejścich uważam, że coś z towarem z Impry jest nie tak, bo nie miałem tego pomarańczowego kartonika!
    Proponuje tym którzy kupili w Imprze zarzucic dystrybutora telefonami z pytaniem czy w przypadku reklamacji zostanie ona uznana, bo to wszystko to jakaś kpina! Ja wiecej w Imprze nic nie kupie nie ważne czy będa sie nazywali impra, foto-impra impra-foto czy fotoakces a dzis znalazłem że mają domenę lowepro24.com.pl czy jakoś tak. Wiem też że oszukują wypisując na Allegro o jakimś nieistniejącym serwisie, cytat z Allegro:
    "Na zakupiony sprzęt wystawiana jest faktura vat (lub Paragon), która jest najważniejszym dokumentem potrzebnym do realizacji gwarancji w serwisie producenta w Polsce."
    Czemu inni, sprzedający na Allegro nie piszą nic o serwisie?
    Dla mnie to cała ta impra to jedna wielka improwizacja!
    Zobaczymy co Pani i panowie właściciele - bo każdy telefon odbiera właściciel, powiedzą w przyszłym tygodniu, jak do nich zadzwonie - czy także będą mi wmaiwali jakiegoś miala którego nie wysyłałem? Czy znow odeślą do dystrybutora, który nie zamierza wymieniac produktu ktorego nie sprzedal.
    BbT

  7. #37
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czestomierz Zobacz posta
    nie uwazam aby to byly duze koszty w zamian za bycie monopolistą. No chyba, ze Lowepro naprawde psuje sie na tyle są one poważne. Mam nadzieje, ze nie bo jestem zadowolony z zakupu, z obawą o gwarancje w Imprze.
    A do strat zarobków dystrybutora w Polsce dochodza tez sztuki zakupione przez osoby bedace akurat za granicą.
    i co to ma za znaczenie co uważasz na ten temat straty są oczywiste i nie liczone w pojedynczych sztukach zapewne ... tolerowanie takich prywatnych kanałów w krótkim czasie doprowadza do upadku dystrybutora. Osoby bedące i kupujace akurat za granicą mają gwarancje za granicą ....

  8. #38
    Początki nałogu Awatar pawel-foto
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    57
    Posty
    342

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    Klopoty z gwarancja imo wynikaja z podejscia naszego forumowego kolegi, za duzo piany i emocji...
    Albo podejścia sprzedawcy do Klienta. Ale sprzedawca już sobie zrobił reklamę i kilkadziesiąt a może kilkaset mniej sprzedanych produktów. Ale, nieuczciwości trzeba tępić.
    1DIII, 6D, 450D; G10. S 8/3,5(F); S 14/2,8; C15/2,8(F); C 16-35/2,8 II; C 24-70/2,8; 28-105/3,5-4,5; C 50/1,4; C 135/2,0; C 70-200/2,8 IS; C 70-200/4; C Ex.1,4x II; C Ex.2x II, 580Ex II; 430Ex.... Studio w Kielcach (7xELFO)-możliwość wynajęcia ... SPRZEDAM:C 24-70/2,8, C 20/2,8....KUPIĘ obudowę podwodną do G10 (WP-DC28)

  9. #39
    czestomierz
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popmart Zobacz posta
    i co to ma za znaczenie co uważasz na ten temat straty są oczywiste i nie liczone w pojedynczych sztukach zapewne ... tolerowanie takich prywatnych kanałów w krótkim czasie doprowadza do upadku dystrybutora. Osoby bedące i kupujace akurat za granicą mają gwarancje za granicą ....
    Uwazam tylko, ze jezeli dystrybutor monopolista bedzie mial dobre ceny to nie ma co sie obawiac o swoja przyszlosc.
    A czy Ty uwazasz, ze np. TIPy z tego forum sprowadzajace taki sam sprzet w nizszej cenie, powinni zaprzestac swojej dzialanosci bo zarzynają dystrybutora.

  10. #40
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    nie ale uważam ze dystrybutor może odmówić gwarancji w oficjalnym kanale. i do dego będzie miał rację.

    w przypadku np canona ten kanał jest traktowany jako EU ; ale oczywiście to tylko jego dobra wola .

    btw. załuż proszę przedsiębiorstwo i dawaj się okradać cwaniakom. twoja wola. masz problemy z logicznym myśleniem i bielmo na oczach tworzy ci twoje partykularne podejście.

Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •