Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 114

Wątek: Uwaga na zakupy torby czy plecaka Lowepor

Mieszany widok

  1. #1
    impra
    Guest

    Domyślnie

    Witam.
    Jestem.
    Tak jak napisałem w pierwszym poście wystarczyło odpowidzieć na maila odnośnie zgoszenia reklamacji. Dostaliśmy od poszkodowanego maila z informacją że źle został przez nas potraktowany. Było to około 2 miesiące temu. Nie jestem w stanie określic daty gdyż wszystko jest na komputerze sklepowym.
    Napisaliśmy zapytanie o model plecaka oraz zaproponowaliśmy wymianę. Informacja o modelu była nam potrzebna gdyż nie wiedzieliśmy czy dany plecak jest na stanie.
    Nigdy nie olaliśmy klienta jeśli chodzi o reklamacje. Na allegro sprzedajemy kilka ładnych latek i naszym priorytetem była błyskawiczna i bezproblemowa obsługa klienta. Nasze komentarze chyba mówią same za siebie.
    Jakiekolwiek reklamacje na produkty lowepro były i są realizowane bezzłocznie. Żadnego czekania. Klient przychodzi z uszkodzoną torbą i wychodzi z nową. Tak też miało być z naszym poszkodowanym. Ale na maila nie odpowiedział.
    Po tym jak bardzo dobrze wypowiadał się na tym forum w kilku poprzednich postach o sklepie torbylowepro zastanawiam się dlaczego po kilku zakupach u nich zdecydował się na zakup u nas. Ja sam gdy mam swój stały sklep nie szukam ofert tańszych o 10-20pln tylko kupuję u zaufanych sprzedawców.
    W postach oraz w mailu naszego poszkodowanego nie ma i nie było chęci szybkiego załatwienia reklamacji tylko zrobienie szumu i czarnego PR naszej firmie. Gdyby była chęć reklamacji to po naszym mailu już dawno sprawa byłaby załatwiona.
    Z naszej strony sprawą zajmę się we wtorek od rana ale będzie to załatwione drogą prywatną. Odnajdę tego maila i skontaktuje się z poszkodowanym mailowo.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czestomierz Zobacz posta
    przeciez Ty nie napisales nic co byłoby niezgodne z tym co ja napisałem. Jedynie przedłużyłes okres do 24 m. ale to jest standardowy czas, podalem min. 12m poniewaz sa przypadki w ktorych jest on wlasnie skrocony. Uzywam slowa gwarancja poniewaz potocznie tak sie mowi na zobowiazania producenta wobec kupujacego, ale oczywiscie mozna tez mowic o niezgodnosci towaru z umowa co pewnie moim zdaniem jest nawet korzystniejsze.

    Jezeli chodzi o Twoj punkt 4 to o relacjach miedzy firmami nie pisalem, bo chyba nie o tym mowimy.

    Rowniez nie napisalem, ze do uznania "gwarancji" niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebny dokument zakupu, wrecz jest potrzebny. I nie musisz miec polskiego dokumentu zakupu w Polsce jezeli reklamujesz produkt (napisales dydrymał), producent najczesciej w dolaczonym dokumencie do produktu (lista serwisów) informuje Cie o tym gdzie nalezy skladac reklamacje w okreslonym kraju. Napisalem oczywiscie wczesniej, ze jezeli takiego punktu producent nie posiada to nie jest zobowiazany przyjac reklamacje w danym kraju.

    Zreszta przyznam, ze nie jestem orłem w tym temacie, swoja wiedza opieralem jedynie na tym co powiedzili znajomi prawnicy, oczywiscie nie kazdy z nich jest wszechwiedzacy. Chetnie wyslucham Ciebie jezeli rozwiniesz temat i dokladnie opiszesz jakie prawa ma kupujacy, do kogo moze sie zwracac itp. moze nawet zalozyc osobny watek, jezeli takiego jeszcze nie bylo. Pewnie Twoja wiedza w tym zakresie wyjdzie wielu osobom na dobre w tym mnie pierwszemu bo zawsze warto w takich sprawach wiedziec jakie ma sie prawa i na co zwracac uwage.


    nadal mylisz 2 rzeczy niezgodność towaru z umową i umowę gwarancyjną . tę pierwszą wyegzekfujesz jedynie na podstawie polskiego dokumentu zakupu u sprzedawcy , gwarancje w sieci serwisowej producenta, czasem różnie to bywa ale 90% przypadków również niezbędny jest polski dokument zakupu. ponieważ dystrybucje towarów prowadzą często niezależne firmy w różnych państwach i umowa gwarancyjna jest umową dowolną gdzie producent określa warunki a ty się nanie zgadzasz lub nie, i nie jest ona ani nakazana ani w jakikolwiek sposób regulowana prawem.

    a i właśnie w tym wątku przede wszystkim haczyk jest w obrocie towaru miedzy firmami.


    ------------------------------------------------------------------------------------
    Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
    Witam.
    Jestem.
    Tak jak napisałem w pierwszym poście wystarczyło odpowidzieć na maila odnośnie zgoszenia reklamacji. Dostaliśmy od poszkodowanego maila z informacją że źle został przez nas potraktowany. Było to około 2 miesiące temu. Nie jestem w stanie określic daty gdyż wszystko jest na komputerze sklepowym.
    Napisaliśmy zapytanie o model plecaka oraz zaproponowaliśmy wymianę. Informacja o modelu była nam potrzebna gdyż nie wiedzieliśmy czy dany plecak jest na stanie.
    Nigdy nie olaliśmy klienta jeśli chodzi o reklamacje. Na allegro sprzedajemy kilka ładnych latek i naszym priorytetem była błyskawiczna i bezproblemowa obsługa klienta. Nasze komentarze chyba mówią same za siebie.
    Jakiekolwiek reklamacje na produkty lowepro były i są realizowane bezzłocznie. Żadnego czekania. Klient przychodzi z uszkodzoną torbą i wychodzi z nową. Tak też miało być z naszym poszkodowanym. Ale na maila nie odpowiedział.
    Po tym jak bardzo dobrze wypowiadał się na tym forum w kilku poprzednich postach o sklepie torbylowepro zastanawiam się dlaczego po kilku zakupach u nich zdecydował się na zakup u nas. Ja sam gdy mam swój stały sklep nie szukam ofert tańszych o 10-20pln tylko kupuję u zaufanych sprzedawców.
    W postach oraz w mailu naszego poszkodowanego nie ma i nie było chęci szybkiego załatwienia reklamacji tylko zrobienie szumu i czarnego PR naszej firmie. Gdyby była chęć reklamacji to po naszym mailu już dawno sprawa byłaby załatwiona.
    Z naszej strony sprawą zajmę się we wtorek od rana ale będzie to załatwione drogą prywatną. Odnajdę tego maila i skontaktuje się z poszkodowanym mailowo.
    pan chyba nie rozumie poszkodowany nie wysyłał maila !!!! tylko dzwonił i został przez kogoś spuszczony na drzewo .
    Ostatnio edytowane przez popmart ; 22-03-2008 o 21:07 Powód: Automerged Doublepost

  3. #3
    impra
    Guest

    Domyślnie

    Od początku występuję w tym wątku oficjalnie i nie staram się niczego ukryć. Nie pozwolę na bezpodstawne szkalowanie imienia naszej firmy. Widać że można łatwo i szybko zaszkodzić komuś gdy !MOŻE! jest się związanym z konkurencją.
    Ja nie zaprzeczam że były telefony do nas. Drogą mailową poszkodowany poskarżył się na złe potraktowanie go gdyż odesłaliśmy go do dystrybutora. Jeszcze raz powtarzam że odpowiedź mailowa była natychmiastowa a od tego momentu mineło około 2 miesiące.
    Nie było słowa w rozmowie telefonicznej że dystrybutor w Polsce nie chce zająć się realizacją gwarancji. Dopiero w mailu nam to oświadczył.

    Jeszcze raz powtarzam że gwrancja zawsze zostaje przez nas realizowana i ta sprawa także będzie załatwiona ale niech poszkodowany się w końcu odezwie do nas a nie smaruje teksty na forum.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Nemeo
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Silesia
    Posty
    1 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
    Drogą mailową poszkodowany poskarżył się na złe potraktowanie go gdyż odesłaliśmy go do dystrybutora. Jeszcze raz powtarzam że odpowiedź mailowa była natychmiastowa a od tego momentu mineło około 2 miesiące.
    babatunde nie wysyłał do was żadnego maila.

    Albo Impra ma słaby wzrok, albo wy z tym mailem, sobie takie jaja robicie , bo inaczej tego nie można wytłumaczyć.
    Ostatnio edytowane przez Nemeo ; 22-03-2008 o 23:53

  5. #5
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nemeo Zobacz posta
    Albo Impra ma słaby wzrok, albo wy z tym mailem, sobie takie jaja robicie , bo inaczej tego nie można wytłumaczyć.
    Albo go po prostu mylą z kimś innym co miał taki sam/bardzo podobny problem.

    A wyjaśnienia faktu pisania spod drugiego konta to ciekawe kiedy sie doczekamy... (hint - z czegoś z Ery, rzadko spotykany adres/IP, najprawdopodobniej z laptopa/komórki).

  6. #6
    Coś już napisał Awatar babatunde
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    W-wa
    Wiek
    52
    Posty
    70

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Albo go po prostu mylą z kimś innym co miał taki sam/bardzo podobny problem.
    Vitez, to przeciez ja pisze od poczatku tylko i wyłącznie o telefonach!
    Zobaczymy w przyszłym tygodniu, może ten post na CB pomoże mnie załatwić sprawę, a może są także inni którzy mieli problem z tą firmą!
    Ja jeszcze raz zadzwonie do dystrybutora, ale nie wiem co mam mysleć o tym, że inne produkty można wymienic - nie naprawić (bo serwisu nie ma żaden dystrybutor na świecie) np. torbę kupioną w firmie piksel dwa lata temu wymieniłem bez żadnego problemu - nikt nie wysyłał mnie do dystrybutora tyko facet powiedział telefonicznie proszę przywieźć torbę i w ciągu dwóch tygodni panu wymienię - po tygodniu pan zadzwonił i miałem nową torbę!
    Fakty, które przytoczyłem - sprawdzone, sugerują że firma I podaje nieprawdę, uporczywe wmawianie mi maila etc!
    BbT

  7. #7
    Początki nałogu Awatar pawel-foto
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    57
    Posty
    342

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
    Od początku występuję w tym wątku oficjalnie i nie staram się niczego ukryć. Nie pozwolę na bezpodstawne szkalowanie imienia naszej firmy. Widać że można łatwo i szybko zaszkodzić komuś gdy !MOŻE! jest się związanym z konkurencją.
    Ja nie zaprzeczam że były telefony do nas. Drogą mailową poszkodowany poskarżył się na złe potraktowanie go gdyż odesłaliśmy go do dystrybutora. Jeszcze raz powtarzam że odpowiedź mailowa była natychmiastowa a od tego momentu mineło około 2 miesiące.
    Nie było słowa w rozmowie telefonicznej że dystrybutor w Polsce nie chce zająć się realizacją gwarancji. Dopiero w mailu nam to oświadczył.

    Jeszcze raz powtarzam że gwrancja zawsze zostaje przez nas realizowana i ta sprawa także będzie załatwiona ale niech poszkodowany się w końcu odezwie do nas a nie smaruje teksty na forum.
    Występuje Pan i to nawet w dwóch osobach. A co do szkalowania to chyba daleko. Przytoczono fakty jak obsługuje pan Klientów, a pan nas mami tym, że odpisał na maila którego nie było. Chyba prościej wymienić plecak, przeprosić poszkodowanego(może jakiś gratis dla niego za nerwy-czapeczki są bardzo ładne) i obiecać, że te praktyki się nie powtórzą. No chyba, że takie załatwienie sprawy jest dla pana za tudne i woli pan wszystkich oskarżać, że są w zmowie z pana konkurencją.
    1DIII, 6D, 450D; G10. S 8/3,5(F); S 14/2,8; C15/2,8(F); C 16-35/2,8 II; C 24-70/2,8; 28-105/3,5-4,5; C 50/1,4; C 135/2,0; C 70-200/2,8 IS; C 70-200/4; C Ex.1,4x II; C Ex.2x II, 580Ex II; 430Ex.... Studio w Kielcach (7xELFO)-możliwość wynajęcia ... SPRZEDAM:C 24-70/2,8, C 20/2,8....KUPIĘ obudowę podwodną do G10 (WP-DC28)

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez babatunde Zobacz posta
    Chciałem was ostrzec przed zakupem lowepro na allegro z firmy I....ra czy Foto-Im...a czy tez Foto-Ak..es (wszystko to jedna firma z Wrocławia posiadająca sklep w Warszawie)
    Kupiłem od nich plecak SlingShout 200 który po pół roku mi się zepsuł, kupiłem na Allegro ale odebrałem w CH Panorama - koło Zus'u. Najpierw probowałem plecak wymienic przez sklep, ale odesłano mnie do Wrocławia. Z Wrocławia odesłano mnie do dystrybutora F-System i okazało się że firma I nie współpracuje z Polskim dystrybutorem Lowepro i ciągnie towar niepełnowartościowy, dlatego polski dystrybutor Lowepro nie wymieni towaru - mimo "wieczystej gwarancji".
    Napisałem maila do Lowepro w USA i oni odpowiedzieli mi, że tylko F-System może dystrybowac w Polsce Lowepro i jesli towar pochodzi z innego źródła to nie zostanie uwzględniona gwarancja. I tak zostałem nabity w butelke przez firmę Imp... która na wszystkich swoich aukcjach czy na stronie internetowej podaje tekst kłamliwy:
    GWARANCJA:

    Na zakupiony sprzęt wystawiana jest faktura vat, która jest najważniejszym dokumentem potrzebnym do realizacji gwarancji w serwisie producenta w Polsce.

    Ponoc dystrybutor nie ma serwisu i nie naprawia toreb, a torba kupiona w sklepie wspolpracujacym z dystrybutorem w przypadku uznanej gwarancji jest wymieniana na nową!!!
    Jak kupiłeś "Lowepor" a reklamowałeś w "LOWEPRO" to nie dziwię się że nie chcieli uznać reklamacji
    A tak na poważnie : Prawa konsumenta, oraz obowiązki sprzedawcy wynikające z rękojmi i gwarancji masz w wątku wymienione.
    Mam nadzieję, że za jakiś czas napiszesz ( a już tak na forum bywało ), że wszystko zaostało pomyślnie załatwione i masz nową torbę.

    Dodam że w FOTO-IMPRZE kupowałem i byłem b.zadowolony z obsługi. Uzgodniliśmy tel. termin odbioru osobistego, a że to było szkiełko niemałej wartości i tak mogłem pszestrzelić, sprawdzić itd. i dopiero zdecydować się na zakup.

  9. #9
    czestomierz
    Guest

    Domyślnie

    tutaj martwi mnie tylko gwarancja dozywotnia bo tak jak napisał popmart mozna do 24 miesiecy wyegzekwowac np. wymiane na podstawie niezgodnosci towaru z umowa bezposrednio w Imprze z dokumentem zakupu, ale co z gwarancja dozywotnia chyba mozna sie pozegnac dozywotnio

  10. #10
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czestomierz Zobacz posta
    tutaj martwi mnie tylko gwarancja dozywotnia bo tak jak napisał popmart mozna do 24 miesiecy wyegzekwowac np. wymiane na podstawie niezgodnosci towaru z umowa bezposrednio w Imprze z dokumentem zakupu, ale co z gwarancja dozywotnia chyba mozna sie pozegnac dozywotnio
    Zdarzaja sie produkty rozne z gwarancja wieczysta - chyba rzadko ktos to w praktyce "uzywa". Chociaz mialem sytuacje z pamiecia SD gdzie "padla" mi po chyba 4 lub 5 latach i zwrocile sie do sklepu (nie liczylem ze sie uda to zalatwic) w ktorym kupilem i o dziwo zadzialalo.
    Wyslano gdzies (nie wiem gdzie - dystrybutor, producent?) i po 3 tygodniach mialem nowa. To chyba zalezy w duzej mierze od sklepu.
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •