mi chodziło o to że ktoś do nich zadzwonił zdaje się*że po osłonę, uzyskał informacje że będzie 28. Zadzwonił 28 i się*dowiedział że będzie po nowym roku. I oczywiście przeklina sklep.
Dla mnie to sytuacja która się*zdarza, czasami dostawcy są niepoważni, kiedyś firma kurierska woziła mi towar po całej Polsce, trafił do Ciechocinka zamiast do Sopotu, potem szukali go ma składzie 3 dni (to był taki duży bęben z kablem ponad metr wysoki - łączny czas dostawy 9 dni zamiast 24H. Burdel który ma na składnie UPS to wogóle inna historia - 3H szukali mi paczki po prawie pustym magazynie. Obok mnie stał facet któremu od 3 dni szukali echo sondy. Był piątek facet wypływał w sobotę a t obyło mu potrzebne do pracy na rejsie. ITD, ITP. Więc obwinianie za wszystko sklepu jest śmieszne
Ostatnio edytowane przez czeczot ; 29-02-2008 o 23:13
Przeprosiny FOTOit są nic nie warte jeżeli jest tyle niezadowolonych a raczej OSZUKANYCH klientów. Ja też kupiłem wysyłkowo u nich towar (zamówienie telefoniczne poprzedzone tytaniem o oryginalną karte gwarancyjną). I oczywiście zostałem zapewniony, że taką dostanę a co dostałemkartę FOTOit z której wynika, że towar muszę wysłać do nich i to jeszcze na swój koszt.
Ale dzięki temu wątkowi może kilka osób się nie da oszukać.
JA JUŻ NIC TAM NIE KUPIĘ I POSTARAŁEM SIĘ O TO ŻEBY NIKT Z MOICH ZNAJOMYCH NIE ZOSTAWIŁ TAM 1-go GROSZA.