Pokaż wyniki od 1 do 10 z 402

Wątek: 5D i walka z FF

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec Awatar roa
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    49
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Ale w pokwitowaniu odbioru sprzętu wpisali kretyni [...]
    Wystrzelali mi tylko idioci [...] nie wiem co mam zrobić.
    Dalej bijesz pianę wyzywasz ich od kretynów chu*ów idiotów, świadczysz nie tyle o serwise co o sobie
    Koledzy już ci mówili co zrobić UOKIK i serwis w Berlinie, ale widzę że poradziłeś sobie kluczykiem. ;-)

    Cytat Zamieszczone przez SdoubleU Zobacz posta
    A jak ich inaczej nazwać?
    a po co ich w ogóle nazywać? I do tego publicznie? Jakiekolwiek wyzwiska sprowadzają się do tego że napięcie tylko będzie rosło. Imo po prostu ktooś tu nie umie z serwisem postępować (rozmawiać). Jeśli ktoś od drzwi ma nastawienie negatywne i podejście roszczeniowe, serwisy (przynajmniej te komputerowe o których wiem) na takich gości mają sztuczki i kruczki uprzykrzaj ące im życie. Nie twierdze żę na żytniej też tak jest. Ja problemów z żytnia nigdy odpukać nie miałem.


  2. #2
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roa Zobacz posta
    Jeśli ktoś od drzwi ma nastawienie negatywne i podejście roszczeniowe, serwisy (przynajmniej te komputerowe o których wiem) na takich gości mają sztuczki i kruczki uprzykrzaj ące im życie. Nie twierdze żę na żytniej też tak jest. Ja problemów z żytnia nigdy odpukać nie miałem.
    Nie miałem do nich negatywnego podejścia i w żaden sposób im tego nie okazywałem. Za pierwszym kiedy nie dotrzymali słowa i przyjechałem bez sensu na umówiony termin po sprzęt którego nie zdążyli wogóle nawet obejrzeć to nie powiedziałem im nawet słowa, tylko się umówiłem na nowy termin. Od początku kiedy się okazało że po regulacji jest źle to chociaż się na nich wściekłem nigdy im tego w rozmowie nie okazałem, zawsze czekając cierpliwie na wynik ich pracy i dobrze zrobiony sprzęt.
    Na koniec się okazało że śmieszny kluczyk zrobiony na imadle dał lepszy efekt niż dwa tygodnie chodzenia do nich i kalibracji na tablicach testowych ze specjalnym oprogramowaniem. Dla mnie to są po prostu ludzie niekompetentni i nie życzę nikomu żeby musiał tam wysyłać tam sprzęt do kalibracji AF.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roa Zobacz posta
    Imo po prostu ktooś tu nie umie z serwisem postępować (rozmawiać). Jeśli ktoś od drzwi ma nastawienie negatywne i podejście roszczeniowe, serwisy (przynajmniej te komputerowe o których wiem) na takich gości mają sztuczki i kruczki uprzykrzaj ące im życie. Nie twierdze żę na żytniej też tak jest. Ja problemów z żytnia nigdy odpukać nie miałem.
    Z ostatnich moich wizyt:
    Jadę z nową puszką, bo canon raczył zostawić tłuste pyłki na matrycy. Więc niby czemu mam to samemu usuwać. Puszka ma kilka dni.
    Nie mam pewności, czy zrobią mi to na gwarancji, ale zawsze warto spytać. Okazuje się, że zaoszczędzę 122zł, ale muszę mieć gwarancję i fakturę.
    Wszystko to jest, ale w domu i u księgowej, drobne 60km w jedną stronę.
    Myślę sobie, nie ma sprawy, przyniosę i pokażę przy odbiorze.

    Jakiś niedogolony blondyn z nadwagą (jak pracuje tam od miesiąca to max) twierdzi jednak tonem eksperta, że to niemożliwe, żebym zabierał puszkę i przyjechał z papierami. Nie było dyskusji, że jak nie będę miał papierów, to zapłacę. Nie i koniec. Moje uprzejme nastawienie (uwaga ROA) właśnie wtedy się skończyło i zaczęła się mniej uprzejma wymiana zdań z panem. Może ktoś mi wytłumaczy: czemu się tak uparł? Wtedy weszła PZW, przyjęła aparat i poprosiła o podwiezienie papierów przy odbiorze.

    I teraz ROA napisz coś o pozytywnym nastawieniu do klienta. Gdyby nie przyszła nasza ulubiona pani, straciłbym kolejny dzień na głupie czyszczenie matrycy w nowym aparacie. To jest normalne podejście do klienta? Dziwisz się MMM, że rzuca mięsem (a w zasadzie jeszcze nie zaczął)?
    Jarek

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roa Zobacz posta
    Dalej bijesz pianę wyzywasz ich od kretynów chu*ów idiotów, świadczysz nie tyle o serwise co o sobie
    Koledzy już ci mówili co zrobić UOKIK i serwis w Berlinie, ale widzę że poradziłeś sobie kluczykiem. ;-)


    a po co ich w ogóle nazywać? I do tego publicznie? Jakiekolwiek wyzwiska sprowadzają się do tego że napięcie tylko będzie rosło. Imo po prostu ktooś tu nie umie z serwisem postępować (rozmawiać). Jeśli ktoś od drzwi ma nastawienie negatywne i podejście roszczeniowe, serwisy (przynajmniej te komputerowe o których wiem) na takich gości mają sztuczki i kruczki uprzykrzaj ące im życie. Nie twierdze żę na żytniej też tak jest. Ja problemów z żytnia nigdy odpukać nie miałem.

    społeczniak??

    2 zdania - nie ważne czy MMM się uśmiechał czy im słał - to jest SERWIS !!! oni MUSZĄ mu koło tyłka latać a nie patrzeć na jego humory bo on GWARANCJĄ PŁACI (!!!!!!!!!!!!!!!) podkreślam PŁACI za tą usługę. A że nie chcą to świadczy tylko o ich podejściu do notabene pracodawcy jakim jest MMM - "Mamy Cie w dupie".

    Sam pracujesz w komputerowym? i jak ktoś przyjdzie i się nie uśmiechnie to mu sprzętu na serwis nie przyjmiesz? Mówisz jak obrońca uciśnionych.

    MMM moze i faktycznie nie powinnien blużnić itp ale on za to ZAPŁACIŁ, zmarnował kupę czasu a oni mu mówią "CMOKNIJ NAS W ..." - a nie każdy w takiej sytuacji potrafił by się z uśmiechem na ustach odwrócić, podziękować za niewykonanie pracy za którą zapłaciłeś i wyjść.

    Serwis w Berlinie jest jakims rozwiązaniem ale on ZAPŁACIŁ za ten w Polsce, a na dodatek ma go jeszcze w swoim mieście.

    I podkreślam - ONI TAM ZA DARMO NIE ROBIĄ, to chyba bardzo ważny czynnik, który powiniem mieć wpływa na to jak to robią czyż nie?
    5d grippen
    17-40L 24-70L 70-200L 35L 85L 135L 580exII+danonek ...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •