Ja bym od razu napisał "pismo" do Canon Japan z opisem sytuacji i dopiero gdy CJ wyraziłby chęć pomocy to kombinowałbym z wątkami.
Gotowy list w 2 językach (polskim dla CP i angielskim dla CJ) możnaby powysyłać do osób "poszkodowanych" przez serwis w celu podpisania: imię, nazwisko, numer puszki, numer szkieł.
Ten wątek można przemianować na "Kalibracja protest" lub coś w tym rodzaju i podłączyć wszystkie podobne wątki.
Albo przenieść do już istniejącego wątku o serwisie na Żytniej - jest przeciez taki... i już.
Pismo jest najważniejsze.
Cały czas mam jednak wątpliwości co do CJ. Polska, jak już pisnao na forum, jest NANOrynkiem i problem np. 100 osób, nie jest żadnym problemem...
Ale zobaczcie ile czasu trwało, aż CJ przyznał się do problemów z AF w 1DmIII, ile było dyskusji, że to wina użytkownika... Jednak (!) upór jednego gościa Roba Galbraitha w końcu zadziałałMoże i nam się uda
![]()