Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: Stłuczona szybka od LCD w 5D - koszty naprawy ??

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar paweleverest
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    51
    Posty
    1 138

    Domyślnie

    Wiadomości z serwisu ( na Żytniej ):
    -koszt wymiany ok 100zł +( transport oczywiście bo usterka niegwarancyjna )
    -czas oczekiwania do 14 dni od daty przyjęcia sprzetu ( co ciekawe nie da się zamówić szybki i wysłac aparat jak juz bedzie w serwisie, tylko dopiero po dostaniu aparatu zamawiają szybke -no cóz jakoś trzeba bedzie przeboleć)

  2. #12
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Trudnopowiedzieć, Poland
    Wiek
    51
    Posty
    292

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paweleverest Zobacz posta
    Wiadomości z serwisu ( na Żytniej ):
    -koszt wymiany ok 100zł +( transport oczywiście bo usterka niegwarancyjna )
    -czas oczekiwania do 14 dni od daty przyjęcia sprzetu ( co ciekawe nie da się zamówić szybki i wysłac aparat jak juz bedzie w serwisie, tylko dopiero po dostaniu aparatu zamawiają szybke -no cóz jakoś trzeba bedzie przeboleć)
    No to pieknie sie urzadziles..... Wspołczuje....
    Daj znac jak bedzie po wszystkim. I co tam z Twoim AF SERVO
    Jakies 9 kg fotosprzętu i sporo chęci
    Take nothing but pictures, leave nothing but footprints

  3. #13
    Pełne uzależnienie Awatar ripek
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    40
    Posty
    1 486

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Macio Zobacz posta
    Pieprzony serwis, kto im autoryzacje dał :-|
    Napisałem do centrali canona w usa w tej sprawie + kilka spostrzeżeń na temat jakości sprzętu który produkują. Ciekawe czy raczą odpisać.

    Na razie dostałem tylko potwierdzenie otrzymania przez nich listu.

    Mam tego generalnie dosyć.
    Mam dosyć czekania po 5 minut aż ktoś raczy tam odebrać telefon. Jak mają za mało ludzi to niech sobie zatrudnią więcej.

    A to że u nich kalibracja AF wygląda bardziej na dekalibracje (nie tylko mi spiepszyli) i muszę tam jechać osobiście bo będziemy odbijać piłeczkę do us*nej śmierci to już nie jest śmieszne. Oczywiście twierdzą że obiektywów sigmy nie skalibrują - zobaczymy - normalny serwis jak cos spier* to ma to naprawić a nie zasłaniać się marką sprzętu.

    W normalnym serwisie jak sprzet jest mocno zepsuty (fabrycznie) to dostaje się nowy. Tutaj mówią że "nie ma niczego co dałoby się naprawić".

    W normalnym serwisie dam radę porozmawiać z technikiem PRZED naprawą aby wytłumaczyć co jest nie tak aby uniknąć potem sytuacji w jakiej jestem. Raczono mnie połączyć z technikiem po odbiorze sprzętu kiedy użyłem mocniejszych słów :/

    W normalnym serwisie osoby które zarabiają przy użyciu sprzętu powinny mieć osobną linię serwisową. Co mnie obchodzi że ktoś (użytkownik-amator***) sobie na wakacjach zabrudził piaskiem aparat i muszę czekać z moją poważną awarią gdy jemu naprawią. Oczywiście w tym czasie nie mogę zarabiać "na chleb". Czekanie to trwa 2 tygodnie i wysyłają sprzęt ostatniego dnia. Oczywiście spie...nie-do-konca-sprawny :/

    Uff to takie moje gorzkie żale Osamotniony w tym poglądzie niestety nie jestem.

    ***-nie chodzi o jakość zdjęć ale o fakt nieużywania sprzętu do zarabiania na życie
    Ostatnio edytowane przez ripek ; 22-10-2007 o 17:44
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar paweleverest
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    51
    Posty
    1 138

    Domyślnie

    Znalazłem na internecie tą chrzanioną szybke ( wraz z innymi częśćiami zamiennymi )
    http://shop.thefotogeeks.com/index.a...ROD&ProdID=654
    Niestety już po fakcie bo sprzęt lezy w serwisie

  5. #15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ripek Zobacz posta
    Co mnie obchodzi że ktoś (użytkownik-amator***) sobie na wakacjach zabrudził piaskiem aparat i muszę czekać z moją poważną awarią gdy jemu naprawią.
    A przepraszam, w czym jesteś lepszy od amatora, który płaci takie same pieniądze za aparat, oraz takie same pieniądze za obiektywy? Że zarabiasz tym na życie? A kogo w tym momencie to obchodzi? Zapłaciłeś w sklepie dokładnie takie same pieniądze...

  6. #16
    Uzależniony Awatar Max_im
    Dołączył
    Oct 2006
    Wiek
    58
    Posty
    668

    Domyślnie

    paweleverest
    było im zapłacić zaszybkę i zabrać aparat
    jak by ściągnęli to dostarczyłbyś aparat do wymiany

  7. #17
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Wa-wa
    Wiek
    56
    Posty
    98

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ripek Zobacz posta
    Co mnie obchodzi że ktoś (użytkownik-amator***) sobie na wakacjach zabrudził piaskiem aparat i muszę czekać z moją poważną awarią gdy jemu naprawią. Oczywiście w tym czasie nie mogę zarabiać "na chleb".
    A co mnie amatora obchodzi twoje zarabianie na chleb?
    Wszyscy ZAWODOWCY! jakich znam z branży foto dysponują kilkoma puszkami

    jaki kraj tacy zawodowcy

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar ripek
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    40
    Posty
    1 486

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czumba Zobacz posta
    A co mnie amatora obchodzi twoje zarabianie na chleb?
    Wszyscy ZAWODOWCY! jakich znam z branży foto dysponują kilkoma puszkami

    jaki kraj tacy zawodowcy
    Kto powiedział że mam jedną? I od kiedy ilość body jest wprostproporcjonalna do "zawodostwa" ? Czy jak mam 4 puszki zamiast 2 to jestem 2x zawodowszym zawodowcem ?

    I pytanie - co masz do naszego Kraju?

    Cytat Zamieszczone przez Łukasz Unterschuetz Zobacz posta
    A przepraszam, w czym jesteś lepszy od amatora, który płaci takie same pieniądze za aparat, oraz takie same pieniądze za obiektywy? Że zarabiasz tym na życie? A kogo w tym momencie to obchodzi? Zapłaciłeś w sklepie dokładnie takie same pieniądze...
    Powiedziałem że jestem lepszy? Po prostu twierdzę, że powinny być dwie osobne linie serwisowe.

    Klienci sieci komórkowych są podzieleni na indywidualnych / biznesowych, klienci w banku też. Są dwie kolejki. Czy to oznacza że biznesowi są lepsi od innych? Nie. Po prostu chodzi o fakt że ktoś używa sprzętu nie do zabawy/przyjemności tylko do poważnych rzeczy i jest związany terminami.
    Ostatnio edytowane przez ripek ; 23-10-2007 o 02:07 Powód: Automerged Doublepost
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

  9. #19
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Wa-wa
    Wiek
    56
    Posty
    98

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ripek Zobacz posta
    Klienci sieci komórkowych są podzieleni na indywidualnych / biznesowych, klienci w banku też. Są dwie kolejki. Czy to oznacza że biznesowi są lepsi od innych? Nie.
    Tak, są lepsi. Przynoszą dla operatora/banku co miesiąc worek pieniędzy.
    Ty serwisowi jesteś obojętny bo skasują od ciebie tyle samo co od amatora.
    Bardziej bym serwis ukierunkował w stronę np takiej pralni - chcesz termin ekspresowy to za niego zapłać x2. To by było uczciwe a nie jak się domagasz dyskryminacja amatora.

    Cytat Zamieszczone przez ripek Zobacz posta
    I pytanie - co masz do naszego Kraju?
    Ubolewam, że w nim żyje JESZCZE 31% "dewiantów umysłowych"

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar ripek
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    40
    Posty
    1 486

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czumba Zobacz posta
    chcesz termin ekspresowy to za niego zapłać x2.
    Takie coś jeden z panów mi proponował. Wykonując drugi telefon zapytałem o tą opcję i juz jej nie było Podobno awaria była zbyt duża.

    Cytat Zamieszczone przez czumba Zobacz posta
    Ubolewam, że w nim żyje JESZCZE 31% "dewiantów umysłowych"
    Uff a już myślałem że coś do mnie masz :P
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •