Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: Problemy z firmą canon

Mieszany widok

  1. #1
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez januszP. Zobacz posta
    Mnie tez firma canon zaczyna kojarzyć się z chińskimi wytworami. (Pewnie też przenieśli tam swoje fabryki). Ja już postanowiłem. Jeżeli mnie oleją do końca w mojej sprawie zmieniam system i kończy sie moja (długa , nie ukrywam) przygoda z ta nazwą! Kiedyś Canon był synonimem jakości! Teraz został tylko canon i legenda. Na szczęście konkurencja nie przespała takiej szansy!
    Janusz
    Ja mam wrażenie, że to bardziej czasy się zmieniły i firmy się dostosowały niestety .

    Cytat Zamieszczone przez BelYaal Zobacz posta
    O serwisie SONY z kolei ja nie moge powiedziec nic dobrego, wiec coraz gorzej z wyborem
    Oj tak. Chyba nigdzie nie spotkałem się z tak poniżającym wręcz lekceważeniem klienta - na tym tle Żytnia to Lordowski salon.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacquesm Zobacz posta
    Problem polegał na tym, że nigdzie nie można znaleźć adresów emailowych canona. Jedyny jaki mi się udało znaleźć, to canon technical support w Japonii. Po krótce opisałem zswój problem po angielsku i odpowiedział mi canon Polska. Pytając łaskawie, czy mam jezcze problem ze sprzętem. Potem powstał ten list rozpoczynający wątek. Stąd wniosek, że może to kiepskie standardy idą z góry?
    Miałem dokładnie taką samą sytuację z SONY. Wysłałem skargę na oddział PL do centrali (na jakiśtam, ledwo zdobyty email) i odpowiedzieli mi z PL... żebym się cmoknął.

    Cytat Zamieszczone przez BelYaal Zobacz posta
    O serwisie SONY z kolei ja nie moge powiedziec nic dobrego, wiec coraz gorzej z wyborem
    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Oj tak. Chyba nigdzie nie spotkałem się z tak poniżającym wręcz lekceważeniem klienta - na tym tle Żytnia to Lordowski salon.
    Mam od nich papier, w którym napisali, że mam rację, ale i tak nie naprawią/wymienią. Bo nie. Chodziło o monitor. Od tej pory mam Eizo
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •