Hmm.. No i szary neutralny nakręcany może być użyty jeśli czasy sięgają kresu możliwości sprzętu a nie chce się przysłony podnosić do niebotycznych wartości, tak?
Hmm.. No i szary neutralny nakręcany może być użyty jeśli czasy sięgają kresu możliwości sprzętu a nie chce się przysłony podnosić do niebotycznych wartości, tak?
Postprocessing: AfterShot Pro + pluginy
Tak, albo wówczas jak chcesz sobie coś na zdjęciu rozmyć: wodę światła etc
To zastosowanie, które wymieniłeś, to raczej w cyfrówkach rzadko jest konieczne, sprawdzało się raczej w czasach manualnych lustrzanek, co miały czasy naświetlania zaczynające się od 1/1000s - 1/500s - jak założyłeś materiał iso400 to z fotką w pełnym słońcu była lipa![]()
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj