fotografuje ludzi, nie zwierzęta... nie jestem fotografem żywności
EOS Digital 17-200; f/1.4; f1.8; f/4; L; IS; Speedlite 580EX + Apple
Grzechu
http://www.gzak.net - Ostatnie galerie: Warszawa 2007 , USA 2007 cz. 3 , Toskania 2011
Żelastwo: 5d, 24 2.8, 85 1.8, 70-200 F4, 28-75 2.8, 21M, 190CLB, 420EX, 580EX, E-PL3
To już prawie 1000 postów, nie będe przeglądał, sorry jeżeli było:
길어져서 가립니다.
Canon EOS 1D Mark III : 12Mp, x1.2, DIGIC III, 8,5fps,raw 25매까지, 먼지제거, 세로그립분리가능(grip détachable en kit 불어 표현이 이렇습니다), SD+CF, Wifi.(2007 1월) - 3000Eur
AF향상, 측광향상, iso3200의 화질 많이 향상, jpg화질 향상이 이루어짐 : 디직 3의 공통된 성능향상일것 같습니다.
- Canon EOS 40D 10Mp, x1.6, DIGIC III, 5fps, 먼지제거, ISO de 100 a 3200, AF측거점이 늘어나거나 AF성능의 향상이 예상됨 (PMA 2007 4월) - 1200Eur
PMA 2007 4월 발표예정인 렌즈들
- Canon ef 200mm F/2.8 L USM IS -1000Eur
- Canon ef 400mm F/4 L USM IS 흑통 -1400 Eur
- canon ef 10-24 F/2.8 L USM - 1200Eur
- Canon ef 24-70 F/2.8 L USM IS - 1000Eur
- Canon ef 100-400 F/4 L USM IS(3) 흑통이 될수도있다고 함 -1200Eur
Pzdr
Sławek
bawiloby mnie to, gdybym nie uwazal masturbowania sie przed specyfikacjami elektroniki uzytkowej za kompletny idiotyzm i odmiane choroby umyslowej![]()
niewolnikom emocjonowania sie takimi specyfikacjami wypada tylko powiedziec: "wiara czyni cuda". aczkolwiek rzadziej niz poslugiwanie sie mozgiem
Cóż, przesiadałem się kiedyś z czwórki na 2,8 i wiem, że to bzdura. Proszę nie szerzyć takich opinii na forum, bo ludzie się tym jednak sugerują.
W 2,8 już przy 2,8 obraz jest dużo lepszy, bez porównania, a jeśli przymkniemy do 4, to różnica jest kolosalna. Mam 2,8 bez IS, bo porównywałem i ten był ostrzejszy, czym potwierdziłem sobie wszelkie sensowne testy, jakie znalazłem w sieci. Podobnie jak z czwórką.
To tak trochę na marginesie wątku, ale te rozmowy generalnie są mocno na marginesie momentami.Wróćmy do wątku. Ja osobiście czekam na opis nowego aparatu od oskarkowego
![]()
Ostatnio edytowane przez Krzysztof Bieliński ; 18-01-2007 o 04:16
Zabawki: Canon 5D MkII |Canon 1D Mk III | Canon 70-200/2,8L | Canon 300/4L IS | Canon 16-35/2,8L | Canon 50/1,4 | Canon 85/1,8 i inne
Strona: www.fotografiateatralna.pl
Dorzuce jednak 3 grosze do tego OT wątku twierdzenie ze 70-200 4,0L jest ostrzejsze od 2,8 bierze się z tego że jest on faktycznie ostrzejszy ale tylko na jednej jedynej ogniskowej - na 200 mm( na pozostałych wygrywa 2,8 ) Roznica jest spora bo 2,8 nawet przymkniete do 4,0 nie da tak ostrego obrazu ja 4,0 z pełnej dziury. Po przymknieciu 4,0 do 5,6 to niesetty ale i większość stałek ma problemy z uzyskaniem takich wyników. Temat jest mi znany bo przerabiałem go na dwóch wymienionych szkłach. Poniżej link ze zdjęciam porównawczymi:
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=15491
reasumująć jezeli zależy ci na długim końcu nie potrzebujesz światła 2,8 , nie robisz zdjąć pod światło ,nie lubisz nosić ciężarów to bierz 4,0 w każdym innym przypadku 2,8
Ostatnio edytowane przez paweleverest ; 18-01-2007 o 08:51
I znowu przekłamanie.Przy długim końcu obiektyw 70-200/2,8 jest właśnie dużo lepszy od 70-200/4. Raczej przy 70mm można jeszcze dyskutować, że te liczby się zbliżają, a nawet przy przymknięciu do 5,6 czwórka jest lepsza. Z tym, że ja nigdy nie przymykam do 5,6, bo po co, skoro mam super ostry obraz przy 4.
W moim odczuciu obiektywów, które sprawdzałem, w 70-200/2,8 jest dużo ostrzejszy obraz, szczególnie przy świetle 4, w centrum kadru, a na brzegach już zupełnie bez porównania. Ale mogłeś trafić na zły model. Poza tym spójrzmy na te liczby z photozone.de, które tak chętnie przytaczasz (i które moim zdaniem są całkiem miarodajne, do tej pory potwierdzało mi się mniej więcej to, co tam jest, kiedy sprawdzałem obiektywy przed i po zakupie).
http://www.photozone.de/8Reviews/len...0_28/index.htm
http://www.photozone.de/8Reviews/len...00_4/index.htm
Przenieśmy tę rozmowę już tam, gdzie o tym pisałeś, to nienajlepsze na to miejsce.
Poza tym nie musimy wszędzie próbować sobie racjonalizować zakupu tańszego sprzętu. To tak jakbym mówił, że mój 10D daje lepszy obraz od 5D.![]()
Zabawki: Canon 5D MkII |Canon 1D Mk III | Canon 70-200/2,8L | Canon 300/4L IS | Canon 16-35/2,8L | Canon 50/1,4 | Canon 85/1,8 i inne
Strona: www.fotografiateatralna.pl