Pokaż wyniki od 1 do 10 z 90

Wątek: czy czeka nas subskrybcja (pewnie głównie AI) w korpusach naszej ulubionej firmy?

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 821

    Domyślnie Odp: czy czeka nas subskrybcja (pewnie głównie AI) w korpusach naszej ulubionej firmy

    A w miastach ludzie będą przywiązani do swoich piętnastu minut na sprężynach. Sołtys z Wąchocka jawi się jako prekursor unijny.

    Jak już rozmawiamy w tym klimacie, to dla mnie taką smyczą są auta elektryczne i ich lobby - nadają się do jazdy po mieście i do pracy w zasięgu godziny. Na przykład taki wyjazd w Dolomity - w moim wypadku około 1300 km. Ktoś ma pomysł na logistykę elektrykiem? No i sama jazda na miejscu - jak ktoś był to wie jaki to wysiłek dla autka podjechać na którąś z atrakcyjnych przełęczy: kilkanaście kilometrów ciągle pod górę, po drodze 36 zakrętów 180 stopni. Średnie zużycie wzrasta z 6 do 18 litrów na sto.

    W Gdańsku kupili ileś autobusów elektrycznych i nagle odkryli, że Gdańsk jest miastem niepłasko położonym na wzgórzach morenowych.
    Ostatnio edytowane przez Leon007 ; 26-02-2024 o 22:32
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2013
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 253

    Domyślnie Odp: czy czeka nas subskrybcja (pewnie głównie AI) w korpusach naszej ulubionej firmy

    Cytat Zamieszczone przez Leon007 Zobacz posta
    A w miastach ludzie będą przywiązani do swoich piętnastu minut na sprężynach. Sołtys z Wąchocka jawi się jako prekursor unijny.

    Jak już rozmawiamy w tym klimacie, to dla mnie taką smyczą są auta elektryczne i ich lobby - nadają się do jazdy po mieście i do pracy w zasięgu godziny. Na przykład taki wyjazd w Dolomity - w moim wypadku około 1300 km. Ktoś ma pomysł na logistykę elektrykiem? No i sama jazda na miejscu - jak ktoś był to wie jaki to wysiłek dla autka podjechać na którąś z atrakcyjnych przełęczy: kilkanaście kilometrów ciągle pod górę, po drodze 36 zakrętów 180 stopni. Średnie zużycie wzrasta z 6 do 18 litrów na sto.
    Zabiją na za te OT Co najśmieszniejsze jest to, że te elektryki forsują goście, którzy regularnie na szczyty "klimatyczne" latają prywatnymi odrzutowcami.
    Z elektrykami to ludzi już powoli zaczynają rozumieć. Zdaje się, że w tym roku sprzedaż zaczęła spadać jak ludzie zorientowali się ile wytrzymują baterie i ile kosztuje ich wymiana. Z resztą ekolodzy jakoś milczą o tym co robić z tymi zużytymi bateriami - w końcu każda z nich to piękna bomba ekologiczna. Ale to się nie mieści w granicach ideologii "eko"

    p,paw
    https://pawel.online | R5mk2 | RF 14-35 f/4 L | RF 24-105 f/4 L | RF 70-200 f/4 L| RF 100-500 f/4.5-7.1 L | RF 50 f/1.8 STM | RF 1.4x | Na blogu: Nowy Jork

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar atsf
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Lublin
    Posty
    4 968

    Domyślnie Odp: czy czeka nas subskrybcja (pewnie głównie AI) w korpusach naszej ulubionej firmy

    Cytat Zamieszczone przez Leon007 Zobacz posta
    A w miastach ludzie będą przywiązani do swoich piętnastu minut na sprężynach. Sołtys z Wąchocka jawi się jako prekursor unijny.

    Jak już rozmawiamy w tym klimacie, to dla mnie taką smyczą są auta elektryczne i ich lobby - nadają się do jazdy po mieście i do pracy w zasięgu godziny. Na przykład taki wyjazd w Dolomity - w moim wypadku około 1300 km. Ktoś ma pomysł na logistykę elektrykiem? No i sama jazda na miejscu - jak ktoś był to wie jaki to wysiłek dla autka podjechać na którąś z atrakcyjnych przełęczy: kilkanaście kilometrów ciągle pod górę, po drodze 36 zakrętów 180 stopni. Średnie zużycie wzrasta z 6 do 18 litrów na sto.
    Ja się zastanawiam w tym momencie, nad pomysłem na hamulce w elektryku, żeby tym qrestwem jeździć po górach No i nie bój się, 15-minutowe miasta Cię wyleczą nie tylko z Dolomitów
    EOS 550D, 6D, M2, M5, 80D, 7D II, kit 18-55 IS, EF-S 55-250 IS STM, EF-M 4-5,6/11-22 STM, EF-M 3,5-5,6/18-55 STM, EF-M 2/22 STM, EF 3,5-4,5/28-70, EF 1,8/50 Mk 1 i STM, EF 100-400L II, Tamron 100-400, Olympusy OM-1, OM-2N, OM-4, OM-10, stałki i zoomy Zuiko od 24 do 200 mm.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •