Do niektórych zastosowań wystarczy wyraźna różnica w gęstości pikseli.
Do niektórych zastosowań wystarczy wyraźna różnica w gęstości pikseli.
Jednolity bagnet dla FF i APS-C sugeruje, że Z50 w intencji zostanie dokupiony do body FF.
Jeżeli dokupuje go posiadacz Z7 (bogaty więc kto mu zabroni) to na obrazku z Z50 ujrzy wykropowany obrazek ze swojego body FF - bo matryce mają z gruba tą samą gęstość pixeli. No a jeżeli matryca Z50 rzeczywiście pochodzi z D500 to na dodatek straci mu się jakieś 0,7EV z DR w stosunku do Z7.
To nie taka myśl stoi za Z50. Myślę, że muszą się pojawić dedykowane do cropa, lekkie i tańsze obiektywy Z. Tyle, że można je podpiąć też do Z7 i mieć lepszy obrazek niż z Z50.
Wychodzi na to, że największy sens ma zakup Z50 z dedykowanymi do cropa obiektywami i ewentualnym użyciem starszych szkieł. Bez mieszania z FF.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
Dokładnie.
Szkła kitowe sa taniutkie. Jest mniejszy i lżejszy, technologię - jaka ma mieć? Sony A6xxx to ta sama co A7 czy inna?
Szkła - może mieć małe DX i może mieć FF, co jest największą zaletą w stosunku do utrzymywania dwóch bagnetów w bezlustrach Canona (R i M).
To pierwszy model. Czy zaproponują bezlustro DX w wersji pro - jak Nikon D500 to się okaże. Zapewne tak, ale są pilniejsze sprawy.