Cytat Zamieszczone przez gosiaa Zobacz posta
Nic nie trzeba udowadniać, a już na pewno nie winę sprzedawcy, bo sprzedawca na pewno nie jest winny tego, że zespół się aparat, ale nadal odpowiada prawnie za to, że przez dwa lata ma działać prawidłowo. To wg. tzw. "Ustawy konsumenckiej" limitu na liczbę zdjęć w niej nie ma, ma działać i koniec.

--- Kolejny post ---

W tym wątki też są bajki, fakturę może wziąć też konsument, nie koniecznie na firmę.
Po upływie 6 miesięcy ciężar dowodu niezgodności towaru z umową leży po stronie konsumenta, do 6 miesięcy to sprzedawca musi udowodnić, że tak nie jest. Może źle się wyraziłem pisząc o "winie" sprzedawcy.

A co do bajowego wątku - przecież nikt tak tego nie negował Sam zresztą, jako osoba prywatna, biorę faktury na droższy sprzęt, bo tak szybko nie blakną jak paragony

Złóż reklamację i daj znać się się to skończyło, bo przypadek jest ciekawy.
Tutaj wg mnie kluczowe jest to czy to było naturalne zużycie, czy rzeczywiście jakaś wada.

A tak w ogóle to próbowałaś zastosować procedurę opisaną tutaj?
Aparat EOS — kody błędów i komunikaty o błędach - Canon Polska