Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 43

Wątek: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

  1. #11
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    589

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez BartasPL Zobacz posta
    Mnie kiedyś najlpeszefoto wydymało na ponad 1000zł. Wyprodukowali albumy (3) z błędem, które oddałem klientowi obniżając cenę, bo wiadomo kwestia dotrzymania terminów w umowie, zachowania twarzy i relacji. Podczas składania reklamacji poproszono mnie o zdjęcie wady albumu i zwrot oryginalnych albumów. Po co ten zwrot skoro macie zdjęcie wady? Chodziło o pakiet 2+1 czyli duży album dla Pary Młodej i dwa mniejsze dla ich rodziców. Zabranie im albumów po ich wydaniu było niemożliwe/bezsensowne. W efekcie zapłaciłem za błąd producenta i straciłem reputację bo oddałem bubel (za grubą kasę), a te cwaniaczki z najepchefoto mimo kilkunastu wcześniejszych zamówień potraktowali mnie jak złodzieja, który chce mieć 2x więcej takich samych albumów dla klienta (?) Czy przedstawiam Waszą ofertę? Nie.
    Ja w odróżnieniu od Ciebie kolego jestem bardzo zadowolony ze współpracy z najlepszefoto. Nigdy nie było żadnych problemów. Zawsze jest dostępny dla mnie mój opiekun i polecam się z nim kontaktować. Uważam, że produkty są dobrej jakości i jest duża dostępność materiałów reklamowych co dla mnie jest ważne bo można w odpowiedni sposób zaprezentować klientowi swoją ofertę.

    Dziwi mnie twoja postawa, że jesteś rozczarowany iż musiałeś zwrócić wadliwe albumy. Przecież to normalna procedura. Czy jak kupisz wadliwy obiektyw to liczysz na to, że go zachowasz i dodatkowo otrzymasz nowy ?
    Nie mogę też zrozumieć jak mogłeś oddać klientowi bubla a potem narzekasz, że straciłeś reputację - przecież sam sobie jesteś winny.
    Ostatnio edytowane przez horak ; 20-07-2015 o 10:25

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Dołączył
    Jun 2013
    Miasto
    Londyn
    Posty
    4 067

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez najlepszefoto.pl Zobacz posta

    Proszę rozwinąć komentarz, bo nie wiem czego dotyczy.

    Pozdrawiam,
    Monika
    Czego tu nie rozumiec? Wiele firm gdy rozwinie skrzydla zaczyna olewac klienta. Liczy sie tylko zysk, customer support kuleje itp. itd.

  3. #13

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez BeatX Zobacz posta
    Ja korzystam z usług najlepszefoto.pl od 3 lat i nigdy na nic nie narzekałem.
    Jedynie ostatnio zdarzyła się wtopa z fotoalbumami (wyszły przeklamane kolory i uszkodzona jedna rozkladówka).
    Tego samego dnia gdy odebrałem felerne zamówienie zadzwoniłem do najlepszefoto.pl aby złożyć reklamację i nikt nie robił problemów.
    Zamówili kuriera na koszt firmy, albumy zwróciłem, reklamację uznano i teraz czekam na wysyłkę poprawionych fotoalbumów
    Dla mnie to jest normalne i oczywiste, że reklamowany towar trzeba zwrócić producentowi.
    Nie wiem co w tym dziwnego.
    Ja kupisz przez internet kartę graficzną, w której nie działa jeden z dwóch wentylatorów od układu chłodzenia, to sprzedawca ma obowiązek wysłać Ci kolejny produkt, bo zdjęcia są wystarczającym dowodem usterki?
    - nie sądzę
    Wszędzie się odsyła wadliwy produkt do wymiany i najlepszefoto.pl nie jest tu wyjątkiem.
    Ja powiedziałem klientom, że przysłali mi wadliwe fotoalbumy, które zareklamowałem także muszą jeszcze tydzień poczekać na gotowe materiały.
    Siła wyższa - sorki ale ja korzystam z usług firm zewnętrznych do tworzenia finalnym fotoalbumów, także mogę wysłuchać lamentu że wynikło opóźnienie, ale specjalnie nie biorę tego do siebie, bo ja co mogłem to zrobiłem aby opracować materiał ze ślubu na czas.
    Reszta jest uzależniona od labu, który tworzy fotoalbumy i firmy kurierskiej, która je dostarcza
    Dziękujemy za zrozumienie mamy nadzieję, że następne zamówione od nas produkty będą bez zarzutu.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez horak Zobacz posta
    Ja w odróżnieniu od Ciebie kolego jestem bardzo zadowolony ze współpracy z najlepszefoto. Nigdy nie było żadnych problemów. Zawsze jest dostępny dla mnie mój opiekun i polecam się z nim kontaktować. Uważam, że produkty są dobrej jakości i jest duża dostępność materiałów reklamowych co dla mnie jest ważne bo można w odpowiedni sposób zaprezentować klientowi swoją ofertę.

    Dziwi mnie twoja postawa, że jesteś rozczarowany iż musiałeś zwrócić wadliwe albumy. Przecież to normalna procedura. Czy jak kupisz wadliwy obiektyw to liczysz na to, że go zachowasz i dodatkowo otrzymasz nowy ?
    Nie mogę też zrozumieć jak mogłeś oddać klientowi bubla a potem narzekasz, że straciłeś reputację - przecież sam sobie jesteś winny.
    I po to właśnie są nasi opiekunowie - aby wyjaśnić nie tylko ofertę, ale w razie problemów pomóc je rozwiązać. Dziękuje za opinię.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez zdebik Zobacz posta
    Czego tu nie rozumiec? Wiele firm gdy rozwinie skrzydla zaczyna olewac klienta. Liczy sie tylko zysk, customer support kuleje itp. itd.
    Nie zgodzę się... U nas pracują ludzie a nie tylko maszyny. Staramy się do Was 'dopasować' i to jest właśnie rola opiekuna, który doradzi nie tylko w wyborze produktu, ale również w razie problemu pomoże jak najszybciej go rozwiązać. Życzę Panu miłego kontaktu z pracownikami naszej obsługi

    Pozdrawiam,
    Monika

  4. #14
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Lębork
    Posty
    378

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Jeżeli Wasza jakość będzie szła w tym kierunku w jakim ostatnio idzie, to nie zazdroszczę Pani pracy.
    Marki trzy.

  5. #15

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Jeżeli Wasza jakość będzie szła w tym kierunku w jakim ostatnio idzie, to nie zazdroszczę Pani pracy.
    Dziękuję, że się Pan o mnie martwi Staramy się wykonywać produkty najwyższej jakości. Jeżeli trafił się Panu produkt z wadą to proszę złożyć reklamację lub odezwać się do swojego opiekuna. Jeżeli wina jest po naszej stronie to naprawimy błąd.

    Pozdrawiam,
    Monika

  6. #16
    Pełne uzależnienie Awatar BeatX
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    44
    Posty
    1 736

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Tutaj nie da rady dogodzić większości.
    Userzy marudzą, narzekają i zawsze będą to robić.
    Są też jasnowidzowie, którzy oczywiście widzą przyszłość w czarnych barwach - czegokolwiek ona dotyczy
    (np. AF w nowej Sigmie 24-35/2.0 )
    My, Polacy mamy to we krwi
    Jak obiektyw mało ostry, to marudzą że mało ostry.
    Jak obiektyw ostry, to marudzą że zbyt ostry.
    Itp, itd.
    Fuji X-H2 | Fujinon 16/1.4 | Fujinon 35/1.4 | Viltrox 75/1.2
    Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/

  7. #17
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Lębork
    Posty
    378

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Tu nie chodzi o wróżenie, tylko o stwierdzanie faktów. Przynajmniej mnie to dotyczy. Współpracuję od kilku lat z nf. Pierwszy raz słyszę, że mam jakiegoś opiekuna. Wręcz na ostatnich kilka maili odpisywał mi za każdym razem kto inny, oczywiście nie czytając co poprzednik namazał. Dla mnie naprawienie błędu jest waszym obowiązkiem. Tu nie ma żadnej dyskusji. Powinniście to robić w możliwie krótkim czasie. U mnie wymiana albumu potrwa tydzień (minimum), kiedy ekspresy robicie w jeden dzień. Gdybyście dbali o klienta, to album miałbym dużo szybciej i mógłbym go oddać klientom. Parę lat temu mieliście problem z klejem. Trafiłby mi dwa wadliwe albumy. Poprawione miałem w przeciągu trzech dni w domu. Teraz ktoś mnie po paru dniach od mojego telefonu i zgłoszeniu wady albumu pyta jaki jest mój adres i nr telefonu, gdzie wszystkie dane są w panelu użytkownika! Przecież to jest paranoja jakaś.
    Kompletnie ktoś u was nie rozumie, że my nie jesteśmy waszymi końcowymi klientami, tylko nasze pary młode. Nie bierzecie pod uwagę, że to my musimy się tłumaczyć z waszej niekompetencji i zaniedbań.

    Dostała Pani wyjątkowo wredną rolę w momencie kiedy na nf sypią się gromy. Firma zamiast zatrudniać kogoś do budowania ładnego pr, powinna skupić się na jakości produktu. Za błędy ktoś odpowiada. Powinien ponieść konsekwencje i tyle. To nie polityka, że ktoś czegoś naobiecuje a potem ma gdzieś.
    Robicie czasem buble, ale nikt od was za to nie beka. Firma na niczym nie traci. Zero konsekwencji. To my, wasi klienci zbieramy joby za waszą fuszerkę.

    BeatX, jeżeli jesteś klientem nf, to na Ciebie też przyjdzie kolej. Długo podejrzewałem konkurencję, że wypisuje bzdury na temat nf, ale przypadki moich znajomych i moje przekonały mnie, że wątpliwa sława nf jest faktem.
    Jeżeli nie jesteś ich klientem, to nie wiem w jakim celu tu się wypowiadasz. Chyba, żeby potwierdzić zasadę "nie mam nic do powiedzenia, ale się wypowiem."
    Marki trzy.

  8. #18

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Tu nie chodzi o wróżenie, tylko o stwierdzanie faktów. Przynajmniej mnie to dotyczy. Współpracuję od kilku lat z nf. Pierwszy raz słyszę, że mam jakiegoś opiekuna. Wręcz na ostatnich kilka maili odpisywał mi za każdym razem kto inny, oczywiście nie czytając co poprzednik namazał. Dla mnie naprawienie błędu jest waszym obowiązkiem. Tu nie ma żadnej dyskusji. Powinniście to robić w możliwie krótkim czasie. U mnie wymiana albumu potrwa tydzień (minimum), kiedy ekspresy robicie w jeden dzień. Gdybyście dbali o klienta, to album miałbym dużo szybciej i mógłbym go oddać klientom. Parę lat temu mieliście problem z klejem. Trafiłby mi dwa wadliwe albumy. Poprawione miałem w przeciągu trzech dni w domu. Teraz ktoś mnie po paru dniach od mojego telefonu i zgłoszeniu wady albumu pyta jaki jest mój adres i nr telefonu, gdzie wszystkie dane są w panelu użytkownika! Przecież to jest paranoja jakaś.
    Kompletnie ktoś u was nie rozumie, że my nie jesteśmy waszymi końcowymi klientami, tylko nasze pary młode. Nie bierzecie pod uwagę, że to my musimy się tłumaczyć z waszej niekompetencji i zaniedbań.

    Dostała Pani wyjątkowo wredną rolę w momencie kiedy na nf sypią się gromy. Firma zamiast zatrudniać kogoś do budowania ładnego pr, powinna skupić się na jakości produktu. Za błędy ktoś odpowiada. Powinien ponieść konsekwencje i tyle. To nie polityka, że ktoś czegoś naobiecuje a potem ma gdzieś.
    Robicie czasem buble, ale nikt od was za to nie beka. Firma na niczym nie traci. Zero konsekwencji. To my, wasi klienci zbieramy joby za waszą fuszerkę.

    BeatX, jeżeli jesteś klientem nf, to na Ciebie też przyjdzie kolej. Długo podejrzewałem konkurencję, że wypisuje bzdury na temat nf, ale przypadki moich znajomych i moje przekonały mnie, że wątpliwa sława nf jest faktem.
    Jeżeli nie jesteś ich klientem, to nie wiem w jakim celu tu się wypowiadasz. Chyba, żeby potwierdzić zasadę "nie mam nic do powiedzenia, ale się wypowiem."
    Zdaję sobie sprawę, że naprawianie błędów produkcyjnych leży po naszej stronie. Jeśli chodzi o wady produktów i reklamacje to wszystkie uwagi są analizowane i staramy się nie powielać problemu. Jeżeli uzyskam Pana e-mail (w prywatnej wiadomości) to chętnie sprawdzę, kto się powinien Panem zajmować. Z kolei jeśli chodzi o samą, bezpośrednią obsługę zlecenia to tu zawsze będzie odpowiadać kilka osób, bo nie ma możliwości aby wszystkie zlecenia koordynowała jedna osoba. Jednakże opiekun jest osobą do której można się zwrócić i zachować wtedy ciągłość korespondencji. A co do ' To nie polityka, że ktoś czegoś naobiecuje a potem ma gdzieś' to proszę mi wierzyć, że nie zdarza nam się obiecywać bez pokrycia. Jeżeli niemożliwe jest np. wykonanie usługi w terminie lub produkt jest wadliwy, to nie mydlimy nikomu oczu, że jednak się da zrobić w terminie lub, że produkt nie ma wady. Życzę Panu tylko miłych doświadczeń przy zamawianiu.

    Pozdrawiam,
    Monika

  9. #19
    Pełne uzależnienie Awatar BeatX
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    44
    Posty
    1 736

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    blackninja, korzystam z usług najlepszefoto.pl od 3 lat (jak już wcześniej wspomniałem)
    Póki co /odpukać/ wszystko jest w jak najlepszym porządku.
    No poza ostatnią wpadką, o której też już wspomniałem.

    A korzystając z okazji, że Pani Monika czyta co piszemy i mam nadzieję, że przekazuje sugestie dalej - to i ja pozwolę sobie na komentarz.
    Tyle tylko, że odnośnie programu nKreator.
    Dzwoniłem już w tej sprawie 2 lata temu, później rok temu, to tradycyjnie i w tym roku spróbuję..
    Dobrze by było, aby w końcu program doczekał się możliwości eksportu własnych template rozkładówek.
    Przez cały sezon, tworząc powiedzmy 20 projektów fotoalbumów zapisuję przy okazji własne wzory rozkładówek na np. 6, 8, lub 10 zdjęć które to template wykorzystuję przy kolejnych projektach.
    To jest fnkcja jak np. "export user presets" w programie Lightroom.
    Wszystko działa do czasu, to znaczy moje custom template są widoczne w programie do czasu...
    ... reinstalacji programu.
    Po reinstalacji programu wszystkie wzory template jakie stworzyłem, trzeba od nowa układać, co jest i czasochłonne i irytujące, zważywszy że funkcja exportu własnych presetów towarzyszy każdemu programowi graficznemu od zarania dziejów.
    Za niebawem premiera Windows 10, i z tej okazji chcę sobie przeinstalować system, aby z czystego Win7 zrobić upgrade do Win10 no i co.. czeka mnie od nowa układanie template rozkładówek :/

    To jest jedna sprawa.
    A druga, to brak możliwości zapisywania projektu fotoalbumu do jakiegoś pliku - czyli popularna funkcja "zapisz jako", "save as"
    Sytuacja analogiczna, jak do eksportu template rozkładówek.
    Po przeinstalowaniu programu, lub przeinstalowaniu systemu operacyjnego, wszystkie projekty które rozpocząłem w nKreator są nieodwołalnie tracone.
    Nie można do nich wrócić, właśnie przez brak możliwości zapisania projektu do pliku "zapisz jako", "save as".
    Zaznaczam - projektu, a nie finalnego materiału z źródłami w postaci plików .jpg

    Innymi słowy, aby teraz przejść na Windows 10, to muszę wpierw wysłać z nKreator'a wszystkie fotoalbumy, aby dopiero zrobić format C:/ zainstalować Win7 i zrobić upgrade do Win10.
    Nie było by to jakoś mega uciążliwe, gdyby nie fakt - że ja czekam na akceptację projektu fotoalbumów, przez klientów (w tym wypadku pary młode)
    Czasem zdarzają się małe poprawki, co jeszcze bardziej wydłuża czas aż wyślę projekt z nKreator.
    W międzyczasie dochodzą nowe projekty kolejnych fotoalbumów, i tak do końca sezonu..
    Po prostu jestem zablokowany przez nKreator, właśnie przez brak możliwości wrócenia do projektu - wczytując go z pliku o rozszerzeniu na przykład .nkr
    Dodanie tych dwóch funkcji do programu nKreator z pewnością ułatwi życie setkom fotografów, którzy korzystają z waszych usług

    Pani Moniko, proszę tym razem przekazać moje sugestię przełożonym, bo wdrożenie tych funkcji do programu to jest mała modyfikacja - a nie przeprojektowanie od początku.
    A proszę o dodanie funkcji tak oczywistych i potrzebnych, jak np. przycisk "ON/OFF" w pilocie zdalnego sterowania od TV
    Ostatnio edytowane przez BeatX ; 21-07-2015 o 10:56
    Fuji X-H2 | Fujinon 16/1.4 | Fujinon 35/1.4 | Viltrox 75/1.2
    Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/

  10. #20

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez BeatX Zobacz posta
    blackninja, korzystam z usług najlepszefoto.pl od 3 lat (jak już wcześniej wspomniałem)
    Póki co /odpukać/ wszystko jest w jak najlepszym porządku.
    No poza ostatnią wpadką, o której też już wspomniałem.

    A korzystając z okazji, że Pani Monika czyta co piszemy i mam nadzieję, że przekazuje sugestie dalej - to i ja pozwolę sobie na komentarz.
    Tyle tylko, że odnośnie programu nKreator.
    Dzwoniłem już w tej sprawie 2 lata temu, później rok temu, to tradycyjnie i w tym roku spróbuję..
    Dobrze by było, aby w końcu program doczekał się możliwości eksportu własnych template rozkładówek.
    Przez cały sezon, tworząc powiedzmy 20 projektów fotoalbumów zapisuję przy okazji własne wzory rozkładówek na np. 6, 8, lub 10 zdjęć które to template wykorzystuję przy kolejnych projektach.
    To jest fnkcja jak np. "export user presets" w programie Lightroom.
    Wszystko działa do czasu, to znaczy moje custom template są widoczne w programie do czasu...
    ... reinstalacji programu.
    Po reinstalacji programu wszystkie wzory template jakie stworzyłem, trzeba od nowa układać, co jest i czasochłonne i irytujące, zważywszy że funkcja exportu własnych presetów towarzyszy każdemu programowi graficznemu od zarania dziejów.
    Za niebawem premiera Windows 10, i z tej okazji chcę sobie przeinstalować system, aby z czystego Win7 zrobić upgrade do Win10 no i co.. czeka mnie od nowa układanie template rozkładówek :/

    To jest jedna sprawa.
    A druga, to brak możliwości zapisywania projektu fotoalbumu do jakiegoś pliku - czyli popularna funkcja "zapisz jako", "save as"
    Sytuacja analogiczna, jak do eksportu template rozkładówek.
    Po przeinstalowaniu programu, lub przeinstalowaniu systemu operacyjnego, wszystkie projekty które rozpocząłem w nKreator są nieodwołalnie tracone.
    Nie można do nich wrócić, właśnie przez brak możliwości zapisania projektu do pliku "zapisz jako", "save as".
    Zaznaczam - projektu, a nie finalnego materiału z źródłami w postaci plików .jpg

    Innymi słowy, aby teraz przejść na Windows 10, to muszę wpierw wysłać z nKreator'a wszystkie fotoalbumy, aby dopiero zrobić format C:/ zainstalować Win7 i zrobić upgrade do Win10.
    Nie było by to jakoś mega uciążliwe, gdyby nie fakt - że ja czekam na akceptację projektu fotoalbumów, przez klientów (w tym wypadku pary młode)
    Czasem zdarzają się małe poprawki, co jeszcze bardziej wydłuża czas aż wyślę projekt z nKreator.
    W międzyczasie dochodzą nowe projekty kolejnych fotoalbumów, i tak do końca sezonu..
    Po prostu jestem zablokowany przez nKreator, właśnie przez brak możliwości wrócenia do projektu - wczytując go z pliku o rozszerzeniu na przykład .nkr
    Dodanie tych dwóch funkcji do programu nKreator z pewnością ułatwi życie setkom fotografów, którzy korzystają z waszych usług

    Pani Moniko, proszę tym razem przekazać moje sugestię przełożonym, bo wdrożenie tych funkcji do programu to jest mała modyfikacja - a nie przeprojektowanie od początku.
    A proszę o dodanie funkcji tak oczywistych i potrzebnych, jak np. przycisk "ON/OFF" w pilocie zdalnego sterowania od TV
    Przekazałam, jeśli ustalę jakieś techniczne konkrety to dam znać.

    Pozdrawiam,
    Monika

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •