Oko plus aparat - dobrana para.
sprzęt do generowania, rozpraszania, skupiania i rejestrowania świat(ł)a.....
Wg mnie każda ingerencja światła błyskowego (nawet minimalna... a po co minimalna?) diametralnie zmienia obraz zdjęcia![]()
Oko plus aparat - dobrana para.
sprzęt do generowania, rozpraszania, skupiania i rejestrowania świat(ł)a.....
Zanussi? Na pewno?
|CANON FF|
Wybacz, ale to jakieś brednie. Jaką przysłonę musiałby użyć fotograf żeby robiąc zdjęcie z boku oboje młodzi musieliby być ostrzy? f/16.0? Jak kościół ciemny to wtedy jakie ISO? 25600 pewnie by brakło. Lampą błyskać? To nie lepiej od razu kompaktem zrobić zdjęcie? Dla mnie takie pretensje to jak z najgorszego fotograficznego horroru. Przed podpisaniem umowy młodzi nie widzieli, że nie oboje młodzi są ostrzy w kadrze?
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
dlaczego brednie?
ludzi nie interesuje mala / duza GO ,
chca byc na zdjeciach ostro uwiecznieni.
jesli para mloda , to co za sens gdy jedna osoba jest ostra , druga nie?
trzeba tak przymknac zeby bylo ostro , trzeba tak naswietlic zeby bylo dobrze , jesli trzeba uzyc lampy - to trzeba.
jesli lepszy efekt dalby kompakt - to lepiej uzyc kompakta.
najwieksza zmora takich zlecen sa domorosli artysci , ktorzy nie potrafia ostro i prawidlowo naswietlic lub skadrowac.
krzewe kadry , poucinane nogi , nieostre zdjecia - owszem zdazaja sie , ale nie dziwie sie jesli zleceniodawca nie chce takich kupic.
nikt nie oczekuje cudow , wystrcza prawidlowa , zdrowa rzemiocha.
Nie raz sie kiszki czlowiekowi przewracaja ogladajac wypociny tzw "polprofesjonalistow".
Oko plus aparat - dobrana para.
sprzęt do generowania, rozpraszania, skupiania i rejestrowania świat(ł)a.....
Robiłeś kiedyś zlecenia ślubne czy jesteś tylko teoretykiem?
Konkretnie kogoś masz na myśli? Chętnie wywrócę swoje kichy i pooglądam "wypociny".
Zawsze mi się wydawało, że głębia ostrości zależy od odległości ostrzenia/perspektywy, przysłony/przesłony i wielkości matrycy (im większa matryca tym mniejsza głębia), a na pewno nie zależy od ogniskowej, ale ja pewnie jestem z tych jak to mówisz "profesjonalistów" i się nie znam...
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Dokładnie. Są tacy co chcą mieć reportaż, a nie superartystowskiepłytkieGO i nieostre osoby na których im zależy. To nie jest zawsze tak że ślub jest miejscem do wyżycia się dla artystów tylko zwykłym zamówieniem dla klienta. Jeśli jakiś foto do tego tak podchodzi i odpowiada to młodym to OK ale pisanie że czyjeś wymagania to "brednie" jest przejawem kompletnego niezrozumienia na czym polega takie zlecenie.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner