https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
Nie tak do końca te dwie cechy ( ostrość i światłosiła) muszą przemówić za kupnem UWA z is-em lub wersją 2.8. Pozostaje 5 mm różnicy na długim końcu i 1 mm na krótkim, praca pod światło ( nie wiem jak w praktyce sprawuje się 16-35 ), ac, winieta, dystorsja. Koleżanka sama musi odpowiedzieć sobie na pytanie, co jest dla niej najistotniejsze. Pozdrawiam
Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
hobbystycznie - brak czasu niestety :-(
dzięki, panowie
Podepnę się pod temat uniwersalnego szkła jakim jest 24-105. A czy jest coś w podobnym zakresie co można używać jako kit i spacerzoom do FF? tylko taniej, bo wiadomo jakie 24-105 ma opinie używanya nowy kit za 2,5k to lekko dużo.
Jest - tamron 28-75 2.8. A jakie to opinie ma używany 24-105?
Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
hobbystycznie - brak czasu niestety :-(
dobre
Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
Cham się uprze i mu daj. No skąd ja wezmę, jak nie mam!
Ze jest mocno eksploatowany i siada flex. Wielu slubniaków go używa jako podstawowego szkła do filmowania też.
Tamron a miałem w poprzednim systemie i mnie nie zachwycił. A ten 28-135?
Ostatnio edytowane przez cubbus ; 12-12-2014 o 01:08
Do fotografi podrozniczej wzialbym dwa 24-70 i 70-200. W podroży liczy sie tez wygoda. Wiadro stalek to nie jest zestaw podrozny. Sam nie mam tego pierwszego (tylko wiadro stalek) i wiem jak to jest uciazliwe.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl