Duża jest winieta? Pokażcie fotę na 18...
Duża jest winieta? Pokażcie fotę na 18...
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
2 strony wcześniej jest przykład
http://www.canon-board.info/obiektyw...ml#post1199372
Moim zdaniem 18mm i 24mm jest nieużywalne (na FF).
Zastanawiam się nad zamianą szkła z Canona 28 1.8 USM na właśnie tą Sigmę.
Światło to samo, a w przypadku Sigmy mam większy zakres i nie muszę machać szkłami.
Czy sądzicie, że taka zamiana będzie dobra?
eŁOS 6D + Canon + Tamron + Tokina + YN
Ja zamierzałem zmienić starą 35/2 właśnie na 28/1.8 USM, ale zdecydowałem się dopłacić do Sigmy i nie żałuje ani złotówki, jedyna przewaga 28 według mnie to praca na FF.
"Ci co potrafią robią to. Ci co nie potrafią uczą innych"18-35+85
W stałkach wkurza mnie to, że trzeba nimi mieszać a nie zawsze jest na to czas.
Coraz bardziej mi się to szkło podoba no i sample mówią same za siebie.
Do tego jeszcze Sigmę 50-150 2.8 i świat będzie piękny![]()
eŁOS 6D + Canon + Tamron + Tokina + YN
Panowie a ktoś korzysta z 40D myślę nad zakupem bo właśnie szukam czegoś szerszego i jasnego i ta sigma spełni wszystkie moje wymagania...
Panowie a jak się spisuje autofocus tej ślicznotki Sigmy, używa to szkło ktoś zawodowo do reportażu ?
Ci co posiadają to szkło, raczej będą dobrze o nim mówili, bo jakby nie patrzeć szkiełko jest naprawdę fajne. Canon ma USM, ale Sigma posiada HSM, może kultura pracy jest nieco inna, ale na pewno będzie dobrze. Ci bardziej "PRO" mają 16-35![]()
eŁOS 6D + Canon + Tamron + Tokina + YN