Cytat Zamieszczone przez Lucky Luck Zobacz posta
Po raz kolejny wyszedłem na malkontenta Wymagać od 6d jakby nie było FF , sprzętu raczej dla bardziej zaawansowanych i kreatywnych

operatorów, mających już pewne wymagania, by miał migawkę przynajmniej nie gorszą /szybkość/ niż niektóre entry level ... faktycznie

mogło Ci braknąć słów ...
Wiesz, że nie o to chodzi. Canon niestety pozycjonuje sprzęt w taki a nie inny sposób i ucina co nieco w różnych sferach żeby klient widział różnice. Po prostu za te same pieniądze nie można mieć aparatów z różnych półek...

Cytat Zamieszczone przez flankerp Zobacz posta
Czytam to wszystko i się zastanawiam...hmm.. Sigma czy Canon, w pełnym słońcu da dokładnie taki sam efekt.. Ostre cienie...
Zatem po co robić zdjęcia w pęłnym słońcu? Jeżeli nie masz odpowiednio silnej lampy która skompensuje światło lub ludzi z blendami to efekt i tak będzie nienajlepszy....
Ja mam z lampami w słońcu kiepskie doświadczenia, bo niestety lampa rozjaśnia wszystko włącznie z tym co masz już dostatecznie jasne. Jedyne rozwiązanie to blendy i wtedy w słońcu fotografuje się całkiem przyjemnie. Problem w tym, że potrzebujesz minimum jednej dodatkowej osoby.


Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
jesli masz drugi korpus, to mozesz na nim miec przygotowane szklo nie f/1.2 jesli drugiego korpusu nie masz, to za roznice w cenie miedzy 6D a 5D mkIII cos tam spokojnie mozna kupic. takie rozwiazanie wbrew pozorom ma sporo dodatkowych zalet i te plusy moga przyslonic nam minusy
Tu się w pełni zgadzam. W fotografii ślubnej warto mieć 2 body pełnoklatkowe nie tylko ze względu na back up. Dużo łatwiej być przygotowanym na szybko zmieniającą się sytuację kiedy nie ma czasu na przepinanie szkieł. To reporterka a nie plener, tu ujęcia nie powtórzysz.