Pokaż wyniki od 1 do 10 z 1095

Wątek: SIGMA 35/1.4 A DG HSM - recenzja

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar crazy
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Chełmno
    Wiek
    41
    Posty
    1 554

    Domyślnie Odp: SIGMA 35/1.4 A DG HSM - recenzja

    Informacje ktore dostalem od wlasciciela sklepu Sigmy mowia jasno, sigma nie honoruje szkiel z poza ich dystrybucji. Stad nizsze ceny u Tipow i allegro.
    Skupiam się na zdjęciach a nie na tym czym fotografuję.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie Odp: SIGMA 35/1.4 A DG HSM - recenzja

    Cytat Zamieszczone przez crazy Zobacz posta
    Informacje ktore dostalem od wlasciciela sklepu Sigmy mowia jasno, sigma nie honoruje szkiel z poza ich dystrybucji. Stad nizsze ceny u Tipow i allegro.
    Nie honoruje gwarancji tak ściślej Tamron honoruje tylko przez 1 rok.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie Odp: SIGMA 35/1.4 A DG HSM - recenzja

    Cytat Zamieszczone przez crazy Zobacz posta
    Informacje ktore dostalem od wlasciciela sklepu Sigmy mowia jasno, sigma nie honoruje szkiel z poza ich dystrybucji. Stad nizsze ceny u Tipow i allegro.
    Chyba ten "właściciel" trochę nakłamał. W Foto-Service honorowane są również gwarancje międzynarodowe. W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu, których nie ponosi jeśli jego sprzęt ma gwarancję K-Consult. Poza tym TIP może oferować dostarczenie sprzętu do serwisu w kraju zakupu - problemem wtedy może być czas trwania takiej usługi.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar crazy
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Chełmno
    Wiek
    41
    Posty
    1 554

    Domyślnie Odp: SIGMA 35/1.4 A DG HSM - recenzja

    Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
    Chyba ten "właściciel" trochę nakłamał. W Foto-Service honorowane są również gwarancje międzynarodowe. W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu, których nie ponosi jeśli jego sprzęt ma gwarancję K-Consult. Poza tym TIP może oferować dostarczenie sprzętu do serwisu w kraju zakupu - problemem wtedy może być czas trwania takiej usługi.
    Tak, jeśli sprzęt kupiony jest w PL, wszelkie inne serwisowane u kupującego, co zresztą sami piszą na swoich aukcjach.
    Skupiam się na zdjęciach a nie na tym czym fotografuję.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •