problem jest jeszcze inny. serwis twierdzi, że wszystko gra, że wykalibrowane jak się patrzy, trafia pięknie, mucha nie siada. i spróbuj być mądrzejszy![]()
problem jest jeszcze inny. serwis twierdzi, że wszystko gra, że wykalibrowane jak się patrzy, trafia pięknie, mucha nie siada. i spróbuj być mądrzejszy![]()
Dokładnie-tu jest problem jak pisze Habakuk. Oni Ci udowadniają, że wszystko jest OK wysyłając zdjęcie testowe na daną odległość. Inne rzeczy ich nie obchodzą. I jest im to na rękę. To tak jakbyś kalibrował AFMA. Ustawisz i niby ok, ale zmienisz odległość i niestety klapa. Może w wielu przypadkach podziała, ale w wielu jest to niemożliwe, niestety serwis nie ma różnych ścieżek postępowania. Możesz z nimi tak się do skutku użerać i nic. Koniec końców dostaniesz info, że obciążą Cie kosztami. Sprzęt trafi połatany, ale jak doczepisz cokolwiek innego to i tak będzie kiepsko w porównaniu ze sprawnym egzemplarzem. I to wiesz tylko Ty, jako użytkownik, który zna swój sprzęt i korzysta często, na różne odległości, z różną optyką, nie tylko na centralnym.. TO NIE JEST PEŁNOWARTOŚCIOWY produkt, mimo iż serwis udowodni, że jest, czyli przedstawi Ci znamiona pełnowartościowości i w pewien sposób iluzoryczną prawidłowość działania. Tak jest w skrajnym przypadku jak u niektórych z nas. W takiej sytuacji zakres działania jest ograniczony w różnej formie, dla jednych będzie to odległość, dla innych działanie konkretnych punktów, stref, dla jeszcze innych nowe lub inne szkła nie będą działać poprawnie-więc znów serwis, często wielokrotny, czasem koszty, koszty czasu itp-a zazwyczaj wszytko po trochu. Ja straciłem zaufanie do marki a to ważne jeżeli rozważam przyszłe zakupy. Boję się kupić coś, co w razie wypadku będzie gorsze lub bezużyteczne w konkretnych przypadkach i istnieje duża szansa, że z tym zostanę.
Słuchajcie a może by tak coś w stylu pozwu zbiorowego zrobić, może by się dogadać z prawnikiem i podzielić koszty, w sumie to jedna i bardzo podoba sprawa dla tych paru obciążonych. Luźna sugestia.
Canon: 5d3, 24-70 , 85 1.8
OK, czyli faktycznie udowadniają, że dla 50x ogniskowa sprzęt działa wzorcowo. A teraz niech pokażą, gdzie w specyfikacji, podręczniku i materiałach reklamowych Canona jest wspomniane, że body ma ostrzyć poprawnie tylko dla takiej odległości. Bo o ile dobrze rozumiem sens ustawy, to te materiały są podstawą do "umowy" jak będzie działał dany produkt.
Na moje to strasznie dziurawa "linia obrony" serwisu i chyba sprawdza się jedynie dlatego, że nikomu do tej pory nie chciało się bić w sądzie. Z drugiej strony z prawem nie mam nic wspólnego, więc mogę być w całkowitym błędzie ;-)
Inna sprawa, że tak naprawdę sądzić trzeba by się było ze sklepem a nie z serwisem, który tu jedynie byłby stroną opiniodawczą. Trochę to przykre, bo w sumie sklep tu najmniej winien polityce dystrybutora, z drugiej strony chyba tylko duzi handlowcy mogą zmienić w działaniu tego ostatniego.
Body, stałki, zoomik